RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    NOVINKY/NEWS
    • Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?
    • Rally Vyškov 2023
    • Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 2.díl
    • Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 1.díl
    • Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace
    • BMW E30 M3 Rally – Jiří Hanák
    • Barum Czech Rally Zlín 2023
    • Pre-event test Barum Czech Rally Zlín 2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Historie
      2. Lifestyle
      3. Závody
      4. Osobnosti
      5. Soutěžáky
      6. Komentáře/Recenze
      7. Časopis Rally
      8. View All

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023

      Miki Biasion & Safari rallye 1988 – Kdo mi ukradl Lancii?

      23.3.2023

      Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?

      20.9.2023

      Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 2.díl

      14.9.2023

      Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 1.díl

      5.9.2023

      Limitovaná edice Alpine A110 vzývá ducha rallyové sezony 1973

      14.4.2023

      Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace

      29.8.2023

      STAR Rally Historic 2023 Zlín napíše patnáctý příběh

      25.7.2023

      Evropská Barum Czech Rally Zlín 2023 připravena ke startu

      25.7.2023

      Barum Czech Rally Zlín 2023 odtajnila časový harmonogram

      3.7.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022

      Zemřel Walter Treser. Stál u zrodu legendárního Quattra.

      17.11.2021

      Rally Nový Zéland 1987- Wittmannův jediný triumf v MS

      7.4.2021

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022

      BMW E30 M3 Rally – německá pila s britskými zuby

      16.3.2022
      9.0

      KOMENTÁŘ: Rallysprint Kopná 2021 – Slušovický zázrak

      27.5.2021
      9.3

      KOMENTÁŘ: Rallye Šumava & Vltava 2021: Jak to jede?

      13.5.2021
      6.5

      KOMENTÁŘ: Valašská rally – soutěž, CO VIDěli fanoušci on-line

      2.4.2021
      8.0

      KOMENTÁŘ: Schneerosen rallye 2019 v rytmu vína

      1.3.2019

      RALLY magazín 03 / 2021

      1.5.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      23.3.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

      1.2.2021

      RALLY magazín 10 / 2020

      1.12.2020

      Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?

      20.9.2023

      Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 2.díl

      14.9.2023

      Barumka 2023 ve vzkazcích od muže v nesmrtelné vestě 1.díl

      5.9.2023

      Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace

      29.8.2023
    • FlatOut
    • Fotogalerie

      Rally Vyškov 2023

      16.9.2023

      BMW E30 M3 Rally – Jiří Hanák

      27.8.2023

      Barum Czech Rally Zlín 2023

      27.8.2023

      Pre-event test Barum Czech Rally Zlín 2023

      17.8.2023

      Škoda Fabia RS Rally2 / Kurka-Vajík by Rallye Design

      15.8.2023
    • Kalendář
    Facebook Twitter Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Osobnosti»Miki Biasion: Čím se stal nesmrtelným?
    Osobnosti

    Miki Biasion: Čím se stal nesmrtelným?

    By Roman Fluxa5.12.20123 Mins Read

    Miki Biasion, pravděpodobně nejvíce podceňovaný a opomíjený dvojnásobný mistr světa. Většina lidí ani neví jeho skutečné jméno, které je Massimo.


    Matný lesk Massima Biasiona byl dán malou okázalostí člověka, jemuž národnost předurčovala pravý opak. Svou povahou, které dominovala rozvaha a rozum, se nejvíce podobal další legendě světové rally, Walteru Röhrlovi. Na rozdíl od Biasionova týmového parťáka Markku Aléna. Jezdce s finským pasem, který svým temperamentem připomínal Itala daleko víc než samotný Miki.

    Rallylegend 2017 - Miki Biasion

    Přitom na sklonku let osmedesátých, po zákazu skupiny B, byl prakticky neporazitelný. Svou konkurenci drtil způsobem, který dnes předvádí Sebastien Loeb. Výsledkem byly již zmíněné dva tituly mistra světa z let 1988 a 1989.


    Senzaci nehledejte

    Tajemství Biasionova úspěchu řešili soupeři i odborníci. Miki s největší pravděpodobností dokázal vyhrávat díky perfektnímu analytickému myšlení, kterým dokázal vstřebat rozdíly nové skupiny A rychleji než konkurence.

    Vozy Group A vyžadovaly zcely jiný přístup, než monstra skupiny B. Paradoxně s nimy bylo třeba zacházet s vetší „brutalitou, což minimálně zpočátku kontrastovalo s jejich křehkostí. Miki to však dokázal, Adaptoval se nejlépe ze všech jezdců a prakticky okamžitě začal vyhrávat. Druhým faktorem byl Biasionova schopnost formovat tým lidí kolem něj, což uměla taky jen hrstka pilotů v seriálu MS.


    Statistika nuda je ?!

    V mistrovství světa zajel 378 nejrychlejších časů v RZ na 78 podnicích. Na 40 z nich vystoupal na stupně vítězů z toho 17 krát na stupínek nejvyšší. V historických tabulkách patří mezi čtyři jezdce, kterým se podařilo obhájit titul mistra světa (před ním Juha Kankkunen, později Tommi Mäkinen a Sébastien Loeb). Ale nejsou to jen statistiky, co dělá Mikiho takříkajíc nesmrtelným. Díky své povazu a přístupu může tento Ital dosáhnout parkticky čehokoli.


    Biasion dnes

    Pod klidným zevnějškem bije sportovní srdce „závisláka“. Miki Biasion dnes věnuje spoustu času své nejoblíbenější značce Lancii. Nedaleko Milána vlastní úspěšný autosalon. V mimopracovní době můžeme vídat Mikiho po boku Beppeho Volty na vyhlášených závodech legend v Itálii – Tuscan Rewind či Rallylegend v San Marinu. Před dvěma lety v San Marinu povodil ve světové premiéře po trati Lancii ECV. Ve své době měla nahradit model S4 Gr. B. Projekt však nedostal zelenou a na svůj první start si „ecévéčko“ muselo počkat více než čtvrt století.

     

    Lancia ECV Miki Biasion
    Dobrodružství jménem Dakar

    Zatím poslední motoristické dobrodružství připravuje Miki Biasion na letošní Dakar, kde by se měl opět představit za volantem speciálu Iveco. Loni se umístil na najtěžší rally planety v barvách Team Petronas De Rooy na 6 místě v kategorii kamionů se třemi etapovými vítězstvími.


    Větší neznamená lepší

    Uznání však Massimo zaslouží za dakarský start v roce 2007. S Brunem Sabym ve druhém voze nastoupili na start za volanty speciálně upravených Fiatů Panda. „Mrňous“ dostal příznačný název PanDAKAR. Situaci vystihuje odpověď Markku Aléna, který dostal nabídku startovat s upravenou Pandou:

    „V žádném případě. Ale zkuste zajít za Mikim, jsem si jistý, že ten do toho půjde.“ Markku Alén

    Fiat PanDakar Biasion

    I když obě posádky odstoupily po čtvrté etapě, za odvahu zaslouží absolutní uznání. Startovat na tak obtížném závodě s autíčkem o výkonu 78 kw, je jako jít na skok o tyči se špejlí! A Massimo ´Miki´ Biasion se toho nebál…

    Fiat jezdci Lancia Lancia ECV Miki Biasion
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    By Ivo Nowi Novák19.7.2023

    Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

    By Ivo Nowi Novák16.4.2023

    Kimera EVO37 Martini 7 Limited Edition

    By Ivo Nowi Novák16.4.2023

    Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

    2 komentáře

    1. Čestmír Carbol on 30.1.2021 10:29

      Dobrý den pane Fluxa! Prosím o zaslání adresy nebo email na Autosalon Mikiho Biasiona nedaleko Milána! Děkuji za pomoc Čestmír

      Reply
      • Ivo Nowi Novák on 13.2.2021 7:54

        Dobrý den, Miki Biasion má svůj osobní web a na něm kontaktní stránku – https://www.mikibiasion.com/contatti/.

        Reply

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Září
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
        12
    • Rally Vyškov

      Celý den
      02/09/2023
      Rally Vyškov

      Masarykovo nám. 20/43, Město, 682 01 Vyškov, Česko

      Masarykovo nám. 20/43, Město, 682 01 Vyškov, Česko
      http://www.rallyvyskov.cz/

      RALLY VYŠKOV 2023

      Průběžný seznam přihlášených posádek
      Časový harmonogram
      Celková …[Read more]

    3
    45678910
    1112131415
    • Invelt Rally Pačejov

      Celý den
      15/09/2023-17/09/2023
      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko
      http://www.rallypacejov.cz
      Rally Pačejov 2017 - Stejskal

      Invelt Rally Pačejov 2023
      Oblíbený pačejovský rallysprint se v sezóně 2020 zařadil do kalendáře …[Read more]

    16
    • Invelt Rally Pačejov

      Celý den
      16/09/2023-17/09/2023
      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko
      http://www.rallypacejov.cz
      Rally Pačejov 2017 - Stejskal

      Invelt Rally Pačejov 2023
      Oblíbený pačejovský rallysprint se v sezóně 2020 zařadil do kalendáře …[Read more]

    17
    • Invelt Rally Pačejov

      Celý den
      17/09/2023-17/09/2023
      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko

      18614, 341 01 Pačejov, Česko
      http://www.rallypacejov.cz
      Rally Pačejov 2017 - Stejskal

      Invelt Rally Pačejov 2023
      Oblíbený pačejovský rallysprint se v sezóně 2020 zařadil do kalendáře …[Read more]

    1819202122
    • Rallye Kroměříž – ČMPR

      Celý den
      22/09/2023-23/09/2023
      Rallye Kroměříž Velké nám.

      Velké nám. 108, 767 01 Kroměříž, Česko

      Velké nám. 108, 767 01 Kroměříž, Česko
      https://www.multi-s.cz/rally/

      V. RALLYE KROMĚŘÍŽ 2023 (ČMPR)

      Zvláštní ustanovení (PDF)
      Seznam přihlášených posádek

    23
    • Futures Contproduct Rally Morava

      Celý den
      23/09/2023
      AMK Ecce Homo Šternberk

      Hlavní nám. 165/18, 785 01 Šternberk, Česko

      Hlavní nám. 165/18, 785 01 Šternberk, Česko
      http://www.rally-morava.cz
      Rally Jeseníky 2018

      Futures Contproduct Rally Morava 2023

    • Rallye Kroměříž – ČMPR

      Celý den
      23/09/2023-23/09/2023
      Rallye Kroměříž Velké nám.

      Velké nám. 108, 767 01 Kroměříž, Česko

      Velké nám. 108, 767 01 Kroměříž, Česko
      https://www.multi-s.cz/rally/

      V. RALLYE KROMĚŘÍŽ 2023 (ČMPR)

      Zvláštní ustanovení (PDF)
      Seznam přihlášených posádek

    24
    252627282930 
    FOTOGALERIE
    Fotogalerie rally
    16.9.2023By Jakub Skýpala1 Min Read

    Rally Vyškov 2023

    Fotogalerie rally
    27.8.2023By Ivo Nowi Novák1 Min Read

    BMW E30 M3 Rally – Jiří Hanák

    Fotogalerie rally
    27.8.2023By Ivo Nowi Novák1 Min Read

    Barum Czech Rally Zlín 2023

    Fotogalerie rally
    17.8.2023By Ivo Nowi Novák1 Min Read

    Pre-event test Barum Czech Rally Zlín 2023

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu (90) Audi (211) Barum Czech Rally Zlín (81) cestovní automobily (90) design (38) Eifel Rallye Festival (45) ERC (86) fanoušci (56) Ford (43) Group B (62) historici (174) historické automobily (173) historie soutěží (66) Interview (82) IRC (81) Itálie (77) Jan Kopecký (33) jezdci (488) Lancia (166) legendy (32) Německo (45) Peugeot (357) Porsche (38) Rakousko (80) Rallylegend San Marino (36) rallysprinty (34) seriál (42) Slovensko (43) spolujezdci (40) Star rally historic Zlín (32) Subaru (336) technika (71) technika WRC (47) trekker (38) Valašská rally (42) Velká Británie (33) Volkswagen (31) Walter Röhrl (40) WRC/Mistrovství světa (349) závodní automobily (160) závody (45) Česko (593) časopis RALLY (42) Škoda (48) Škoda Motorsport (40)
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.