Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023

      Miki Biasion & Safari rallye 1988 – Kdo mi ukradl Lancii?

      23.3.2023

      Mise SAFARI RALLYE – nesmlouvavý maraton

      12.3.2023
    • Lifestyle

      Nový film „RACE FOR GLORY: Audi vs. Lancia“. Příběh o rivalitě dvou nesmiřitelných týmů v sezóně MS 1983

      5.12.2023

      Kimera EVO37 Martini 7 Limited Edition

      16.4.2023

      Limitovaná edice Alpine A110 vzývá ducha rallyové sezony 1973

      14.4.2023

      Tričko RALLYE DESIGN: Roman Kresta, Škoda Octavia WRC & Barum rally 2001

      10.8.2022

      III. Rallye Kroměříž 2021 – divácký průvodce + mapy

      29.9.2021
    • Fotogalerie

      Herbst rallye Dobersberg 2023

      30.10.2023

      Herbst rallye Dobersberg 2023 / M-SPORT

      23.10.2023

      Rentor-Partr Rally Vsetín 2023

      20.10.2023

      Rally Hungary 2023 ERC

      19.10.2023

      Test Toyota Yaris GR Rally2 – Semetín-Podhoran 2023

      30.9.2023
    • Soutěžáky

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022

      BMW E30 M3 Rally – německá pila s britskými zuby

      16.3.2022
    • Osobnosti

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022

      Zemřel Walter Treser. Stál u zrodu legendárního Quattra.

      17.11.2021
    • Závody

      Průvodce TipCars Pražský Rally Sprint 2023 – RALLY Life Journal & Subaru

      25.11.2023

      AKTUALIZACE! – Rally Show Zlobice 2023 – hanácké ukončení sezony je zpět!

      15.11.2023

      Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?

      20.9.2023

      Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace

      29.8.2023

      STAR Rally Historic 2023 Zlín napíše patnáctý příběh

      25.7.2023
    • FlatOut

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – mapy rychlostních zkoušek

      7.8.2023

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – seznam přihlášených posádek

      7.8.2023

      Star Rally Historic 2023 Zlín – seznam přihlášených posádek

      6.8.2023

      Bohemia rally 2023 – mapy rychlostních zkoušek a časový harmonogram

      3.7.2023

      Eifel Rallye Festival 2023 – představení soutěžních speciálů

      2.5.2023
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Nezařazené»Clio Trophy: V Hustopečích dominoval Adam Kobliha
    Nezařazené

    Clio Trophy: V Hustopečích dominoval Adam Kobliha

    By Redakce RL.CZ18.6.20148 Mins Read

    Třetí podnikem ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI 2014 byla Agrotec Petronas rally Hustopeče. I tentokrát byli hlavními kandidáty na prvenství Josef Peták a Adam Kobliha. Na tratích mezi vinicemi ovšem na rychlost Adama Koblihy nikdo neměl a valašský pilot se posunul do čela průběžné pohárové klasifikace.

    Hustopečské náměstí přivítalo čtyři vozy Renault Clio R3, na které čekalo deset rychlostních zkoušek rozprostřených do necelých dvaceti hodin čistého času. Začínalo se v pátečním podvečeru čtyřmi testy, zbytek obstarala sobotní část závodu.
    Hned od úvodních kilometrů bylo patrné, že Adam Kobliha je na specifických tratích, se šotolinovými pasážemi, jako „ryba ve vodě". Od začátku nasadil velmi rychlé tempo, které stačilo nejen na pohárové vedení, ale také na prvenství mezi „dvoukolkami". Ve stejném duchu pak se staronovým navigátorem Karlem Žáčkem pokračovali i v sobotu a nakonec dokončili soutěž na prvním místě mezi vozy s jednou poháněnou nápravou (s více než minutovým náskokem) a samozřejmě jako vítězná posádka třetího závodu ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI. Kobliha se Žáčkem navíc obsadili osmé místo absolutně.

    Kobliha - Žáček  Agrotec rally 2014

    „Máme za sebou nejlepší závod s tímto autem. Před startem jsme udělali několik změn, které se určitě vyplatily a promítly do naší jízdy. Clio tím pádem výtečně fungovalo, mohl jsem se na něho maximálně spolehnout. Parádní bylo svezení na šotolině. Pouze na prvním Starovickém okruhu nám začal vynechávat motor, ale asi to bylo kvůli čidlu váhy vzduchu, které jsme vyměnili a následně se to už neprojevilo.
    Z výsledku mám obrovskou radost, přece jen se stále učíme a musíme se přizpůsobovat soutěžím. Hustopeče totiž měly úplně jiný charakter než předchozí podniky, přesto se nám podařilo vůz optimálně nastavit. Vítězství samozřejmě patří celému týmu a všem lidem, kteří nám pomáhají,"
    komentoval první letošní pohárový triumf Adam Kobliha.

    Josef Peták s Alenou Benešovou tentokrát na moravské jezdce nestačili. Navíc je v posledním testu závodu zradil motor renaultu, který je připravil i očekávaný bodový zisk. Výpadek je proto odsunul v pohárovém hodnocení na druhou příčku.

    „Po celý závod mě handicapovalo zranění levé ruky, které jsem si způsobil na sajdkárkrosu. Měl jsem problémy vůz ovládat, proplétat se retardéry, případně rychle zareagovat na nějakou krizovou situaci. Navíc to bylo hodně bolestivé. Tomu odpovídalo naše tempo," popsal smolař Josef Peták.

    Z nejlepšího letošního výsledku se tím pádem mohli radovat Martina a Vlastimil Daňhelovi. V poháru obsadili druhé místo, ve třídě 5 skončili třetí. Díky získaným bodům se posunuli i na třetí příčku ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI.

    Martina Daňhelová  Jiří Brynda

    „Hustopečský závod se mi moc líbí. Jsou zde technické i rychlé úseky, jede se po panelech, na šotolině, uskákaném i hladkém asfaltu, nahoru dolů mezi vinicemi. Prostě tam najdete vše, co by takový závod měl mít. I z tohoto důvodu je hustopečská soutěž hodně těžká a jsem ráda, že jsem konečně poprvé spatřila její cíl. Navíc se letos poprvé jelo na suchu, což jsem si přála a mohla jsem postupně poznávat clio i v těchto podmínkách. Škoda jen obrovské penalizace, kterou jsme ´chytili´. Důvod ale nebudu raději sdělovat, protože jinak bychom museli s tátou roztrhat licence," komentovala hustopečský výsledek už usměvavá Martina Daňhelová.

    Čtvrtou pohárovou posádkou na startu byli Michal Kravec s Josefem Králem. Jejich renault ale pronásledovaly technické problémy, proto nedokončili ani úvodní etapu a ve druhém dni definitivně skončili kvůli problémům s brzdami v RZ7.

    „Hustopeče charakterizovala dominance Adama Koblihy, ale rovněž urputný boj Pepy Petáka se svou zraněnou rukou. Nakonec ho o vybojované druhé místo připravila technika v posledním testu. Naopak nejlepší letošní výsledek zaznamenala Martina Daňhelová. Smolařem se stal i čtvrtý účastník Michal Kravec, kterého zradilo clio v obou hustopečských dnech," komentoval výsledky promotér ROPRO Clio R3 Czech Trophy 2014 Zdeněk Pekárek.

    Výsledky Agrotec rally Hustopeče – ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI:
    1. Kobliha – Žáček (Renault Clio R3) 1:28:05,6
    2. Daňhelová – Daňhel (Renault Clio R3) + 9:56,8

    Průběžný stav ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI (3/6):
    1. Kobliha 189, 2. Peták 144, 3. Daňhelová 132, 4. Rujbr 60, 5. Maxa 56, 6. Kojo (FIN) 46


    V Hustopečích odstartují čtyři renaulty

    ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI zavítá poprvé v letošní sezoně na Moravu. Třetí podnik poháru vozů Renault Clio R3 bude hostit město Hustopeče. Z jeho náměstí odstartuje v pátek 20. června X. ročník AGROTEC PETRONAS rally.

    Specifické hustopečské tratě mezi vinicemi a řada šotolinových pasáží, to vše čeká na čtyři dvojice, které se postaví na start hustopečské soutěže. Během necelých dvaceti hodin mezi pátečním podvečerem (start 19:30 hod.) a sobotní cílovou rampou (cíl 15:53 hod.) absolvují deset rychlostních zkoušek na pěti úsecích, téměř 160 ostrých kilometrů.
    V roli obhájce prvenství ve „dvoukolkách" nastoupí na AGROTEC PETRONAS rally Josef Peták s Alenou Benešovou. Zkušený příbramský tandem navíc opanoval i oba úvodní pohárové závody v Českém Krumlově a v Klatovech.

    Josef Peták - Alena Benešová

    Petákův náskok v čele pohárové klasifikace je ovšem pouze desetibodový. Adam Kobliha dokázal i díky bonusovým bodům za jednotlivé etapy příbramského konkurenta udržet „na dostřel". V Hustopečích se po jeho boku namísto Petra Chodury jr. objeví Karel Žáček. Společně dokráčeli na hustopečském závodě v roce 2012 k prvenství ve třídě 9.
    „Petr Chodura se v poslední době nemohl věnovat rally tak, jak by chtěl. Jeho povinnosti se dostávaly do rozporu se závoděním, a proto jsme se po Šumavě domluvili, že ho na Hustopeče zastoupí Karel Žáček. Věřím, že společně navážeme na konec sezony 2012, kdy jsme každý šli svou cestou a dále budeme naši spolupráci jen zlepšovat. Do Hustopečí se tak oba moc těšíme.
    Tamní tratě se mi určitě líbí více než třeba Šumava. Těším se i na noční erzety, na nich mě jízda opravdu baví. Bude to však pro mě zřejmě první závod na suchu, nově na pneumatikách Michelin, uvidíme, jak rychle se sehrajeme s Karlem… Přesto věřím, že budeme schopni Pepu Petáka trochu potrápit, ale realitu ukáže až vlastní závod,"
    říká Adam Kobliha.

    Bohužel pořadatelé jihomoravské soutěže už dlouho před závodem obdrželi omluvenku od Patrika Rujbra. Důvodem jeho neúčasti je termínová kolize soutěže se studijními povinnostmi navigátorky Petry Řihákové.
    „Petra skládá ve čtvrtek 26. června státnice, což samozřejmě dostalo prioritu,"
    objasnil neúčast Patrik Rujbr. „Neúčast nás mrzí, vždyť je to v podstatě moje domácí soutěže. Patrikovi jsem říkala, ať jede s někým jiným, ale reagoval, že s nikým jiným jet nechce," dodala Petra Řiháková.
    Chybět budou po havárii na Šumavě i Vlastimil Maxa se Štěpánem Palivcem, což dává šanci proniknout na medailové posty dalším.

    Hustopeče budou třetím závodem za volantem Renaultu Clio R3 pro Martinu Daňhelovou, startující s otcem Vlastimilem. Zatímco ve sprintrally s renaultem třídy 8 atakuje medailové pozice, se silnějším „dvoulitrem" třídy 5 se prozatím stále sžívá. Navíc ze tří startů se Martině ani jednou v Hustopečích nepodařilo spatřit cílovou rampu.
    „Náš cíl v Hustopečích je jasný. Dovést techniku až na cílovou rampu, jelikož nám to za naši dosavadní závodní éru nebylo přáno. Technika byla vždy proti. Ale tentokrát věřím, že je vše stoprocentně nachystáno a budeme moci sbírat další cenné zkušenosti za volantem ´er trojky´. Před soutěží jsme absolvovali krátký test, abych si zase připomněla vlastnosti ´áčka´. Vypadá, že i počasí nám bude tentokrát přát a konečně se budu moci pořádně opřít do pneumatik. Pořadatelé už teď zaslouží pochvalu za připravený harmonogram,"
    vyřkla sedmadvacetiletá pilotka z jižních Čech.

    Martina Daňhelová - Vlastimil Daňhel

    Naopak „mezi vinicemi" poprvé zasáhne do letošního ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI Michal Kravec, kterého bude navigovat Josef Král. Hustopečské tratě Michal poprvé poznal v roce 2012.

    „Náš pohár míří do Hustopečí, které charakterizuje skvělé zázemí, pohodová atmosféra a specifické tratě. Vyrovnaný stav na špičce mezi Pepou Petákem a Adamem Koblihou mě samozřejmě těší a slibuje i pro třetí závod sezony pořádnou zápletku. Letos poprvé přivítáme v poháru Michala Kravce, všem přeji hodně úspěchů na tratích mezi vinicemi," uvedl před startem promotér ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI 2014 Zdeněk Pekárek.

    Průběžný stav ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI (2/6):
    1. Peták 130, 2. Kobliha 120, 3. Daňhelová 78, 4. Rujbr 60, 5. Maxa 56, 6. Kojo (FIN) 46

    Kalendář ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI 2014:
    2. – 3. 05. Rallye Český Krumlov
    16. – 17. 05. Rallye Šumava Klatovy
    20. – 21. 06. Agrotec Rally Hustopeče
    11. – 13. 07. Rally Bohemia Mladá Boleslav
    29. – 31. 08. Barum Czech Rally Zlín
    3. – 5. 10. Rally Příbram


    Hodnocení ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI 2014
    Promotér XTG motorsport, s.r.o., vypisuje pro jednotlivé závody následující finanční prémie pro první tři posádky v cíli každé soutěže v rámci klasifikace „ROPRO Clio R3 Czech Trophy by ACI":
    1. místo 50 000 Kč + šek 25 000 Kč na náhradní díly
    2. místo 25 000 Kč + šek 25 000 Kč na náhradní díly
    3. místo 12 500 Kč + šek 12 500 Kč na náhradní díly

    Finanční prémie za konečné umístění
    Promotér na konci sezony ocení podle získaných bodů tři nejúspěšnější účastníky následujícím způsobem:
    1. místo 50 000 Kč + šek 25 000 Kč na náhradní díly
    2. místo 25 000 Kč + šek 25 000 Kč na náhradní díly
    3. místo 12 500 Kč + šek 12 500 Kč na náhradní díly

    Aby byl jezdec zařazen do celkového umístění, musí odstartovat v nejméně pěti závodech.

    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Redakce RL.CZ

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    By Ivo Nowi Novák5.12.2023

    Nový film „RACE FOR GLORY: Audi vs. Lancia“. Příběh o rivalitě dvou nesmiřitelných týmů v sezóně MS 1983

    By Redakce RL.CZ25.11.2023

    Průvodce TipCars Pražský Rally Sprint 2023 – RALLY Life Journal & Subaru

    By Jakub Skýpala24.11.2023

    Finský rallyový sen 2023 – Byl jsem tulákem v zemi tisíců jezer – 2.díl

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Prosinec
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
        12
    • Pražský rallysprint

      Celý den
      02/12/2023
      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko
      http://www.prazskyrallysprint.cz/

      Pražský rallysprint 2023

      Seznam přihlášených posádek
      Časový harmonogram
      Mapy …[Read more]

    3
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu (90) Audi (212) Barum Czech Rally Zlín (81) cestovní automobily (90) design (38) Eifel Rallye Festival (45) ERC (87) fanoušci (60) Ford (44) Group B (62) historici (174) historické automobily (173) historie soutěží (66) Interview (82) IRC (81) Itálie (77) Jan Kopecký (33) jezdci (488) Lancia (167) legendy (32) Německo (45) Peugeot (358) Porsche (38) Rakousko (81) Rallylegend San Marino (36) rallysprinty (35) seriál (41) Slovensko (43) spolujezdci (40) Star rally historic Zlín (32) Subaru (337) technika (71) technika WRC (49) testování (34) trekker (38) Valašská rally (42) Velká Británie (33) Walter Röhrl (41) WRC/Mistrovství světa (349) závodní automobily (160) závody (45) Česko (595) časopis RALLY (42) Škoda (48) Škoda Motorsport (40)
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.