RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Agrotec Autoklub – Vavříny na všech frontách
    Osobnosti

    Agrotec Autoklub – Vavříny na všech frontách

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý26.11.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře4 Mins Read

    Jen málokdo mohl na začátku letošní sezony tušit, že hustopečská Alfa Romeo s Martinem Radou za volantem absolvuje nejúspěšnější rok v historii Agrotec Autoklubu. Hustopečský tým se stal vítězem třídy 8 v Mezinárodním mistrovství ČR, získal mistrovský titul ve sprintrally a třešničkou na dortu bylo prvenství ve třídě na legendární Rally Monte Carlo.

    Právě v Monte Carlu Martin Rada se spolujezdcem Jaroslavem Jugasem sezonu odstartovali. Zdárně překonali všechny nástrahy trati, poradili si i se svými konkurenty a před knížecím palácem zvedli nad hlavu cenné trofeje. Jen několika českým posádkám se něco podobného na slavné Rally Monte Carlo podařilo.
    Prioritou Agrotec Autoklubu byly starty ve „velkém mistráku", ale jeho průběh negativně ovlivnily technické problémy, které Alfu Romeo 147 trápily. Posádka Rada – Jugas měla vždy soutěž výtečně rozjetou, okupovala čelní příčky třídy 8, ale spatřit cílovou rampu jim nebylo přáno. První výpadek přišel na Valašské rally, následoval konec už na úvodním Čínovském okruhu při Rally Šumava. Smutnou příchuť mělo prvenství v Českém Krumlově, kdy se v průběhu slavnostního vyhlášení roznesla startovním polem zpráva o tragickém úmrtí jejich kamaráda, spolujezdce Aleše Zimolky, jenž startoval v konkurenční posádce.
    Prokletí dvoudenních závodů vygradovalo kuriózním odstoupením v úvodu hustopečské soutěže a brzké ukončení Rally Bohemia vše završilo. Až prvenství v závěrečných dvou závodech na Barum rally a v Příbrami zajistilo hustopečskému týmu dostatečný počet bodů pro celkové vítězství ve třídě 8 v rámci MMČR.
    „Sezona pro nás byla velmi náročná, ale určitě zajímavá. V lednu jsme absolvovali osmdesátý ročník Rally Monte Carlo a vítězství ve třídě bylo krásnou odměnou za snahu a čas, který celý tým věnoval přípravě,"
    popsal Martin Rada.

    Starty v seriálu sprintrally měly v sezoně působit jako určitá forma testování a „výuky" začínající spolujezdkyně Karolíny Jugasové a nové servisní skupiny. Martin Rada ale vedle dcery Jaroslava Jugase jakoby „omládl" a na jednotlivých podnicích si počínal více než suverénně. Sezonu odstartovali vítězstvím na Vysočině, přemožitele nenašli ani na Kopné a hattrick dovršili v Krkonoších. Za této situace bylo rozhodnuto, že Agrotec Autoklub si nenechá vzít šanci na mistrovský titul a úspěšně rozjetou sezonu dokončí i v jednodenních podnicích. Z důvodů pracovního vytížení Martin Rada chyběl v Kostelci nad Orlicí, ale v Pačejově se opět červená Alfa vyhřívala na čele třídy 8 a tým začal kalkulovat. Vzhledem k vyššímu počtu účastníků se ve sprintech reálně bojovalo i o mistrovský titul ve třídě 8. A ten se stal po Rally Jeseníky realitou. Martin Rada s Karolínou Jugasovou získali pro rok 2012 titul ve sprintrally ve třídě 8.
    „Je to skutečně krásný pocit. Na začátku stálo rozhodnutí získávat pro Karolínu co nejvíce zkušeností na místě spolujezdce a na konci roku z toho byl mistrovský titul. Lepší tečku za sezonou jsem si nemohl představit. Velký rádcem a učitelem je pro Karolínu její otec Jaroslav Jugas, se kterým jsem absolvoval celý šampionát MMČR. Myslím, že může být na Karolínu právem hrdý, naučila se toho během premiérové sezony hodně,"
    přiznal hustopečský jezdec.

    Martin Rada - Karolína Jugasová  Vyhlášení 2012

    „Výsledky v letošním roce celý tým určitě uspokojily a přinesly motivaci do příští sezony, kterou opět odstartujeme na lednové Rally Monte Carlo. Tým na ni vyrazí 11. ledna 2013. Slavná soutěže proběhne ve dnech 15. – 20. ledna. V jejím průběhu nás čeká 18 RZ o celkové délce 465 km," doplňuje Rada.

    Agrotec Autoklub navíc pro sezonu 2013 připravuje i další překvapení. Kromě osvědčené posádky Martin Rada – Jaroslav Jugas, která se představí s novou faceliftovou verzí Alfy Romeo 147 v MMČR, vůz italské provenience uvidí fanoušci i ve sprintrally. Na jednodenních závodech pojede nově sestavená dvojice Martina Daňhelová – Karolína Jugasová. Úkolem dámské dvojice bude bojovat o přední umístění ve třídě 8 a v Dámském poháru 2013.

    Daňhelová - Jugasová  Uherský Brod 2012

    „Věříme, že oba vozy budou dosahovat dobrých výsledků a příští sezona bude stejně úspěšná jako ta letošní. Na závěr je třeba poděkovat všem, kteří nám po celou dobu pomáhali. Velmi náročná byla letošní sezona zejména pro servisní team, ale Luboš Horáček, Broňa Dofek, Pepa Bláha a Martin Bláha vše zvládli na jedničku.
    Naše díky za podporu patří i rodinám, sponzorům i všem fanouškům. Bez jejich přičinění bychom určitě takových úspěchů nedosáhli," uzavřel jezdec Agrotec Autoklubu.

    jezdci
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Žigulík v zebřím pyžamu pro Rudiho Stohla

    Toyota Celica ST185 „Safari“ – vzpomínky na Afriku Yoshia Fujimota

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Únor
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728     
    FOTOGALERIE
    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala12.1.2023

    Jänner rallye 2023

    Galerie Rally
    By Ivo Nowi Novák27.12.2022

    VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala22.11.2022

    Zemplén rally 2022

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala11.11.2022

    Rallye Kroměříž 2022

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.