Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 2. díl „Přítomnost“

      14.5.2025

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 1. díl „Návraty“

      24.4.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 1. díl – Do Plzně se šampionem

      5.2.2025

      TROJÁK – tady rallyový poutníče zastav kroky své a pomni…

      9.12.2024
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024

      Citroën DS3 WRC „017“ – Citrón božského Seba míří do aukce!

      31.10.2023
    • Fotogalerie

      Rally Hungary 2025

      15.5.2025

      Slovácká rallye 2025 – ČMPR

      17.4.2025

      Kánó-Imola MiniSprint Hungary 2025

      2.4.2025

      Test Kamínka 2025 – Urban, Hanák, Večerka

      23.3.2025

      AUTO PODBABSKÁ ŠKODA PSG ACCR TEAM – design 2025

      17.3.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023
    • Závody

      Barumka 2025 zavítá na významné poutní místo Velehrad

      15.7.2025

      Barum Czech Rally Zlín 2025 – kvalifikace se pojede na osmi kilometrovém úseku

      15.7.2025

      BOAS Záhoří 2025 s mistry republiky i mluveného slova už tuto sobotu!

      15.7.2025

      STAR RALLY Historic 2025 – historici se pojedou ve Zlíně již po sedmnácté!

      7.7.2025

      Barum rally 2025 zveřejnila Zvláštní ustanovení a odkryla tratě erzet

      18.6.2025
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Soutěžáky»Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce
    Mitsubishi Lancer Evolution III banner
    Soutěžáky

    Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

    By Ivo Nowi Novák10.8.202210 Mins Read

    Mitsubishi Lancer Evolution. Domácky “EVO”. Legenda. Nejúspěšnější a nejznámější produkt japonské automobilky, alespoň co se světa motorsportu týče. Věčný souputník Subaru Impreza WRX STi. V civilní i soutěžní verzi. Až se divím, že učebnice prvouky dodnes neobsahuje třeba jen heslovitou zmínku o této japonské rallyové ikoně. No, co už!

    Zrození bojovníka

    Stejně tak bych tipoval, že diamantová automobilka ze země vycházejícího slunce pojmenuje svůj protěžovaný produkt podle světoznámého středověkého japonského bojovníka, oddaného Samuraje. A jo, vlastně, Suzuki…hm…no tak nic.

    Mitsubishi muselo proto vzít zavděk dovětkem “Lancer”. V překladu “Kopiník” čili voják jezdeckého pluku, vyzbrojený kopím. I ve známé bitvě u Waterloo se vyskytovaly jednotky válečníků jedoucích na koních, vybavené dřevěnými tyčemi, které byly na jedné straně opatřeny ostrými ocelovými hroty. Kopí měřili až tři metry a vážili okolo tří kilogramů. Jak se dnes historici svorně shodují, jednalo se “děsivě efektivní zbraně”.

    Označení “Lancer” se v tomto kontextu nakonec jeví pro závodní Mitsubishi jako velmi přiléhavé. V dobách své největší slávy se totiž EVO stalo také hodně ostrou zbraní, se kterou dokázali jeho piloti nařezat svým soupeřům na asfaltu i šotolině. A bez jediné kapky krve!

    Vůbec první čtyřkolový produkt s pojmenováním Lancer byl představen už v roce 1973. Jednalo se o malý a úsporný rodinný vůz. V Mitsubishi se však v této době zároveň rozhodli zlepšit image značky v motoristickém sportu, jmenovitě v rally. Měli zájem naplno předvést své těžce budované a neustále pilované technické know-how. Vzali proto nenápadný Lancer, vybavili jej větším motorem a nazvali jej 1600 GSR. Základní kámen legendy byl položen!

    GALANTní LANCER

    Přeskočme teď až na konec “osmdesátek”. U Mitsubishi byli plni odhodlání vstoupit do šampionátu mistrovství světa s prototypem Starion, postaveným dle neomezených omezení skupiny B. “Béčka” však dostala na semaforu celosvětově červenou a projekt Starion byl nuceně zahozen do koše. Rýsovací prkna nově zabral u tří diamantové automobilky model Galant pro rozkoukávající se skupinu A.

    Právě v Mitsubishi Galant VR-4 má Lancer Evolution své kořeny. EVO z něj převzalo především vychvalovaný agregát 4G63T, který používalo až do svého devátého vydání. Robustní litinový blok zvládal bez problémů odolávat vysokému zatížení v náročných podmínkách automobilových soutěží.

    Přelom 80. a 90. let minulého století přinesl do rally trend zmenšování. Dlouhým, těžkopádným sedanům odzvonilo a automobilky přecházely na menší, agilnější platformy.  Ford se přesunul od Sierry k Escortu, Subaru opustilo Legacy, aby přivítalo Imprezu.

    No a v našem případě řeklo Mitsubishi “sayonara” Galantu a “konnichiwa” Lanceru.

    Revoluční EVOLUTION

    Rallyový příběh speciálů Lancer Evolution se začal psát Léta Páně 1993. Rok předtím byla veřejnosti představena silniční verze. V první ostré sezóně se dokázal Kenneth Eriksson dostat na stupně vítězů pouze v jednom případě. V britské RAC Rally vybojoval skvělé druhé místo. Mitsubishi skončilo páté z pěti v bodování značek.

    V sezoně 1994 se Erikssonovi podařilo vyhrát dvě těžké soutěže, jakými Rally Indonesia a Rally of Thailand bezesporu byly. To už tým Mitsubishi Ralliart závodil s druhou evolucí Lanceru.

    EVO “trojka” na scéně

    Rok 1995 a Evolution III. Trojka měla oproti předchozím verzím několik vylepšení. Motor zůstal stejný, ovšem disponoval vyšším výkonem (275 koňských sil). Upgradem prošly brzdy a přibyl mezichladič. Třetí evoluce dostala do vínku také agresivnější look v podobě velkého zadního křídla a inovovaného předního nárazníku, opatřeného výraznými otvory pro lepší přívod vzduchu k chladičům.

    Mitsubishi Lancer Evolution III

    Jednou z priorit RALLIARTu v sezoně 1995 byl boj o titul v Asijsko-Pacifickém šampionátu. V něm Lancer debutoval hned při úvodní Rally Indonesia, ve které skončili Eriksson s Parmanderem na druhém místě absolutně. Později zaznamenala švédská dvojice v APRC hned tři vítězství, kterými si zajistila jak titul mezi jezdci, tak mezi konstruktéry.

    I ve světovém šampionátu se začalo pro Mitsubishi blýskat na lepší časy. EVO trojka naskočila do “svěťáku” v červenci na Rally New Zealand 1995. Tommi Mäkinen havaroval a Kenneth Eriksson dojel pátý. O pár týdnů  později se Erikssonovi podařilo zvítězit v Austrálii, zatímco týmový kolega Mäkinen skončil čtvrtý.

    Tommi dokázal poté vyhrát domácí Neste 1000 Lakes Rally. Nutno však podoknout, že finská soutěž byla v roce 1995 zařazena pouze do šampionátu “dvoulitrů” a konkurence ve čtyřkolkách notně zaostávala oproti jiným závodům.

    Mäkinen-Harjanne / Neste 1000 Lakes Rally 1995
    Tommiho netradiční design pro Rally 1000 jezer 1995

    Konečný součet sezony? Mitsubishi skončilo druhé v poháru konstruktérů (tým Toyota byl v průběhu sezony vyloučen kvůli použití neschválených resktriktorů), mezi jezdci bral Eriksson třetí a Mäkinen páté místo.

    „Tommi“ poprvé mistrem

    Sezona 1996 a konec učednické fáze pro EVO III. Mitsubishi konečně ukázalo svůj opravdový potenciál. Mäkinen s Harjannem zaznamenali pět vítězství v devíti soutěžích a získali svůj první mistrovský titul před Mitsubishi Lancer EVO III livery 1995Colinem McRaem se Subaru a Carlosem Sainzem, jedoucím s Fordem. V poháru konstruktérů brala značka druhé místo.

    Výsledku byl nápomocen i nový týmovým parťák Mäkinena, vycházející hvězda Richard Burns. V roce 1996 se zúčastnil čtyřech závodů mistrovství světa.

    Úspěšnější byl ale především jako jednotlivec i zástupce týmu v Asijsko-Pacifickém šampionátu, kde svými výsledky zajistil pro Mitsubishi titul v konstruktérech. Mezi jezdci skončil na druhém místě za Kennethem Erikssonem.

    Mitsubishi Lancer EVO III skupiny A ukončilo svou ostrou službu v továrním týmu po sezoně 1996. Na svém kontě mělo v tu chvíli připsáno šest vítězství v nejvyšší rallyové lize. Pro rok 1997 představilo Mitsubishi zcela novou, čtvrtou evoluci, která se od předchozích lišila vzhledem i použitými technologiemi.

    Tommi Mäkinen získal čtyři tituly mistra světa ve třech různých  evolucích Lancerů. Nicméně pouze ten s Evolution III bude už napořád připomínám jako ten první.

    Život “M5 MRE”

    Soutěžní speciály Mitsubishi s registračními značkami “M5 MRE” a “M6 MRE” byly posledními dvěma mohykány, kteří debutovaly v mistrovství světa v končící verzi Evolution II. Při Rallye Monte Carlo 1995 se Mäkinen s “M5 MRE” dlouho držel na třetím místě, ze kterého ho na finální čtvrté místo v cíli rally sesadily hádající se diferenciály. Jednalo se o zbrusu nové a zatím nepříliš vyzkoušené přední a středové “diferáky”, vyvinuté pro novou evoluci.

    Na následující korsickou soutěž už dorazila “M5” ve verzi EVO III, se všemi novinkami a vylepšeními. I přes absolvované předsoutěžní zátěžové testy na italských asfaltech se Mäkinennovi příliš nedařilo a do cíle dorazil až jako osmý. Ale každý bod do tabulky pohárů konstruktérů se počítal.

    Ze světa si “em pět” odskočila do Mistrovství Evropy. Za volantem seděl někdejší tovární jezdec Lancie Andrea Aghini. Italský pilot si hned v úvodní fázi rally ustlal v hlubokém příkopu. Divákům se jej ale podařilo vrátit zpět do hry. Ztráta nabraná vyprošťováním se vzápětí ještě prohloubila, když se u Mitsubishi v plném kalupu otevřela pochroumaná kapota. Posádka musela absolvovat zbytek erzety ve vlažnějším tempu.

    Po Snijersově vyloučení v cíli soutěže (minul jednu z časových kontrol) dojeli Aghini s Farnocchiou na solidním pátém místě absolutně.

    Aghini-Farnocchia / Ypres 24 Hours Rally 1995
    Aghini-Farnocchia / Ypres 24 Hours Rally 1995

    Vzlety a pády Tommiho Mäkinena

    Rallye Catalunya – Costa Brava 1995 a Tommi Mäkinen zpět za volantem “M5 MRE”. Na španělských asfaltech ovšem Mitsubishi pšenka nekvetla. Tommi přehnal nasazení a při havárii došel k újmě nejen Lancer, ale také blízko tratě zaparkovaný vůz pořadatele a sanitka. Španělská rally byla pro “M5” posledním závodem sezony.

    Do kolotoče mistrovství světa se vyléčený Lancer vrátil až v následujícím roce. A byl to comeback, jak se patří! Mäkinen s Harjannem vyhráli na sněhem a ledem pokrytých tratích ve Švédsku i na super rychlých šotolinách v domácím Finsku, kde svedli lítý boj o vítězství s krajanem Kankkunenem.

    Mäkinen-Harjanne / Neste 1000 Lakes 1996
    Mäkinen-Harjanne / Neste 1000 Lakes 1996

    “M5 MRE” bylo poté znovu nasazeno až v rámci říjnové Sanremo rally. Mäkinenova pouť italskou soutěží však skončila krátce po startu úvodní vložky.

    Favorizovaný Fin přehnal nájezdovou rychlost do nepříjemné levé zatáčky přes mírný horizont. Následná kombinace příkopy a vysokého břehu vyslala Mitsubishi do nekontrolovatelné vývrtky s tvrdým dopadem. Auto bylo notně potlučené a spolujezdec Harjanne odcestoval sanitkou na vyšetření do nemocnice.

    Mäkinen havárie Rallye Sanremo 1996
    Pochroumaná EVO III na italské Rallye Sanremo 1996

    Španělská Rallye Catalunya – Costa Brava 1996, jenž odstartovala o necelý měsíc později, přijala roli asfaltového finále sezóny a stala se zároveň posledním startem “M5 MRE” pod hlavičkou továrního týmu. Mitsubishi už mělo jen malou naději porazit Subaru v poháru konstruktérů.

    Mäkinen-Repo / Rallye Catalunya - Costa Brava 1996
    Rallye Catalunya 1996 – M5 MRE ve vybrané společnosti

    Do podzimem vonícího přímořského letoviska Lloret de Mar navíc přicestoval tým pouze se dvěma auty. Auriol absentoval. Ralliart už totiž nedisponoval dalšími “evo trojkami” a přednost startu přirozeně dostala jednička týmu Mäkinen. Léčícího se Harjanneho musel na sedadle spolujezdce nahradit krajan Juha Repo. Narychlo vzniklé dvojici kryl záda Richard Burns, který však v průběhu rally havaroval. Mäkinen jako zástupce Mitsubishi ve startovním poli osiřel. Zbytečně proto neriskoval a přivezl Lancera na cílovou rampu jaké pátý vůz v absolutním pořadí.

    I když je dnes ex-tovární “evo trojka” oficiálně v závodnickém důchodu, objevila se na trati ještě v rámci dvou demonstračních jízd. Poprvé v roce 2013 při Finské rally, kdy ji na rychlostní zkoušce “Killeri” vodil sám Tommi Mäkinen. Jak přiznal, už nevěřil, že by měl ještě někdy tu možnost sedět za volantem svého “starého” Lanceru. Zopakoval si to znovu v roce 2021, opět ve své domovině. Tentokrát na městské speciálce “Harju”. Mitsubishi i Tommy byli ve skvělé kondici a předvedli divákům akční divadelní představení.

    Lancera dvojmo viděti

    Na závěr si neodpustím jednu perličku. Ověřeným faktem je, že v současné chvíli existují dvě Mitsubishi s registrací “M5 MRE”. Nebojte, nepřepískl jsem to včera večer se saké! Jeden kus opravdu odpočívá v muzeu Andrewa Cowana, bývalého šéfa Ralliartu, který zemřel v roce 2019. A druhý exemplář je součástí sbírky Juhy Kankkunena.

    Jak je to možné? Jako vysvětlení se nabízí spojitost mezi Mäkinenovou havárií v Sanremu a jeho následným startem na Catalunya rally. Po italské ráně bylo Finovo Mitsubishi značně pochroumáno. Dá se tedy předpokládat, že dostat jej zpět do provozuschopného stavu nebylo za necelý měsíc reálné. Proto byla pravděpodobně registrace “M5 MRE” neoficiálně převedena na vůz, se kterým měl původně ve Španělsku startovat Didier Auriol a který posléze posloužil Tommi Mäkinenovi.

    Po odchodu EVO III do závodního důchodu pak už nebylo nutné tuto “garážovou legalizaci” vracet zpět do původního stavu. Není proto vůbec jisté, který ze dvou Lancerů, nesoucích registraci “em pět”, je ten “správný”!

    Netradiční malůvky

    Pokud zapátráme v historii “áčkového” Lanceru EVO III, zjistíme, že na několika soutěžích opustilo Mitsubishi své tradiční pruhované RALLIART zbarvení. EVO “trojky” totiž vyrazily na tratě vzácně v livrejích vyzdvihujících významné cigaretové sponzory Winfield a Rothmans. Oba designy disponovaly téměř stejným základem a lišily se pouze v použitých barvách.

    Mäkinen-Harjanne / Network Q RAC Rally 1995
    Network Q RAC Rally 1995 & design Petronas

    V Asijsko-Pacifickém šampionátu se objevily na Evolution III také raritní zbarvení vzývající mecenáše “Nikon” či “Singha” (značka thajského piva).

    Mitsubishi Lancer EVO III livery Singha
    Mitsubishi Lancer EVO III livery Nikon


    Mitsubishi Lancer EVO III “Winfield” na českých tratích

    Moravský K.I.T. Racing se na českých erzetách prezentuje v rámci kategorie historických automobilů “áčkovým” Fordem Escort Cosworth, který pilotuje sám majitel stáje Vlastimil Neumann. Napajedelský tým je však znám především jako úpravce, stavitel a renovátor vozů se třemi diamanty ve znaku.

    Není proto divu, že jejich nejčerstvějším projektem se stala stavba Mitsubishi Lancer EVO III ve skupině A pro slovenského jezdce Štefana Sasinka. Realizace  trvala podstatně déle, než bylo původně v plánu. Nicméně v polovině roku 2022 sofistikované “áčko” konečně poprvé zavrčelo. Při premiéře na Agrotec rally Hustopeče 2022 trpělo ještě dětskými nemocemi. Přesto působilo ojedinělým dojmem a jen samotný pohled na něj dokázal v mnohých fanoušcích vzbudit pozitivní emoce.

    Při stavbě přišla samozřejmě na přetřes otázka, do jakých barev by mělo být ostré “áčko” oděno. Jako vítězná byla nakonec označena varianta “Winfield”, která se na Lanceru “M5 MRE” objevila epizodně v rámci Rallye Sanremo a Rally Catalunya 1996. A právě ze španělské rally bylo převzato startovní číslo a štít soutěže. Červeno-zlatá kombinace na bílém podkladu EVO III opravdu sluší! 

    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield

    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield
    Mitsubishi Lancer Evolution III Winfield

    kompletní galerie ZDE

    Troufám si tvrdit, že doba “cigaretová” přinesla do rallysportu jedinečné, nepřeplácané  a nestárnoucí designy.

    Důvěru ke vzkříšení historické livreje dostali zlínští Rallye Design, kteří na základě dodaných podrobných materiálů jednotlivé díly skládačky převedli do elektronické podoby, vytiskli či vyřezali a šikovné ruce lepičů je následně aplikovali na sněhobílou karoserii.

    foto: autor, archiv
    Group A Japonsko Kenneth Eriksson Mitsubishi Mitsubishi Lancer EVO Rallye Design Richard Burns technika Tommi Mäkinen Vlastimil Neumann
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Ivo Nowi Novák

    Malíř slov & živoucí fotopast. Přiznaný fanoušek italské Lancie a vyznavač kultu skupiny B. Milovník časů, kdy startovní čísla poctivě okupovala celé přední dveře, jména posádek byla vyvedena na předních blatnících, otáčkoměry měly rafiky a podvozky vše nepobíraly. Pravidelný poživatel kávy a benzínových výparů. Rally? Plánování, ztrácení se v mapách, cesty dnem i nocí za poznáváním nových míst i lidí. Celoživotní vášeň. Emoce. Každá vteřina se počítá!

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák21.5.2024

    Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

    Ivo Nowi Novák20.4.2023

    Diamantový jednorožec míří do Plzně

    Ivo Nowi Novák18.7.2022

    Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2025 >
    July
    >
    Month
    Month
    List
    Week
    Day
    MoTuWeThFrSaSu
     123456
    789101112
    • Bohemia Rally Mladá Boleslav 2025

      All day
      12/07/2025-13/07/2025
      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko
      http://www.rallybohemia.cz

      BOHEMIA Rally Mladá Boleslav 2025

      Seznam přihlášených posádek (MČR)
      Časový harmonogram
      …[Read more]

    13
    • Bohemia Rally Mladá Boleslav 2025

      All day
      13/07/2025-13/07/2025
      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko
      http://www.rallybohemia.cz

      BOHEMIA Rally Mladá Boleslav 2025

      Seznam přihlášených posádek (MČR)
      Časový harmonogram
      …[Read more]

    141516171819
    • Rallye Železné Hory – ČMPR

      All day
      19/07/2025
      Rally Železné Hory

      WVWW+9Q Nabočany-Hrochův Týnec, Česko

      WVWW+9Q Nabočany-Hrochův Týnec, Česko
      https://www.rallyezeleznehory.cz/

      Rallye Železné Hory 2025 – ČMPR

      Zvláštní ustanovení
      Přihláška do soutěže
      Startovní …[Read more]

    20
    21222324
    • Eifel Rallye Festival

      All day
      24/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    25
    • Eifel Rallye Festival

      All day
      25/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    26
    • Rally Příbram 2025

      All day
      26/07/2025
      http://www.rally-pribram.cz/

      Silmet Rally Příbram 2025

      Seznam přihlášených posádek RSS
      Seznam přihlášených posádek …[Read more]

    • Eifel Rallye Festival

      All day
      26/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    27
    28293031   
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.