MEM, tým Proton, zahájil vyšetřování příčin požáru vozu PG Anderssona při Rallye Monte Carlo.

Žlutý Proton Satria Neo S2000 patřil mezi příjemná překvapení letošního Monte. První vůz sice Giandomenico Basso odstavil s utrženým kolem v samém úvodu soutěže, druhý z dvojice pilotovaný PG Anderssonem však sehrál vyrovnanou partii s vozy WRC.

Zázrak se bohužel nekonal. Nešťastná událost na RZ16 znamenala konec nadějím. Andersson odstoupil z 9. místa průběžné klasifikace a první příčky v hodnocení SWRC. Na vině byl poškozený přívod paliva, který navíc způsobil na voze menší požár.

Lidé z MEM nyní pátrá po příčinách. Šéf týmu Chris Mellors uvedl: "Momentálně si nejsme zcela jisti přesnou příčinou. Poškozený přívod paliva byl blízko konektorů. Je možné, že k narušení došlo vlivem vychýlení některého z dílů, nebo se poškodil vlivem vibrací při přejezdu. Nemáme žádný důvod věřit spekulacím, podle kterých by na vině mohlo být poškození způsobené při odběru vzorků paliva."

 

Mellors rovněž potvrdil, že rozsah škod není vážný a vůz bude pro PG Anderssona připraven na Švédskou rally.

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply