Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 2. díl „Přítomnost“

      14.5.2025

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 1. díl „Návraty“

      24.4.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 1. díl – Do Plzně se šampionem

      5.2.2025

      TROJÁK – tady rallyový poutníče zastav kroky své a pomni…

      9.12.2024
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024

      Citroën DS3 WRC „017“ – Citrón božského Seba míří do aukce!

      31.10.2023

      Audi Sport Quattro S1 ex-Mikkola – Někdo to rád krátké

      13.7.2023
    • Fotogalerie

      Rally Hungary 2025

      15.5.2025

      Slovácká rallye 2025 – ČMPR

      17.4.2025

      Kánó-Imola MiniSprint Hungary 2025

      2.4.2025

      Test Kamínka 2025 – Urban, Hanák, Večerka

      23.3.2025

      AUTO PODBABSKÁ ŠKODA PSG ACCR TEAM – design 2025

      17.3.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022
    • Závody

      STAR RALLY Historic 2025 – historici se pojedou ve Zlíně již po sedmnácté!

      7.7.2025

      Barum rally 2025 zveřejnila Zvláštní ustanovení a odkryla tratě erzet

      18.6.2025

      Agrotec Rally Hustopeče 2025 oslaví dvacet let s pořádnou dávkou kilometrů

      13.6.2025

      Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

      3.6.2025

      Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

      20.5.2025
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»Sprinty: Rally Vysočina 2011
    Závody

    Sprinty: Rally Vysočina 2011

    By Tomáš Plachý9.6.201114 Mins Read

    Pavel Valoušek zvítězil na Rally Vysočina 2011. Na druhém místě přivezl do cíle svou Octavii WRC Cvrček. Třetí dojel lídr šampionátu sprintů Mirek Jakeš.

    Rally Vysočina

    Galerie Rally Vysočina od Ondry Zemana

    Konečné pořadí Rally Vysočina 2011 (po RZ9)

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    1. Valoušek – Hrůza Škoda Fabia WRC 36:59.7
    2. Cvrček – Šálek Škoda Octavia WRC + 14.5
    3. Jakeš – Gross Mitsubishi Lancer Evo IX + 18.4
    4. Odložilík – Tureček Škoda Fabia S2000 + 25.9
    5. Sýkora – Škardová Mitsubishi Lancer Evo IX + 44.6
    6. Dohnal – Grega Peugeot 207 S2000 + 47.1
    7. Jelínek – Kotěna Mitsubishi Lancer Evo IX + 1:07.8
    8. Hudec – Černoch Mitsubishi Lancer Evo IX + 1:23.9
    9. Pešl – Juřica Mitsubishi Lancer Evo IX + 1:24.9
    10. Firla – Večerka Mitsubishi Lancer Evo VII + 1:29.8


    Video: youtube (PatrickButschell)

    Průběh závodu:

    RZ1 Radíkov 5,35km – vítěz: Valoušek

    Od úvodních kilometrů je v čele Pavel Valoušek a Zdeněk Hrůza se ŠKODOU FABIA WRC. V těsném kontaktu s nimi dojeli do cíle první RZ Honza Sýkora s Martinou Škardovou. Třetí byla vedoucí posádka průběžného pořadí sprintů Jakeš – Gross.

    Vinou uraženého kola končí Tomaštíkova Impreza WRC. Očekávaný souboj s Igorem Drotárem tak končí dřív, než mohl začít.

    RZ2 Klenová 12,68km – vítěz: Valoušek

    Ani na druhém testu nedal Valda nikomu šanci. Auto zatím funguje a drží tak favorita závodu na čele. Třetím časem za Sýkorou se blýsknul Odložilík a vyhoupnus se na čtvrté místo, těsně za Jakeše. Ten zajel pátý čas.

    Pro technické závady odstupují Trněný a Tarabus.

    RZ3 Stálkov 5,69km – vítěz: Cvrček

    Valda přijíždí do cíle RZ s půlminutovou ztrátou. Příčinou je obrovská krize kousek za startem rychlstní zkoušky (VIDEO). Jeho pozici lídra přebírá Honza Sýkora. Druhý je Jakeš, který zuby, nehty odráží útoky mohutně dotírajícího Cvrčka. Rozdíl mezi nimi činí pouhou jednu desetinu sekundy.

    Valouškova ztráta na první místo je více než 19 sek. Po servisu se tedy můžeme těšit na velkou stíhací jízdu.

    SERVIS

    Průběžné výsledky po RZ3:

    1. Sýkora – Škardová / Mitsubishi Lancer Evo IX R4, 12:29.3
    2. Jakeš – Gross, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 6.3
    3. Cvrček – Šálek, Škoda Octavia WRC, + 6.4
    4. Odložilík -Tureček, Škoda Fabia S2000, + 8.6
    5. Jelínek – Kotěna, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 13.2
    6. Dohnal – Grega, Peugeot 207 S2000, + 15.1
    7. Valoušek – Hrůza, Škoda Fabia WRC, + 19.3
    8. Kuchar – Dymurski, Mitsubishi Lancer Evo V, + 28.5
    9. Hudec – Černoch, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 28.7
    10. Drotár – Bánoci, Subaru Impreza WRC, + 29.8


    RZ4 Radíkov 5,35 km – vítěz: Valoušek

    Začala velká stíhací jízda Pavla Valouška. Na vedoucího Honzu Sýkoru stáhnul přes tři sekundy. Zbývá jich ještě 16.

    Srdnatě bojující Jakeš odrazil první vlnu útoku a stále drží třetí místo. Cvrček a Odložilík jej však před sebou ženou jako dva vlci, čekající na chybu. Jejich ztráta je stále minimální. (2 a 4 sekundy.)

    RZ5 Klenová 12,68 km – vítěz: Valoušek

    Valdův direkt přichází na RZ 5. Soupeřům naložil přes dvanáct sekund a smazává drtivou většinu své ztráty z RZ 3. Rázem je na druhé pozici, v těsném kontaktu se Sýkorou (3,8 sek).

    Fantastický boj o třetí místo svádí Jakeš, Cvrček a Odložilík. Mezi Jakešem a Cvrčkem jsou pouhé 0,4 sek.

    Rekapitulace po RZ5:

    Velká jezdecká chyba na třetí rychlostní zkoušce Rally Vysočina stála Pavla Valouška se Zdeňkem Hrůzou průběžné vedení v soutěži. Naštěstí všechno dobře dopadlo a i přes časovou ztrátu mohla jejich Škoda Fabia WRC pokračovat dál v soutěži, posádku ale čeká velká stíhací jízda v závěru rally. Po této události se hodně vyrovnala situace na čele, právě největší favorit soutěže Valoušek totiž zvítězil ve většině ostatních rychlostních zkoušek.

    Po třetině soutěže přebrali vedení Jan Sýkora s Martinou Škardovou, kteří zároveň se svým lancerem R4 vládnou třídě 2. Dobře si ale vede také dosavadní lídr šampionátu Miroslav Jakeš, jenž je průběžně třetí a vede třídu 3. V souboji o nejlepší juniorskou posádku však Jakešovi zdatně konkuruje Věroslav Cvrček jun. se Škodou Octavia WRC, který dokonce vyhrál RZ 3 a celkově po pátém testu ztrácí na lídra soutěže necelých osm vteřin. Polákovi Kucharovi zatím patří osmá příčka těsně před domácím Hudcem, jeden z favoritů Tarabus odstoupil hned v úvodu po technických problémech.

    Mezi vozy s jednou poháněnou nápravou je zatím na první příčce Jiří Vrkoslav s vozem Škoda Felicia Kit Car, až za ním jsou silné vozy Renault Clio R3 voděné Romanem Štefanem a Pavlem Mikou. V první pětici této kategorie je i Václav Kopáček vévodící s přehledem kategorii 7, mezi diesely zatím Boček těsně poráží talentovaného Mandíka. Vyhecované bitvy se odehrávají v silně obsazených nižších enkových třídách. Ve třídě 8 zatím Hrubý poráží Pelecha (zkušený Roubíček již ze soutěže odstoupil), zatímco třídu 9 ovládá Kobliha, který vede před Kořístkou a Holíkem. Smutek prožili fanoušci oblíbené dámské posádky Daňhelová – Zikmundová, když jejich favoritky zklamala na druhé zkoušce poloosa.

    Za volantem tak můžeme vidět již jen jedinou dámu, Pavlína Tydlačková si však zatím vede velmi statečně a se střídavými úspěchy se snaží vzdorovat pánské přesile v K4 Poháru. V rámci tohoto hodnocení po RZ 3 těsně vede Andriy Chepil před Milošem Dvořákem, větší odstup už mají Pavel Dohnal, ale i lídři kategorií SA2 , V a HA2, tedy Josef Zimmermann, Petr Šimurda a Aleš Padrián, kterým v hodnocení poháru patří po RZ 3 čtvrtá, pátá a sedmá příčka. První třetinu soutěže dokončilo 104 posádek, zatím se vše obešlo bez větších problémů a zdržení. V cíli v Českém Rudolci jsou první vozidla očekávána krátce před sedmnáctou hodinou.

     

    RZ6 Stálkov 5,69 km – vítěz: Cvrček

    Sýkora dostává penalizaci 30 sek za retardér a propadá se výsledkovou listinou. Valoušek tak přijíždí do servisu jako lídr Rally Vysočina. Ke změně dochází v ostře sledovaném souboji o třetí místo. Cvrček se vítězstvím v RZ dostal konečně před Jakeše.

    Do cíle chybí 3 RZ a boj o bronz je stále otevřený.

    SERVIS

    Průběžné výsledky po RZ6:

    1. Valoušek – Hrůza, Škoda Fabia WRC, 24:55.8
    2. Cvrček – Šálek, Škoda Octavia WRC, + 0.5
    3. Jakeš – Gross, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 4.4
    4. Odložilík -Tureček, Škoda Fabia S2000, + 11.2
    5. Dohnal – Grega, Peugeot 207 S2000, + 22.0
    6. Sýkora – Škardová / Mitsubishi Lancer Evo IX R4, + 26.4
    7. Jelínek – Kotěna, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 29.3
    8. Kuchar – Dymurski, Mitsubishi Lancer Evo V, + 44.5
    9. Hudec – Černoch, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 49.0
    10. Pešl – Juřica, Mitsubishi Lancer Evo IX, + 50.0


    RZ7 Radíkov 5,35 km – vítěz: Valoušek

    Valda pokračuje ve vítězném tažení. Znova všem ujel a upevňuje si náskok na čele, na 3 sekundy před Cvrčkem. Třetí Jakeš ztrácí už skoro 8 sek. Sýkora se snaží eliminovat škody způsobené penalizací za retardér. Zajíždí druhý čas, ale na posun v pořadí to zatím nestačí. Prozatím je šestý, ale Dohnal před ním už je jen o 1,5 sek.

    RZ8 Klenová 12,68 km – vítěz: Valoušek

    Valda rozhoduje na RZ 8 a vítězstvím o deset sek. odskakuje Cvčkovi. Před poslední RZ má solidní náksok 14 sek. Sýkora se probojoval na páté místo před Dohnala, ovšem Odložilíkových 17,2s už bude jistě nad jeho síly.

    RZ9 Stálkov 5,69 km – vítěz: Odložilík

    Na kratičké závěrečné rychlostní zkoušce byly minimální rozdíly mezi posádkami, a tak žádným změnám v pořadí už nedošlo. Pavel Valoušek potvrdil stoupající formu jeho Fabie WRC druhým vítězstvím v řadě. Druhý skončil Cvrček a třetí lídr šampionátu – Jakeš.


    Krátké zprávy před startem Rally Vysočina 2011:

    Jak vidno, letní termín Rally Vysočina se mnoha týmům zalíbil a závodníci letos poslali přihlášku zkrátka proto, že se tu zkrátka cítí dobře. Na startu bychom tak měli vidět dokonce pět vozů kategorie WRC, které jsou sice již poněkud na ústupu ze slávy, stále jsou ale právem považovány za technický vrchol mezi vozy, které kdy na tratích světových rally startovaly. Se startovním číslem 1 povede vůz Škoda Fabia WRC úřadující mistr republiky Pavel Valoušek z Otrokovic, který je také největším favoritem soutěže. Dvojku bude mít na dveřích vozu Mitsubishi Lancer Evo 9 Valouškův krajan Miroslav Jakeš. Tento mladý talent po triumfu v Mistrovství Evropy závodů do vrchu přesedlal do rally a v současné době je průběžně vedoucím jezdcem národního šampionátu ve sprintrally.
    Číslo 5 bude na letošní Rally Vysočině patřit nejznámějšímu ze zahraničních účastníků, Polákovi Tomaszi Kucharovi. Bývalý tovární jezdec týmu Hyundai seriálu mistrovství světa si do Českého Rudolce přiveze poněkud starší vůz Mitsubishi Lancer Evo 5 upravený do skupiny A. Vůz ani pilot však zdaleka do starého železa nepatří – vždyť na minulé polské rally společně porazili i talentovaného Chuchalu, který byl se svým novým vozem Subaru nejlepším juniorem nedávné Rally Bohemia.

    ⇥

    A co přivedlo Tomasze Kuchara k nápadu startovat v Českém Rudolci? „Rozhodli jsme se zúčastnit Rally Vysočina proto, že jsme o tomto podniku slyšeli mnoho slov chvály. Navíc jsme hledali vhodné místo pro otestování našeho vozu, no a není lepší možnosti k testování, než je boj přímo na trati v konkurenci jiných pilotů. Samozřejmě bychom rádi bojovali o vítězství, hlavním cílem ale bude vyzkoušet na našem voze některé vylepšené věci tak, aby byly připraveny do dalšího podniku polského šampionátu se startem tři týdny po Vysočině. Doufáme, že v České republice strávíme čas produktivně a příjemně."

    Z dalších zahraničních účastníků budeme mít možnost vidět například oblíbeného Francouze Dominique Laurenta, čerstvě osmnáctiletého Poláka Huberta Ptaszeka či Slováka Lukáše Lapdavského, který bude startovat s vozem Peugeot 207 Super 2000. S vozy této kategorie pojedou i Jaromír Tarabus, Roman Odložilík či Jan Dohnal, kteří v průběžném pořadí národního šampionátu stíhají lídra Jakeše. O domácí titul má velký zájem i průběžně čtvrtý Jan Sýkora, jenž představí svůj vůz Mitsubishi Lancer Evo 9 upravený do nové kategorie R4 a určitě se bude chtít stát prvním českým jezdcem, který vůz plně vybaven touto specifikací doveze až do cíle. Na startu bude i účastník WRC Academy (konané v rámci světového šampionátu) Jan Černý, naopak jeho odvěký rival a souputník soutěžemi mistrovství světa Martin Semerád bude, podobně jako loni, asistovat při startu svého otce Josefa.

    Přihlášeny jsou také tři vozy s mladými dámami za volantem – vévodí jim téměř domácí Martina Daňhelová, tradičně podporovaná velkým houfem svých příznivců. Z mužů, kteří to budou mít z cíle blízko domů, je nejvýše ve startovní listině Martin Hudec, kterého uvidíme se startovním číslem 12.

    A co na startovní listinu říká ředitel Rally Vysočina Petr Tušer? „Mám velkou radost, že naše soutěž láká pořád víc a víc závodníků. Chceme se jim za důvěru odměnit a přichystat pro jejich zápolení co nejlepší podmínky. Zároveň si moc přejeme, aby se na nás usmívalo sluníčko a připravilo natolik příjemné počasí, aby si všichni diváci i závodníci mohli Rally Vysočina krásně užít."


    Rally Vysočina uzavírá přihlášky

    Máme tu přelom června a července, a to naznačuje, že se pomalu blíží termín nového ročníku Rally Vysočina. Za pár dní se již dozvíme, kolik posádek se může sejít na jejím startu, již v pondělí nás totiž čeká uzávěrka přihlášek. Přihlášení jezdci se nicméně postupně objevují na internetových stránkách www.rallyvysocina.com.

    Velkou radost mají pořadatelé Rally Vysočina z toho, kolik posádek bylo na jejich soutěž již týden před uzávěrkou. O našincích je totiž dobře známo, že rádi nechávají věci až na poslední chvíli, a tak lze velký nápor faxů, mailů i dopisů očekávat ještě do pondělí 4.7., kdy je oficiální termín uzávěrky seznamu přihlášených. Již v tuto chvíli se počet došlých přihlášek blíží sedmdesátce, přestože na něm dosud chybí mnozí obvyklí účastníci všech tří seriálů, do kterých je letošní Rally Vysočina zařazena. Už tradičně se nejzodpovědněji chovají účastníci K4 Poháru ČR v rally. Do něj je již v tuto chvíli přihlášeno víc závodníků, než se v něm loni postavilo na start této soutěže. Tento seriál se vyznačuje poměrně velkou ´obměnou kádrů´, a tak není divu, že zatím chybí přihlášky loni nejúspěšnějších jezdců, někteří z nich totiž již závodí v jiných seriálech. Přesto je už jasné, že se můžeme těšit na zdánlivě nerovné boje vozů Mitsubishi Lancer Evo 9 například s vypiplanými Škodami 130 LR v rukou špičkových jezdců, kteří dokáží často soupeře se silnější technikou důkladně prohnat. Jedním z již přihlášených favoritů je ale i (téměř domácí) Jiří Svoboda se svou krásnou Škodou Octavia Kit car, až ze severní Moravy doveze Škodu 130 RS rychlý Martin Hrachovec.
    Zatím nejméně početný je seznam přihlášených vozů do šampionátu historických vozů.

    Přesto možná právě tady budou k vidění nejatraktivnější smyky, a to i proto, že na startu nebude chybět divácky oblíbený Jiří Petrášek, který s navigátorem Jiřím Káňou závodí v téměř kultovním vozem Opel Ascona : „Na Vysočinu jezdím vždy rád, a to i proto, že v tomto kraji mám velkou spoustu přátel. Loni jsme těsně před soutěží doháněli jisté technické nedostatky auta, pak jsme skončili druzí za Mirkem Janotou prohánějícím se letos úspěšně po evropských tratích. Letos snad techniku stihneme doladit včas, a tak bychom se rádi mezi historickými vozy poprali o vítězství. Hlavně si ale chceme soutěž užít a pobavit sebe i diváky hezkými průjezdy, které našemu vozu s poháněnou zadní nápravou tolik svědčí…"

    Pochopitelně největší zájem je očekáván o účastníky Mistrovství ČR ve sprintrally a jejich techniku. V minulých dvou ročnících byl na Vysočině nejrychlejší Jaroslav Orsák, ten ale zatím přihlášen není, a tak se možná o uvolněný trůn strhne velká bitva. Ve svém dosavadním průběhu poznal letošní šampionát na třech závodech už tři různé vítěze, takže o tom, kdo nejlépe nakročí k vytouženému titulu, může hodně napovědět právě Rally Vysočina. Přihlášky vítězů minulých soutěží Pavla Valouška a Romana Odložilíka tak jsou s napětím očekávány. A to i proto, že se oba letos již představili s atraktivními vozy WRC. Naopak současný lídr šampionátu a vítěz MČR na úvodní sprintrally roku Miroslav Jakeš nezaváhal, a přihlášku již poslal. Na tohoto velmi talentovaného mladého jezdce se tak již můžeme těšit, stejně tak jako například na Jaromíra Tarabuse s vozem Fiat Grande Punto Abarth S2000, či na Jaromíra Tomaštíka s krásným Subaru Impreza WRC.
    Ještě jednou zopakujme, že uzávěrka přihlášek je v pondělí 4.7. a že soutěž se odehraje v sobotu 16.7.2011 v Českém Rudolci a jeho okolí.


    Rally Vysočina bude opět v letním hávu

    Na loňský úspěšný ročník se bude snažit navázat soutěž, konající se opět v krajině nazývané jako Česká Kanada. Bude se konat 15. – 16. července 2011 a bude opět součástí hned tří mistrovských seriálů.

    Svým čtvrtým dílem uzavře letošní Mistrovství České republiky ve sprintrally svou první polovinu. Na tratích Rally Vysočina proto lze očekávat velmi kvalitní konkurenci jezdců všech kategorií, kteří budou bojovat o mistrovské body. V minulých dnech byla schválena zvláštní ustanovení soutěže, můžeme proto již informovat o její základní podobě.

    Posádky čeká v polovině července celkem devět rychlostních zkoušek vycházejících z loňské tratě, tentokrát se však pojede ve formátu ´třikrát tři´. Centrum soutěže se posune do Českého Rudolce, kterým prochází i jedna z rychlostních zkoušek. Diváci se tak hned od startu budou moci přesunout k trati, což by mělo napomoci k příjemné atmosféře soutěže. Její start je naplánován na sobotu 16. 7. v 9 hodin, v cíli jsou posádky očekávány týž den před sedmnáctou hodinou. Soutěž je kromě Mistrovství ČR ve sprintrally zařazena i do Mistrovství ČR v rally historických automobilů a do Poháru ČR v rally, lze tedy i v období dovolených očekávat účast přesahující sto vozů. Důležitým termínem bude 4. 7. 2011, kdy bude uzávěrka přihlášek.

    „Loni se letní termín osvědčil a já doufám, že i letos si k nám najde cestu velké množství návštěvníků," říká ředitel soutěže Petr Tušer. „I lidé, kteří Českou Kanadu neznali, totiž zjistili, že je to kraj jako stvořený pro rekreaci. Mnozí tak spojili svou účast na závodech s krásnou letní dovolenou. V minulém ročníku jsme se dokázali obejít i bez jakékoliv havárie spojené se zraněním, a tak doufám, že tato tradice zůstane zachována. Chceme pro to udělat maximum, prvním krokem bylo i odstranění některých nebezpečných míst z tratě soutěže. Přejeme si totiž, aby naše soutěž dodávala lidem zejména pohodu, samozřejmě spojenou s kvalitním sportovním zápolením. Pozvali jsme si samozřejmě k diskuzi nad tratí i zástupce Asociace jezdců rally a i jim se naše trať líbila. Větší výhrady neměl ani tradičně náročný Lubomír Tenkl, a tak si nelze než přát, aby se naše soutěž v červenci povedla."

    Stejně jako loni se účastníci vyhnou dlouhým přejezdům mezi jednotlivými rychlostními zkouškami. Z celkové délky tratě 187,41 km tvoří celková délka rychlostních zkoušek 71,16 km, což činí téměř 40 procent, a tedy víc než u většiny ostatních českých soutěží.

    Informace o blížící se soutěži budou postupně objevovat na tradičních internetových stránkách www.rallyvysocina.com.

    ČESKÁ KANADA

     

    Česko Peugeot Subaru
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Tomáš Plachý

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Redakce RL.CZ7.7.2025

    STAR RALLY Historic 2025 – historici se pojedou ve Zlíně již po sedmnácté!

    Redakce RL.CZ18.6.2025

    Barum rally 2025 zveřejnila Zvláštní ustanovení a odkryla tratě erzet

    Redakce RL.CZ13.6.2025

    Agrotec Rally Hustopeče 2025 oslaví dvacet let s pořádnou dávkou kilometrů

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2025 >
    July
    >
    Month
    Month
    List
    Week
    Day
    MoTuWeThFrSaSu
     123456
    789101112
    • Bohemia Rally Mladá Boleslav 2025

      All day
      12/07/2025-13/07/2025
      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko
      http://www.rallybohemia.cz

      BOHEMIA Rally Mladá Boleslav 2025

      Seznam přihlášených posádek (MČR)
      Časový harmonogram
      …[Read more]

    13
    • Bohemia Rally Mladá Boleslav 2025

      All day
      13/07/2025-13/07/2025
      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko

      tř. Václava Klementa 36/3, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Česko
      http://www.rallybohemia.cz

      BOHEMIA Rally Mladá Boleslav 2025

      Seznam přihlášených posádek (MČR)
      Časový harmonogram
      …[Read more]

    141516171819
    • Rallye Železné Hory – ČMPR

      All day
      19/07/2025
      Rally Železné Hory

      WVWW+9Q Nabočany-Hrochův Týnec, Česko

      WVWW+9Q Nabočany-Hrochův Týnec, Česko
      https://www.rallyezeleznehory.cz/

      Rallye Železné Hory 2025 – ČMPR

      Zvláštní ustanovení
      Přihláška do soutěže
      Startovní …[Read more]

    20
    21222324
    • Eifel Rallye Festival

      All day
      24/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    25
    • Eifel Rallye Festival

      All day
      25/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    26
    • Eifel Rallye Festival

      All day
      26/07/2025-26/07/2025
      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo

      Bachstelzenweg 10, 54550 Daun, Německo
      http://www.eifel-rallye-festival.de
      Eifel rallye festival 2019

      Eifel Rallye Festival 2025

      Seznam přihlášených posádek
      Prezentace závodních speciálů
      …[Read more]

    27
    28293031   
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.