I přes neúspěch protonů v Rally Monte Carlo se malajská značka bude nadále prezentovat v seriálu IRC. Jedničkou týmu bude Švéd Per-Gunnar Andersson.
Proton bude v sezoně 2011 bojovat opět na dvou frontách. Pro seriál IRC angažovalo juniorského mistra světa 2004 PG. Andersson.
⇥
„Vždy je fantastické, že máme potvrzenu kompletní sezonu," říká Andersson. „Před Monte nebyl úplně dostatek času na převratné změny, přesto věřím, že se následně můžeme posunout mnohem dál," dodává Švéd.
Prioritou Chrise Atkinsona bude Asijsko-pacifický šampionát. Počítá se však i s jeho sporadickými starty v IRC. Kolegou Atkinsona v APRC zůstává Alister McRae.
Vedení britského týmu MEM nevylučuje nasazení tří vozů na vybraných podnicích. Vozy Proton Satria Neo Super 2000 odstartují v deseti podnicích IRC 2011 (dalším závodem 14. – 16. dubna Islas Canarias, jménu druhého jezdce bude upřesněno) a šesti závodech APRC.
Pro sezonu 2011 MEM postavil dva nové vozy. Zásadními úpravami prošel motor, cílem je zvýšení spolehlivosti a lepší průběh točivého momentu. Tým se zaměřuje i na evoluci tlumičů.
Malajská společnost se pustila do stavby motoru 1,6 turbo s přímým vstřikováním (pro třídu 1 – nikoli WRC). Očekává se, že může být na soutěžních tratích nasazen v průběhu září. Proton prozatím neplánuje homologaci žádného vozu do skupiny R.