KN - www.zavodnifiltry.cz od RIEGGER

Závěr sezony nevyšel týmu JTRT úplně podle představ. Jak v Praze, tak ve Slušovicích jsme krásné SUBARU IMPREZA WRC v cíli neviděli.

Mohl bys přiblížit, co se v Praze událo?

„Je fakt, že konec sezony nebyl úplně super. Ve skutečnosti to začalo už na Vsetíně, kde jsme s Olgou museli odstoupit po několika defektech. Praha proběhla jak proběhla. Technická závada mě moc mrzela, protože nový sponzor, který byl domluvený na poslední dva závody si s námi užil docela dost. Začalo to tedy v Praze – samozřejmě, když se odstoupí na techniku, tak to není úplně šťastné. Zvlášť na takovém závodě je to velká smůla.“

Ve Slušovicích to ale dopadlo ještě o něco hůř…

„Co se týká Slušovic, my jsme tam na poslední chvíli udělali malou rošádu. Měl jsem jet s Olgou, ale nakonec jsme vymysleli na Olgu renaulta a Markétku. Já sednul do auta s Jardou (Vrečkou) a šli jsme se svézt. Chtěli jsme si ten závod užít, ale dlouho jsme si ho neužívali. Do dneška vlastně ani přesně nechápu, co se nám na druhé rychlostce vlastně stalo!“

Mohl bys nám přiblížit tento karambol konkrétněji?

„Byla to samozřejmě moje jezdecká chyba – asi jsem dřív zahnul, než bylo zdrávo. Já až do okamžiku, kdy jsem zjistil, že mám pravé kolo ve stromě, si byl jistý, že jedeme tu zatáčku naprosto bez problému a v pohodě. O to byl ten náraz drsnější. Ale říká se, že kdo nebourá, tak není řidič. Takže si můžu říct, že jsem řidič WéeRCéčka 🙂 Na tu hrůzu to naštěstí nedopadlo nejhůř. Sice jsme z auta otrhali kola, diváci nám nosili disk po hrstičkách, který byl rozstřelený asi na třiceti metrech. Pravý tlumič byl vytržený z auta a ležel o pět metrů dál a levý blatník visel propíchnutý větví někde ve třímetrové výšce. No, vypadalo to fakt hrůzostrašně. Já, když jsem z toho auta vystoupil, tak se mi zatmělo před očima a říkal jsem si, že příští sezona je pryč. Naštěstí, jak to tak bývá, když situace trochu vychladla, tak se zdá, že není. I když jsem si tedy hodně zkomplikoval život.

Na druhou stranu jsem druhý den parádně proležel a odpočinul jsem si. Přemýšlel jsem, kdy se mi toto naposledy přihodilo a bylo to snad někdy v létě na dovolené. Takže jsem si tou ránou vytvořil pohodový nedělní den. Naštěstí se tedy nic velkého nestalo ani nám. Sice jsem zjistil, že mám v těle svaly, se kterými jsem už v životě ani nepočítal, když pak bolí..

Člověk například potom musí sedat jen na měkké židličky :))) Díky tomu jsem zjistil, kde jsou na Vsetíně nejpohodlnější hospody. Takže důsledky této havárie mají velmi široký dopad 🙂 Ale říkám: vyzkoušel jsem si jezdeckou chybu ve WRC a pořádně jsem s tím autem boural.

Naštěstí, to zatím vypadá tak, že tým BUDAI se k tomu postavil velmi solidně. Jejich přístup bezprostředně po havárii byl fajn, takže věřím, že všechno zlé, je k něčemu dobré. Snad to prospěje k utužení našich vztahů, protože spolupráce by měla pokračovat i v příští sezoně. Tohle auto se bude předělávat na jinou (starší) tvář, to už se ví. Já jsem s tou demontáží Maďarům trochu pomohl 🙂 To jsou všechno okolnosti, které naštěstí pro mě, tu opravu trošku zlevňují.“

Sdílet

O autorovi

Komentáře