RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»WRC: Rallye de France Alsace 2013
    Nezařazené

    WRC: Rallye de France Alsace 2013

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý11.9.2013Updated:27.12.2016Žádné komentáře13 Mins Read

    Dalším asfaltovým závodem ve světovém šampionátu byla ve dnech 3. – 6. října Rallye de France Alsace. O titulu šampiona WRC 2013 rozhodl již v samém úvodu Sebastien Ogier. Závod byl posledním oficiálním startem Sebastiena Loeba, který se tak symbolicky rozloučil ve svém rodném Alsasku.

    Rallye de France 2013 logo

    Seznam přihlášených posádek

    Závod

    Celková délka rally: 1264.3 km
    z toho 20 rychlostních zkoušek v délce 312.14 km km (24.69%)

    Výsledky Rallye de France Alsace 2013

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    1. Ogier – Ingrassia Volkswagen Polo R WRC   2:53:07.6
    2. Sordo – Del Barrio Citroën DS3 WRC   +12.2
    3. Latvala – Anttila Volkswagen Polo R WRC   +19.5
    4. Neuville – Gilsoul Ford Fiesta RS WRC WRC   +1:14.1
    5. Novikov – Minor Ford Fiesta RS WRC WRC   +3:10.9
    6. Hirvonen – Lehtinen Citroën DS3 WRC   +3:37.7
    7. Mikkelsen – Nagle Volkswagen Polo R WRC   +4:04.2
    8. Östberg – Andersson Ford Fiesta RS WRC   +4:35.2
    9. Kubica – Baran Citroën DS3 RRC 1. WRC2 +9:31.
    10. Dumas – Giraudet Ford Fiesta RS WRC   +11:55.8
    37. Hudec – Kotál Mitsubishi Lancer Evo IX 4. tř. 3 +50:31.2

    Ogier - Ingrassia  Rallye de France 2013


    Etapa 3, neděle 6. 10. 2013

    Celkem 6 RZ v délce 56.58 km

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 18 Vignoble de Cleebourg 2 14,6 km RZ 19 Bischwiller – Gries 2 7,95 km RZ 20 Haguenau 2 5,74 km
    1. SORDO 8:36.7
    2. NEUVILLE +0.4
    3. MIKKELSEN +2.8
    4. OGIER +3.7
    5. NOVIKOV +7.2
    6. HIRVONEN +9.9
    7. LATVALA +10.3
    8. KUBICA +24.6
    9. EVANS +31.4
    10. BAUD +39.8
    1. LATVALA 4:13.3
    2. NEUVILLE +1.0
    3. OGIER +1.0
    4. SORDO +3.2
    5. MIKKELSEN +4.3
    6. OSTBERG +6.0
    7. NOVIKOV +6.5
    8. KUBICA +7.0
    9. HIRVONEN +8.4
    10. EVANS +14.4
    1. NEUVILLE 4:10.8
    2. LATVALA +0.6
    3. HIRVONEN +3.0
    4. SORDO +3.8
    5. OGIER +3.8
    6. OSTBERG +4.9
    7. MIKKELSEN +5.2
    8. NOVIKOV +6.9
    9. KUBICA +10.3
    10. EVANS +10.8

    >>> RZ 15 – Seb Loeb havaroval krátce po startu, v pravé zatáčce jeho citroën sklouzl z trati a skončil na střeše, posádka přestála nehodu bez zranění (foto: FB Radek Jatel)

    >>> RZ 17 – Martin Prokop poškodil závěs pravého předního kola (podle tým. zdroje se jednalo o mechanickou závadu)

    Loeb - Elena  Rallye de France 2013Pořadí po RZ17:

    1. OGIER 2:35:58.3
    2. SORDO +13.7
    3. LATVALA +17.1
    4. NEUVILLE +1:21.2
    5. NOVIKOV +2:58.8
    6. OSTBERG +3:19.4
    7. HIRVONEN +3:24.9
    8. MIKKELSEN +4:00.4
    9. KUBICA +8:58.0
    10. DUMAS +10:50.0

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 15 Vignoble de Cleebourg 1 14,6 km RZ 16 Bischwiller – Gries 1 7,95 km RZ 17 Haguenau 1 5,74 km
    1. OGIER 8:23.7
    2. SORDO +8.4
    3. NEUVILLE +10.7
    4. OSTBERG +12.0
    5. LATVALA +14.5
    6. MIKKELSEN +24.6
    7. NOVIKOV +27.1
    8. HIRVONEN +34.6
    9. DUMAS +41.2
    10. PROKOP +47.0
    1. OGIER 4:16.3
    2. NEUVILLE +0.9
    3. LATVALA +2.5
    4. SORDO +4.4
    5. OSTBERG +5.9
    6. HIRVONEN +8.3
    7. NOVIKOV +8.6
    8. MIKKELSEN +9.3
    9. KUBICA +13.2
    10. PROKOP +13.4
    1. OGIER 4:18.5
    2. HIRVONEN +0.3
    3. NEUVILLE +0.7
    4. LATVALA +1.6
    5. SORDO +2.0
    6. OSTBERG +5.8
    7. NOVIKOV +8.2
    8. MIKKELSEN +8.8
    9. KUBICA +9.3
    10. EVANS +13.5

    Etapa 2, sobota 5. 10. 2013

    Celkem 7 RZ v délce 134.93 km

    Sebastien Ogier, Rallye de France 2013Průběžné pořadí po II. etapě (RZ 14):

    1. Latvala / Anttila, Volkswagen Polo R WRC, 2:18:58.3
    2. Sordo / Del Barrio, Citroën DS3 WRC, +0.4
    3. Ogier / Ingrassia, Volkswagen Polo R WRC, +1.5
    4. Loeb / Elena, Citroën DS3 WRC, +5.0
    5. Neuville / Gilsoul, Ford Fiesta RS WRC, +1:10.4
    6. Novikov / Minor, Ford Fiesta RS WRC, +2:16.4
    7. Hirvonen / Lehtinen, Citroën DS3 WRC, +2:43.1
    8. Østberg / Andersson, Ford Fiesta RS WRC, +2:57.2
    9. Mikkelsen / Nagle, Volkswagen Polo R WRC, +3:19.2
    10. Prokop / Ernst, Ford Fiesta RS WRC, +5:25.2
    …
    55. Hudec / Kotál, Mitsubishi Lancer Evo IX, +44:17.9

    Semerád Rally Team – Šest ze sedmi

    Do druhé etapy Rallye de France – Alsace 2013 vstoupila posádka Martin Hudec a Jakub Kotál s velkým odhodláním. Na první ranní rychlostní zkoušce, kterou byla bezmála třiceti kilometrová Hohlandsbourg – Firstplan, nadělili všem svým soupeřům více jak minutu a pomaličku začali umazávat ze své ztráty. Ani na druhé vložce Hud nepolevoval a připsal si další nejrychlejší čas. Po prvních 45 ostrých kilometrech umazali Češi minutu a třičtvrtě. Hudec si vzal k srdci slova Colina McRae a doslova jel flat out. Před závěrečnou super speciálkou se tak ztráta snížila od další dvě a půl minuty. Na startu této vložky se klukům úplně zamlžilo okno a rychlostní zkouškou projeli v opatrném tempu.

    ⇥

    Martin Hudec „Dnes to byl super zážitek, první rzta se mi moc líbila v obou průjezdech. Celkově se mi zdejší tratě líbí a je zde vynikající divácká kulisa a to převážně s českými vlajkami podél trati. Tempo bylo skvělé, ale také byla jedna krize, kdy se nám to z kopce na pětku spakovalo a měli jsme docela štěstí, že jsme vylítli do meze, kde nic nebylo. To mě trochu rozhodilo a na následující zkoušce jsem nebyl plně koncentrovaný. Škoda posledního testu, kde se nám zamlžilo okno a tento test nám trochu pokazil dnešní skóre. Ukrajujeme po pořádných kusech, ale asi nám zbývá už málo km, ale musíme to zkusit. Samozřejmě se nám donesla nešťastná zprava z Rally Příbram a proto bych chtěl z Francie za celý team vyjádřit pozůstalým a hlavně rodině Honzy Jinderleho jun upřímnou soustrast. RIP Honzo a pozdravuj Colina."

     


    >>> RZ 11 – Thierry Neuville dělá defekt (levá zadní pneumatika) a nedobrovolně opouští pozici vedoucího jezdce, incident naštěstí nepoškodil zavěšení kola

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 11 Hohlandsbourg – Firstplan 2 28.48 km RZ 12 Vallée de Munster 2 16.73 km RZ 13 Soultzeren – Pays Welche 2 19.93 km RZ 14 Mulhouse 4.65 km
    1. OGIER 14:41.5
    2. LOEB +2.9
    3. SORDO +4.0
    4. LATVALA +8.0
    5. NOVIKOV +17.1
    6. HIRVONEN +17.2
    7. OSTBERG +17.6
    8. MIKKELSEN +26.1
    9. PROKOP +33.3
    10. EVANS +43.6
    1. OGIER 8:31.3
    2. LATVALA +0.4
    3. SORDO +0.7
    4. LOEB +3.7
    5. NEUVILLE +4.9
    6. NOVIKOV +8.8
    7. HIRVONEN +11.7
    8. OSTBERG +11.9
    9. MIKKELSEN +18.1
    10. PROKOP +19.7
    1. NEUVILLE 9:49.4
    2. LATVALA +0.7
    3. LOEB +0.7
    4. OGIER +0.8
    5. SORDO +2.7
    6. HIRVONEN +13.0
    7. NOVIKOV +13.0
    8. OSTBERG +16.5
    9. MIKKELSEN +20.4
    10. PROKOP +24.7
    1. OGIER 3:35.6
    2. LATVALA +0.5
    3. LOEB +0.6
    4. SORDO +1.5
    5. NEUVILLE +2.1
    6. MIKKELSEN +3.1
    7. HIRVONEN +4.0
    8. OSTBERG +5.3
    9. NOVIKOV +8.2
    10. PROKOP +10.1

    J-M Latvala, Rallye de France 2013Průběžné pořadí po RZ 10:

    1. Neuville / Gilsoul, Ford Fiesta RS WRC, 1:41:57.8
    2. Latvala / Anttila, Volkswagen Polo R WRC, +13.1
    3. Sordo / Del Barrio, Citroën DS3 WRC, +14.2
    4. Loeb / Elena, Citroën DS3 WRC, +19.8
    5. Ogier / Ingrassia, Volkswagen Polo R WRC, +23.4
    6. Novikov / Minor, Ford Fiesta RS WRC, +1:52.0
    7. Hirvonen / Lehtinen, Citroën DS3 WRC, +2:19.9
    8. Østberg / Andersson, Ford Fiesta RS WRC, +2:28.6
    9. Mikkelsen / Nagle, Volkswagen Polo R WRC, +2:34.2
    10. Prokop / Ernst, Ford Fiesta RS WRC, +4:20.1

    >>> RZ 10 – Seb Loeb se snaží o návrat mezi absolutní špičku, prvenství v této "erzetě" je jeho 900. dílčím triumfem v jeho kariéře
    >>> RZ 9 – Seb Loeb dělá s Citroënem DS3 WRC hodiny a propadá se na 4. místo (ztráta cca 10 s)

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 8 Hohlandsbourg – Firstplan 1 28.48 km RZ 9 Vallée de Munster 1 16.73 km RZ 10 Soultzeren – Pays Welche 1 19.93 km
    1. OGIER 14:37.7
    2. NEUVILLE +1.5
    3. LATVALA +5.0
    4. LOEB +6.0
    5. SORDO +6.6
    6. HIRVONEN +17.5
    7. OSTBERG +28.5
    8. NOVIKOV +29.6
    9. MIKKELSEN +31.2
    10. EVANS +50.4
    11.PROKOP +54.3
    1. OGIER 8:27.4
    2. NEUVILLE +1.1
    3. LATVALA +2.4
    4. SORDO +2.8
    5. LOEB +10.6
    6. NOVIKOV +11.3
    7. OSTBERG +14.0
    8. HIRVONEN +20.0
    9. MIKKELSEN +24.1
    10. PROKOP +26.7
    1. LOEB 9:47.2
    2. LATVALA +2.9
    3. OGIER +3.7
    4. SORDO +3.9
    5. NEUVILLE +6.4
    6. NOVIKOV +16.5
    7. OSTBERG +17.6
    8. HIRVONEN +17.9
    9. MIKKELSEN +21.5
    10. PROKOP +31.8

    Etapa 1, pátek 4. 10. 2013

    Celkem 8 RZ v délce 120.63 km

    Neuville-Gilsoul, Rallye de France 2013  FOrd Fiesta RS WRCPrůběžné pořadí po I. etapě (RZ 7):

    1. Neuville / Gilsoul, Ford Fiesta RS WRC, 1:08:56.5
    2. Sordo / Del Barrio, Citroën DS3 WRC, +9.9
    3. Latvala / Anttila, Volkswagen Polo R WRC, +11.8
    4. Loeb / Elena, Citroën DS3 WRC, +12.2
    5. Ogier / Ingrassia, Volkswagen Polo R WRC, +28.7
    6. Novikov / Minor, Ford Fiesta RS WRC, +1:03.6
    7. Mikkelsen / Nagle, Volkswagen Polo R WRC, +1:26.4
    8. Hirvonen / Lehtinen, Citroën DS3 WRC, +1:33.5
    9. Østberg / Andersson, Ford Fiesta RS WRC, +1:37.5
    10. Prokop / Ernst, Ford Fiesta RS WRC, +2:36.3
    …
    72. Hudec / Kotál, Mitsubishi Lancer Evo IX, +31:10.3

    ⇥

    Martin Prokop „Nezačali jsme nejhůř a neztráceli příliš na pomalejší tovární jezdce, ale na začátku dlouhé erzety v dopolední sekci jsme měli dvě veliké krizovky, které se podepsaly nejen na výsledku v této zkoušce, ale zejména na mém sebevědomí v dalším průběhu dne. Jednou nás vrátily zpět na trať svodidla, podruhé jsme divoce dobrzďovali do odbočení. Nakonec jsem se dostal do pohody a do tempa až v poslední odpolední rychlostce. Pro další průběh závodu je to pro mne důležité, na další dva dny soutěže se těším, přestože francouzská rally nepatří k mým nejoblíbenějším a díky současnému odstupu od kluků před námi je složité s někým soupeřit. Auto je po úpravě nastavení v poledním servisu výborné a rovněž volbu pneumatik jsme dnes vyloženě neprokaučovali, vždy se jel nějaký mix tvrdé a měkké směsi, 3+1 nebo 2+2."


    Hudec s Kotálem pijou hořký kalich ve Francii

    Posádku Semerád Rally Teamu provází na Rally de France obrovská smůla. Problémy se objevily už na shakedownu které však mechanici bez problému opravili.

    Smůla však provázela českou posádku i na první rychlostní zkoušce, kterou byla divácká super speciálka v ulicích města Strasbourg. Chybou spolujezdce absolvoval Martin Hudec o jedno kolo více, což mělo za následek desetiminutovou penalizaci. Češi nehodil flintu do žita a už večer se nechali slyšet, že budou chtít časovou ztrátu během dalších dní stáhnout.

    ⇥

    Martin Hudec ,, Dnes jsem to pojal podle slov velikána všech jezdců legendy Colina McRae „If doubt, flat out" a šel jsem do toho od rána, protože jsem věděl, že není čas ztrácet čas. V dopolední sekci jsme vyhráli všechny zkoušky, ale vedoucímu Triviňovi jsem nedával potřebné 2s na km na všech úsecích. Tak jsme se rozhodli odpoledne přitvrdit. Bohužel nevydržela technika na startu do poslední nejdelší zkoušky a na startu se něco rozletělo. Zítra jdeme do toho se stejným nasazením a chceme udělat aspoň dobrý dojem z naší rychlosti a odvděčit se všem, kteří nás podporují. Hodně se učím na nových pneumatikách, které si žádají trochu odlišný styl jízdy, a k tomu má zítra ještě pršet, takže to bude pořádná škola. Zítra sledujte naší fanpage, kde budou informace přímo z terénu."

    ⇥

    Jakub Kotál „Co k tomu říct…Museli jsme čtvrtek hodit za hlavu a plně se koncentrovat na páteční RZ. Od začátku jsme chtěli nasadit dobré tempo, což se nám vcelku zadařilo a z jízdy jsme měli lepší a lepší pocit. Hned na startu sedmé rychlostní zkoušky nás ale zradila technika. Díky Rally2 se zítra vracíme do závodu a z našeho dnešního nasazení nechceme slevit. Přijelo sem hodně českých fanoušků, tak je snad potěšíme hezkými průjezdy. Navíc do cíle ještě daleko a závody končí až v posledním UP, takže rozhodně nic nevzdáváme."

     

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 5 Klevener 2 10.66 km RZ 6 Massifs des Grands Crus – Ungersberg 2 13.04 km RZ 7 Vosges – Pays d’Ormont 2 34.34 km
    1. NEUVILLE 6:02.8
    2. SORDO +0.2
    3. NOVIKOV +1.4
    4. LOEB +2.7
    5. LATVALA +3.2
    6. OGIER +3.3
    7. MIKKELSEN +4.2
    8. HIRVONEN +4.9
    9. OSTBERG +6.5
    10. PROKOP +11.5
    1. NEUVILLE 7:53.4
    2. LATVALA +1.9
    3. SORDO +2.0
    4. OGIER +3.8
    5. LOEB +4.6
    6.NOVIKOV +5.1
    7. MIKKELSEN +8.9
    8. HIRVONEN +9.7
    9. OSTBERG +10.6
    10. PROKOP +19.3
    1. NEUVILLE 18:36.6
    2. OGIER +4.0
    3. SORDO +6.2
    4. LATVALA +7.7
    5. LOEB +9.6
    6. NOVIKOV +15.3
    7. MIKKELSEN +26.8
    8. OSTBERG +28.2
    9. HIRVONEN +35.4
    10. PROKOP +44.5

    >>> v průběhu třetího testu zasáhl do průběhu závodu déšť
    >>> 70 procent RZ4 byla vlhká, takže Seb Loeb zkompletoval ranní hattrick a po úvodní sekci figuruje v čele Francouzské rally
    >>> Seb Ogier ztratil v RZ4 desítky sekund na tvrdé směsi pneumatik, Mikko Hirvonen ztratil půlminuty kvůli hodinám

    Loeb - Elena  Rallye de France 2013  Citroën DS3 WRCPrůběžné pořadí Francouzské rally po RZ 4:

    1. Loeb / Elena, Citroën DS3 WRC, 36:19.0
    2. Latvala / Anttila, Volkswagen Polo R WRC, +3.7
    3. Neuville / Gilsoul, Ford Fiesta RS WRC, +4.7
    4. Sordo / Del Barrio, Citroën DS3 WRC, +6.2
    5. Ogier / Ingrassia, Volkswagen Polo R WRC, +22.3
    6. Novikov / Minor, Ford Fiesta RS WRC, +46.5
    7. Hirvonen / Lehtinen, Citroën DS3 WRC, +48.2
    8. Mikkelsen / Nagle, Volkswagen Polo R WRC, +51.2
    9. Østberg / Andersson, Ford Fiesta RS WRC, +56.9
    10. Prokop / Ernst, Ford Fiesta RS WRC, +1:25.7
    …
    75. Hudec / Kotál, Mitsubishi Lancer Evo IX, +16:06.2

    ⇥

    Významné odstoupení:

    ⇥

    St. č. 122 Kostka / Patterson, Citroën DS3 WRC – TZ, poškozené zavěšení v RZ2

    ⇥

    Tomáš Kostka bohužel odstupuje hned v úvodu páteční sekce. Na vině je poškozený tlumič a zavěšení pravého předního kola Citroënu DS3 WRC.

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 2 Klevener 1 10,66 km RZ 3 Massifs des Grands Crus – Ungersberg 1 13,04 km RZ 4 Vosges – Pays d’Ormont 1 34,34 km
    1. LOEB 6:00.0
    2. SORDO +0.9
    3. LATVALA +1.1
    4. OGIER +1.2
    5. MIKKELSEN +2.4
    6. NEUVILLE +4.6
    7. NOVIKOV +6.4
    8. HIRVONEN +7.2
    9. OSTBERG +10.2
    10. PROKOP +13.3
    1. LOEB 7:46.6
    2. NEUVILLE +1.4
    3. SORDO +1.8
    4. LATVALA +2.0
    5. OGIER +3.0
    6. HIRVONEN +7.2
    7. PROKOP +16.1
    8. OSTBERG +17.4
    9. NOVIKOV +17.7
    10. MIKKELSEN +20.3
    1. LOEB 19:08.7
    2. NEUVILLE +0.9
    3. LATVALA +0.9
    4. SORDO +6.4
    5. OGIER +20.2
    6. NOVIKOV +21.6
    7. OSTBERG +24.4
    8. MIKKELSEN +29.9
    9. HIRVONEN +35.3
    10. PROKOP +52.9

    Etapa 1, čtvrtek 3. 10. 2013

    Sébastien Ogier je jistým světovým šampionem 2013!

    Jeden bod, chybějící před startem Rallye de France Sebastienu Ogierovi k zisku titulu, urval Francouz v samém úvodu na bonusové Power Stage.

    Tým VW Motorsport slaví zisk titulu mistra světa v rally 2013RZ1 Strasbourg – Power Stage (4,55 km)

    1. SORDO 3:20.8 (3 body)
    2. NEUVILLE +0.7 (2 body)
    3. OGIER +0.8 (1 bod)
    4. HIRVONEN +1.4
    5. MIKKELSEN +1.5
    6. LATVALA +2.6
    7. LOEB +2.9
    8. NOVIKOV +3.7
    9. PROKOP +6.3
    10. KUBICA +7.4
    16. KOSTKA +14.5


    Shakedown pro Sorda

    Dani Sordo zajel nejrychleji testovací shakedown Rallye de France – Alsace. Na 3,8 km dlouhé trati v areálu Parc des Sports-Hautepierre ve Štrasburku zvítězil s časem 2:36.5.
    Asfaltové kvality potvrdil druhým časem Thierry Neuville, jenž zajel shodný čas s třetím Mikkem Hirvonenem.

    Až za vedoucí trojicí se srovnali Jari-Matti Latvala, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier.

    Ogier, jenž se může ve Francii stát definitivně mistrem světa 2013, prožil hned v první jízdě, v první levé zatáčce krušnou chvíli, když se do jeho jízdy vysunula kovová bloková zábrana. Ogier si naštěstí všimnul varování fanoušků a dokázal včas zastavit.

    Shakedown rovněž potvrdil fakt, že se vedle Tomáše Kostky objeví v Alsasku Chris Patterson.

    Kostka - Patterson  Citroën DS3 WRC  Rallye de France 2013

    Sordo - del Barrio   Rallye de France 2013  Citroën DS3 WRCPořadí na shakedownu:
    1. Dani Sordo 2:36.5
    2. Thierry Neuville + 1.5
    3. Mikko Hirvonen + 1.5
    4. Jari-Matti Latvala + 2.5
    5. Sebastien Loeb + 2.9
    6. Sebastien Ogier + 2.9
    7. Andreas Mikkelsen + 3.1
    8. Evgeny Novikov + 3.4
    9. Mads Östberg + 4.1
    10. Romain Dumas + 5.9
    11. Tomáš Kostka + 6.5
    12. Martin Prokop + 7.1


    Info před startem

    Startovní listina Francouzské rally čítá 88 vozů, z toho čtrnáct speciálů WRC. Podle očekávání bude mít na svém voze číslo 1 Sébastien Loeb.

    Mimo tovární týmy se postaví na start s vozy specifikace WRC čtyři soukromníci – Francouzi Romain Dumas, Julien Maurin, Lionel Baud (všichni Ford Fiesta RS WRC) a český zástupce Tomáš Kostka. Zlínský jezdec je přihlášen s vozem Citroën DS3 WRC.

    Mezi posádkami WRC2 nechybí ani dvojice Hudec – Kotál.

    Startovní listina v číslech:
    30 národností
    10% spolujezdkyň
    15% posádek z Alsaska
    12,5% účastníků P1 a P2
    15% vozů WRC2
    8% dvojic WRC3
    11% Junior WRC


    Registrace továrních týmů Rallye de France Alsace

    Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team

    1 Sébastien Loeb (FRA) – Daniel Elena (MC)
    2 Mikko Hirvonen (FIN) – Jarmo Lehtinen (FIN)

    Qatar M-Sport World Rally Team

    4 Mads Östberg (NOR) – Jonas Andersson (SWE)
    5 Jevgeny Novikov (RUS) – Ilka Minor (AUT)

    Volkswagen Motorsport

    7 Jari-Matti Latvala (FIN) – Miikka Anttila (FIN)
    8 Sébastien Ogier (FRA) – Julien Ingrassia (FRA)

    Volkswagen Motorsport II

    9 Andreas Mikkelsen (NOR) – TBC

    Abu Dhabi Citroën Total World Rally Team

    10 Daniel Sordo (ESP) – Carlos Del Barrio (ESP)

    Qatar World Rally Team

    11 Thiery Neuville (BEL) – Nicolas Gilsoul (BEL)

    Jipocar Czech National Team

    21 Martin Prokop (CZE) – Michal Ernst (CZE)

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.