Na evropském kontinentu bodovala „wéercéčka“, v Argentině získala, zásluhou Claudia Menziho, opět po sedmnácti letech prvenství značka Fiat.
Irsko
V Irsku se koná pravidelně o velikonocích nejvýznamnější domácí soutěž Circuit of Ireland. Vinou finanční krize už startovní pole nehýří záplavou speciálů kategorie WRC, ale prim nadále hrají starší Imprezy WRC. Celou sobotu mezi sebou válčili zkušení jezdci Derek McGarrity a Kenny McKinstry. Oba vyhráli shodně pět rychlostních zkoušek a po první etapě je dělilo pouhých 7 desetin sekundy. Rozhodnutí padlo v neděli ráno. McKinstry na mokré trati udělal hodiny, ztratil půl minuty a jeho rival McGarrity zaútočil. Vyhrál tři měřené úseky v řadě za sebou a slavnou soutěž popáté vyhrál. Darren Gass (Impreza WRC S11) odstoupil pro poruchu převodovky už na úvodní vložce a vedoucí jezdec seriálu Irish Tarmac Kevin Barrett se spokojil s bronzovou příčkou. Za trojicí vozů Subaru se držel veterán Phil Collins s historickým Fordem Escort RS 1800, ale v závěru se mu přehřál motor a přeskočil ho Brit John Dalton se sportovním prototypem Darrian T90 GTR.
CIRCUIT OF IRELAND
1. Derek McGarrity – James McKee (GB – Subaru Impreza WRC S11) 1:52:32.4
2. Kenny McKinstry – Kenny Hull (GB – Subaru Impreza WRC S8) + 41.7
3. Kevin Barrett – Sean Mullally (IRL – Subaru Impreza WRC S11) + 2:53.6
4. John Dalton – Gwynfor Jones (GB – Darrian T90 GTR) + 4:12.3
5. Phil Collins – Derek Brannigan (GB/IRL – Ford Escort Mk 2) + 4:14.1
VIDEOBONUS (irský rallylife + hořící Lancer)
Belgie
V Belgii o víkendu opět úřadovaly extovární „céčtyřky". Pieter Tsjoen vyhrál s Citroënem C4 WRC třetí soutěž domácího šampionátu Rallye de Wallonie a je na nejlepší cestě získat sedmý mistrovský titul. Jako stín ho opět pronásledoval Alexandre Romain se stejným vozem. V sobotu obul příliš tvrdé pneumatiky a po páté vložce už ztrácel 12 sekund. Tsjoen celkem vyhrál 15 rychlostních zkoušek, jeho soupeř se radoval čtyřikrát. O třetí příčku bojovala Melissa Debackere s holandským mistrem Markem van Eldikem. Po první etapě oba dělilo necelých 10 sekund, ale první dáma belgických rally inkasovala minutovou penalizaci a musela se spokojit s „bramborovou" medailí. Na stupně vítězů si dělal nárok ještě David Bonjean, ale s pronajatým Peugeotem 307 WRC v sobotu havaroval. Dvoukolky vyhrál účastník JWRC Holanďan Hans Weijs s Citroiënem C2 S1600. Cedric Cherain s novým Renaultem Mégane RS ztrácel v cíli celou minutu, ale mohl být spokojený alespoň s vítězství mezi produkčními vozy.
RALLYE DE WALLONIE
1. Pieter Tsjoen – Eddy Chevaillier (B – Citroen C4 WRC) 1:43:47.3
2. Alexandre Romain – Bruno Brissart (B/F – Citroen C4 WRC) + 57.8
3. Mark van Eldik – Robin Buysmans (NL/B – Subaru Impreza WRC S14) + 3:35.8
4. Melissa Debackere – Cindy Cokelaere (B – Subaru Impreza WRC S12) + 4:58.7
5. Edwin Schlidt – Lisette Bakker (NL – Subaru Impreza WRC S14) + 7:32.8
Argentina
Nové soutěžní speciály Maxi Rally, osazené jednotnými motory Honda a převodovým ústrojím, se dočkaly historicky prvního vítězství. Na druhé soutěži argentinského šampionátu Rally de Villa Dolores dominoval Claudio Menzi s Fiatem Punto Maxi Rally. Je to první vítězství italské značky v Argentině po 17 letech. Také jezdci s dalšími speciály nové formule bojovali o přední příčky, ale cíle se nedočkaly. Oba favorité s vozy VW Gol Trend Maxi Pozzo a Baldoni byli před startem zatíženi minutovou penalizací za nepovolený trénink, ale po první etapě ztrácel Gabriel Pozzo na vedoucího jezdce už jen 14 sekund. Druhý den však byl oslepen ostrým sluncem a vylétl z trati. Jeho týmového kolegu vyřadila porucha motoru, Marcos Ligato s Chevroletem Agile Maxi musel vzdát pro poruchu elektroniky. Účastníka MS Federika Villagru s Fiestou Kinetic Maxi vyřadil stávkující motor už na RZ2. Po kalvárii atraktivních speciálů obsadily všech zbývajících devět míst první desítky obligátní produkční vozy.
RALLY DE VILLA DOLORES
1. Claudio Menzi – Diego Cagnotti (RA – Fiat Punto Maxi) 1:37:29.1
2. Jose Canton – Rodolfo Amelio Ortiz (RA – Mitsubishi Lancer Evo 9) + 2:25.7
3. Juan Gil de Marchi – Mauro Albornoz (RA – Mitsubishi Lancer Evo 10) + 2:32.0
4. Juan Manuel Marchetto – Jose Diaz (RA – Mitsubishi Lancer Evo 9) + 3:17.3
5. Ivo Martin – Julio Herrero (RA – Subaru Impreza Sti) + 4:13.6