RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Soutěžáky»Škoda Auto představila designovou studii a nové logo
    Skoda Vision D - press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Soutěžáky

    Škoda Auto představila designovou studii a nové logo

    Roman FluxaBy Roman Fluxa1.3.2011Updated:22.8.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Škoda Auto představila na koncernovém večeru Volkswagen Group pod heslem „The New Power of ŠKODA“ nový korporátní design a designovou studii naznačující nový směr značky.

    Nový corporate design firmy se vyznačuje svěžestí a přesností. Ve smyslu evoluce osvědčených prvků se ŠKODA podrobila optické „omlazovací kúře" a vystupuje navenek jako ještě hodnotnější značka.

    „Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu", podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. „ŠKODA se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna."

    Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní „přírodní zelené" na svěží zelenou „ŠKODA green". Vnější části pak zdobí chromový vzhled.

    Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky ŠKODA a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu. Vysoká užitná hodnota při každodenním použití a výrazná variabilita interiéru jsou klasickými hodnotami značky, které jsou zde nově interpretovány v modernější podobě. Mřížka chladiče s decentně lesklým povrchem symbolizuje estetickou předlohu značky, když její jemné lamely připomínají napnuté struny harfy.

    Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu.

    Skoda Vision D – press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Skoda – press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Skoda Vision D – press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Skoda – Winfried Vahland, CEO Skoda-Auto, press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Skoda Vision D – press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    Skoda Fabia – press conference on tuesday (01.03.2011) in Geneva (Switzerland). Photo: Skoda / Friso Gentsch
    cestovní automobily
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

    Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

    Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.