Škoda Auto představila na koncernovém večeru Volkswagen Group pod heslem „The New Power of ŠKODA“ nový korporátní design a designovou studii naznačující nový směr značky.

Nový corporate design firmy se vyznačuje svěžestí a přesností. Ve smyslu evoluce osvědčených prvků se ŠKODA podrobila optické „omlazovací kúře" a vystupuje navenek jako ještě hodnotnější značka.

„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu", podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. „ŠKODA se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna."

Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní „přírodní zelené" na svěží zelenou „ŠKODA green". Vnější části pak zdobí chromový vzhled.

Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky ŠKODA a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu. Vysoká užitná hodnota při každodenním použití a výrazná variabilita interiéru jsou klasickými hodnotami značky, které jsou zde nově interpretovány v modernější podobě. Mřížka chladiče s decentně lesklým povrchem symbolizuje estetickou předlohu značky, když její jemné lamely připomínají napnuté struny harfy.

Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu.

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply