S velkým očekáváním se postavila na start letošní Rallye Bohemia posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel.

Před startem soutěže komentoval změny na voze Mitsubishi Lancer Evo IX Václav Pech: „Jízdní vlastnosti se novým podvozkem zlepšily, auto je teď přesnější a v zatáčkách ovladatelnější,"

Krátká divácká a jediná páteční rychlostní zkouška se tentokrát jela přímo v ulicích Mladé Boleslavi před zraků tisíců diváků, fanoušků a obyvatelstvem přeplněných domů. Pech s Uhlem zde zajeli čtvrtý nejlepší čas a pochvalovali si chování vozu. To ale nemohli tušit, že druhý den je hned po startu tato technika zradí.

„Těšil jsem se, že si s nově upraveným vozem hezky zazávodíme mezi speciály S2000 a získáme další body do našeho mistrovství. I když jsme mysleli, že při přípravě vozu jsme nemohli víc udělat praskla nám hned po startu druhé rychlostky přední poloosa. S takto poškozeným vozem bychom museli absolvovat celé tři rychlostní zkoušky, než bychom se dostali do našeho servisu. Časová ztráta by byla nedostižná a vůz bychom ještě víc poškodili," říká po odstoupení smutný Václav Pech.

Team nyní čeká nová příprava a náročné testování vozu, aby se vyloučila podobná závada na další velké soutěži, kterou bude Zlínská Barum Rallye.

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply