Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023

      Miki Biasion & Safari rallye 1988 – Kdo mi ukradl Lancii?

      23.3.2023

      Mise SAFARI RALLYE – nesmlouvavý maraton

      12.3.2023
    • Lifestyle

      Nový film „RACE FOR GLORY: Audi vs. Lancia“. Příběh o rivalitě dvou nesmiřitelných týmů v sezóně MS 1983

      5.12.2023

      Kimera EVO37 Martini 7 Limited Edition

      16.4.2023

      Limitovaná edice Alpine A110 vzývá ducha rallyové sezony 1973

      14.4.2023

      Tričko RALLYE DESIGN: Roman Kresta, Škoda Octavia WRC & Barum rally 2001

      10.8.2022

      III. Rallye Kroměříž 2021 – divácký průvodce + mapy

      29.9.2021
    • Fotogalerie

      Herbst rallye Dobersberg 2023

      30.10.2023

      Herbst rallye Dobersberg 2023 / M-SPORT

      23.10.2023

      Rentor-Partr Rally Vsetín 2023

      20.10.2023

      Rally Hungary 2023 ERC

      19.10.2023

      Test Toyota Yaris GR Rally2 – Semetín-Podhoran 2023

      30.9.2023
    • Soutěžáky

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022

      BMW E30 M3 Rally – německá pila s britskými zuby

      16.3.2022
    • Osobnosti

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022

      Zemřel Walter Treser. Stál u zrodu legendárního Quattra.

      17.11.2021
    • Závody

      Průvodce TipCars Pražský Rally Sprint 2023 – RALLY Life Journal & Subaru

      25.11.2023

      AKTUALIZACE! – Rally Show Zlobice 2023 – hanácké ukončení sezony je zpět!

      15.11.2023

      Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?

      20.9.2023

      Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace

      29.8.2023

      STAR Rally Historic 2023 Zlín napíše patnáctý příběh

      25.7.2023
    • FlatOut

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – mapy rychlostních zkoušek

      7.8.2023

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – seznam přihlášených posádek

      7.8.2023

      Star Rally Historic 2023 Zlín – seznam přihlášených posádek

      6.8.2023

      Bohemia rally 2023 – mapy rychlostních zkoušek a časový harmonogram

      3.7.2023

      Eifel Rallye Festival 2023 – představení soutěžních speciálů

      2.5.2023
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»Rally Tríbeč: Přípravy vrcholí
    Závody

    Rally Tríbeč: Přípravy vrcholí

    By Jiří Dokulil10.5.20124 Mins Read

    Do startu druhé soutěže letošního DMACK Tyres RALLY – Majstrovstvá Slovenska, kterou bude v termínu 25. – 26. května topoľčanská Rally Tríbeč, zbývá už jen několik týdnů. O tom, jak probíhají její přípravy, či na jaké rychlostní zkoušky se letos soutěžící i diváci mohou těšit, jsme hovořili s ředitelem tríbečské rally JUDr. Peterem Szczeczinou, který již druhým rokem stojí v čele organizačního výboru této západoslovenské soutěže.

    1. Pane řediteli, v jakém stádiu jsou přípravy přibližně dva týdny před startem?

    „V tomto štádiu prípravy sa už len dokončujú jednotlivé detaily podujatia. Prebieha už prihlasovanie posádok, takže každým dňom v nás rastie vnútorné napätie. To, čo sme na súťaž naplánovali, v tomto období dostáva finálnu podobu. Očakávame ukončenie povoľovacieho konania, s vybranými skupinami usporiadateľov z Bánoviec nad Bebravou, Prešova a Košíc upresňujeme ich činnosť na súťaži, s poľským dodávateľom monitorovacieho systému pracujeme na spracovaní podkladov pre digitálne mapy, riešime tlač materiálov, upresňujeme zoznamy na ubytovanie všetkých "cezpoľných" členov organizačného štábu a rozhodcov, prebiehajú posledné školenia činovníkov a tisíc ďalších drobností, ktoré súvisia s prípravou rally."

    2. Mohl byste naznačit základní schéma a poodhalit, do kterých lokalit jsou situované jednotlivé rychlostní zkoušky?

    „Poviem úprimne, minulý rok sme začínali s organizáciou rally v Topoľčanoch na zelenej lúke. Základnú schému sme v minulom roku dôsledne prediskutovali a bola našim kolektívnym dielom. Pre tento rok sme nič nové, „lepšie" nevymysleli, takže základná schéma súťaže ostáva veľmi podobná minuloročnej. Jedná sa o jednoetapovú súťaž s troma rýchlostnými skúškami, ktoré sa pôjdu 3 krát. Spolu je to 86,10 km rýchlostných skúšok. V príprave sme mali v pláne aj štvrtú, novú rýchlostnú skúšku, ale nepodarilo sa nám vybaviť potrebné povolenia a tak sme nemohli zaradiť túto rýchlostnú skúšku do programu rally. Pre uvedené ostávajú v itinerári „klasické" rýchlostné skúšky Jankov Vŕšok a Tríbeč a mestský okruh v Topoľčanoch.

    3. Do programu byla znovu zařazena atraktivní polookruhová rychlostní zkouška přímo v ulicích Topoľčan. Jak se oproti minulému roku změnilo její provedení? Na která divácká místa na trati byste návštěvníky pozval?

    „Organizácia rally v meste má v Topoľčanoch podporu vedenia mesta, čo je veľká výhoda. Rally je zaujímavá pre aktívnych divákov – fanúšikov motoristického športu, ktorí pôjdu na vytipované miesta do lesov. Musíme však myslieť aj na menej aktívnych divákov a pre tých priniesť rally do ich blízkosti. K tomu je mestská okruhová skúška určená. Viem, že jazdci nie veľmi obľubujú jazdu medzi obrubníkmi, ale v prospech popularizácie rally je potrebné aj takúto skúšku do itinerára zaradiť. Oproti vlaňajšiemu roku sme skúšku trochu upravili, predlžili a výjazd bude situovaný iným smerom.
    Divácke miesta budú uvedené v programe súťaže, ktorého tlač pripravujeme, a na zverejnených mapkách. Slovne len v krátkosti. Na RS Tríbeč sú divácke miesta najmä na začiatku a na konci rýchlostnej skúšky. Iné bočné príjazdy nie sú k dispozícii. Rýchlostná skúška Jankov vršok – tam je pekné divácke miesto na prístupe od obce Látkovce približne v strede rýchlostnej skúšky. Veľmi pekné divácke miesto je na odbočke na Jankov vršok – horizont a samozrejme na známom „štadióne", kde je možné jazdcov vidieť dlhšiu dobu. Celá mestská rýchlostná skúška RS Topoľčany je divácky prístupná okrem úseku na nadjazde, ktorý je pre divákov uzavretý."

    4. Tríbečská rally při svém loňském comebacku diváky potěšila velmi solidním jezdeckým obsazením. Jak početné startovní pole očekáváte v letošním roce a na která zajímavá jména se mohou diváci těšit?

    „K otázke účasti jazdcov je ešte predčasné sa vyjadrovať, pretože prihlasovanie len začalo. Ak vychádzam z účasti na prvej súťaži tohoročného slovenského seriálu – Rally Prešov, zdá sa, že je malý úbytok posádok. Do karát nám nehrá ani kolízia termínu našej súťaže s Rally Český Krumlov. Pôvodne bola naša súťaž zaradená v kalendári o týždeň skôr, ale v práve v tom termíne sa uskutočnia vo Veľkých Uherciach – na trati jednej našej rýchlostnej skúšky – Majstrovstvá Európy v motokrose. Odhadujem účasť 45 posádok vo veľkom majstrovstve a 30 posádok s Slovenskom Rally Pohári. Ako som povedal, prihlasovanie je na začiatku, ešte nemáme prehľad o všetkých posádkach. Napriek tomu som rád, že okrem tradičnej špičky, ktorá pravidelne jazdí náš šampionát – domáci Melichárek, Bérešovci, Drotár, Poliaci Grzyb a Chuchala, Maďari Hadik a Pethó – znovu na Slovensku uvidíme výborného jazdca z Poľska – Rzeznika na Škode Fabia S2000."

    5. Bude pro návštěvníky v tomto roce připravený doprovodný program? Pokud ano, na jaké akce, případně vstoupení se můžeme těšit?

    „Doprovodný program pri slávnostnom štarte v piatok 25. mája sa pripravuje. Jeho presná podoba sa v týchto dňoch VIP komisiou uzatvára, preto je o jednotlivých akciách predčasné hovoriť. Určite divákov o programe budeme vopred informovať."

    Slovensko
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Jiří Dokulil

    Člověk mnoha zájmů a koníčků, který si již vyzkoušel práci televizního redaktora i vyučujícího na vysoké škole. Celoživotní nadšenec pro rallysport, od roku 2007 redaktor časopisu Rally, občasný komentátor startovních a cílových ramp a příležitostný reportážní fotograf.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    By Redakce RL.CZ30.4.2014

    Slovensko: Mini John Cooper Works v Prešově

    By Jiří Dokulil28.3.2014

    Kdo s čím na Slovensku: předpoklady vs. realita

    By Tomáš Plachý25.10.2013

    Auto Show Slovakia Ring 2013

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Prosinec
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
        12
    • Pražský rallysprint

      Celý den
      02/12/2023
      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko
      http://www.prazskyrallysprint.cz/

      Pražský rallysprint 2023

      Seznam přihlášených posádek
      Časový harmonogram
      Mapy …[Read more]

    3
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu (90) Audi (212) Barum Czech Rally Zlín (81) cestovní automobily (90) design (38) Eifel Rallye Festival (45) ERC (87) fanoušci (60) Ford (44) Group B (62) historici (174) historické automobily (173) historie soutěží (66) Interview (82) IRC (81) Itálie (77) Jan Kopecký (33) jezdci (488) Lancia (167) legendy (32) Německo (45) Peugeot (358) Porsche (38) Rakousko (81) Rallylegend San Marino (36) rallysprinty (35) seriál (41) Slovensko (43) spolujezdci (40) Star rally historic Zlín (32) Subaru (337) technika (71) technika WRC (49) testování (34) trekker (38) Valašská rally (42) Velká Británie (33) Walter Röhrl (41) WRC/Mistrovství světa (349) závodní automobily (160) závody (45) Česko (595) časopis RALLY (42) Škoda (48) Škoda Motorsport (40)
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.