RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»Proč budou posádky WRC v Mexiku pomalejší?
    Nezařazené

    Proč budou posádky WRC v Mexiku pomalejší?

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ8.3.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Posádky WRC čeká v Mexiku zajímavý úkaz. Výkony motorů závodních speciálů nebudou využity naplno.

    Mexická rally s centrem v Leonu patří mezi soutěže s nejvyšší udávanou nadmořskou výškou. V úrovni 2 737 metrů nad hladinou moře, dochází vlivem nižšího zastoupení vzdušného kyslíku ke snížení výkonu motoru až o 20%.

    "Jestliže při každé soutěži musíte hledat nejoptimálnější stopu na trati, pak v Mexiku toto díky vysoké nadmořské výšce platí dvojnásob," vysvětlil J-M Latvala. Tým Ford WRT si je plně vědom této skutečnosti. Inženýři proto neponechali nic náhodě a poslali přeplňovaný agregát Fiesty RS WRC do výzkumného centra v Británii, kde byl motor odladěn dle podmínek, panujících v Mexiku.

    "Pokud uděláte chybu a vyjedete ze stopy, stojí vás v Mexiku návrt k optimu více času. Je to způsobeno tím, že akcelarace není tak silná," pokračoval Latvala. "Což ostatně znamená také možnost špatného odhadu rychlostního stupně pro průjezd zatáčkou. Co se jeví při seznamovacích jízdách jako průjezd "na čtyřku", může při závodu vyžadovat zařazenou trojku."

    Volkswagen Motorsport jede do Mexika s jasným cílem, nasbírat maximum informací v nestandardních výškových podmínkách. "Potřebujeme získat co nejvíce dat pro vývoj našeho Pola R WRC a jeho nasazení v příští sezoně," uvedl šéf týmu Kris Nissen.

    Eso týmu Citroën Total WRT Sebastien Loeb, který budes letos usilovat o šesté vítězství v řadě, odkrývá také pozitivní vliv sníženého výkonu závodního vozu. "Díky uvedený skutečnostem bývá o něco snažší, akcelerovat při výjezdu ze zatáčky. Je to způsobeno tím, že nemusíte tak tvrdě sešlápnout plynový pedál. A zrovna tak musíte být opatrní, abyste nepřijeli do zatáčky příliš rychle," uvedl úřadující šampion WRC.

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.