RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Václav Pech přivezl body jen z prvního dne
    Závody

    Václav Pech přivezl body jen z prvního dne

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ21.6.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře5 Mins Read

    Posádka EuroOil-invelt teamu Václav Pech s Petrem Uhlem a vozem MINI John Cooper Works S2000 – 1,6 turbo, vstoupila do Rallye Hustopeče třetím nejrychlejším časem na úvodní rychlostní zkoušce a po celou první etapu tuto pozici neopustila.

    ,,Na místní tratě jsme se těšili, širší úseky střídají úzké a specifické silničky mezi vinicemi. Místy bývá naplaveno bláto nebo písek a vše musíte mít pečlivě zaznamenáno v rozpise. Právě naplaveniny na trati, můžou být nejzáludnější. V noci před startem byla na Jižní Moravě bouřka a i proto vyrazili na trať těsně před prvním průjezdem naši ,,špióni" táta s Jardou Palivem, aby vše zkontrolovali. Miník podvozkově fungoval výborně a i když výkonem motoru je stále o něco pomalejší, byla radost s ním na těchto erzetách závodit," popisuje Václav Pech.
    Ve druhé etapě se Pech s Uhlem soustředili na udržení třetí pozice, která byla za výkonnějšími Fabiemi S2000, továrního Kopeckého a Kresty, maximem. Ztráta na druhého Krestu byla19 sekund, ale víc než na útok, museli Plzeňané myslet na obranu, před zezadu dotírajícím Tarabusem a Valouškem.
    ,,Tempo bylo opravdu vysoké a i když jsme jeli na hranici možností, myslel jsem že mám vše pod kontrolou a nepouštím se do neúnosného rizika. Bohužel na třetí rychlostce od cíle soutěže jsem špatně odhadl před levotočivou zatáčkou klouzavý asfalt a Miník se začal ve vysoké rychlosti přetáčet do hodin. Zkusil jsem ještě za pomoci ruční brzdy dotočit auto úplně aby zůstalo na silnici, ale trefili jsme levým zadkem strom. I když to byl velký náraz, šlo pokračovat a dojet do cíle vložky a do následného servisu. Po časové ztrátě a důkladné kontrole vozu jsme se ale rozhodli dále nepokračovat, abychom neničili ještě další komponenty. Strašně mě tato chyba mrzí, protože všichni v teamu se snažili udělat pro dobrý výsledek co nejvíc. Každý si asi dovedete představit, kolikrát nám s Petrem ten zlomek vteřiny proběhl a ještě hlavou proběhne než ho trochu vytěsníme,
    " popisuje nehodu Václav Pech.

    Pech - Uhel  Hustopeče 2012


    „Jsem rád, že se klukům nic nestalo. Václav není jezdec, který bourá na každé druhé soutěži a zde zjevně odvádíme daň za jízdu na samotném limitu. MINI je bohužel více poškozené než se na prvni pohled zdálo a do Bohemia Rallye je velmi málo času… Uvidíme, zda to budeme schopni stihnout, protože vůz bude muset s nějvětší pravděpodobností do Anglie,"
    uvedl generální ředitel společnosti Invelt Ing. Jiří Jirovec.

    Teď čekají EuroOil-invelt team dva hektické týdny ve kterých musí Mini Coopera opravit, protože již 12. – 14. července se jede Bohemia Rallye v Mladé Boleslavi. Budeme držet palce a už se těšíme při Bohemii na posádku Pech-Uhel.


    Pech, Uhel a MINI míří do Hustopečí

    Posádka EuroOil-invelt teamu Václav Pech s Petrem Uhlem a vozem MINI John Cooper Works S2000 1,6 turbo nebudou chybět na dalším podniku MMČR v Hustopečích.

    Plzeňáci drží v tuto chvíli průběžnou třetí příčku v hodnocení Mezinárodního mistrovství České republiky v rally. Už na konci týdne je ale čeká další dvoudenní soutěž, která zavede účastníky na jih Moravy, do oblasti kolem vinařského města Hustopeče.

    ⇥

    „V Hustopečích se nám daří a zaznamenali jsme zde v minulosti dvě celková vítězství. Vždy se jednalo o velice dramatické souboje do posledních metrů závodu s minimálními časovými rozdíly. Dá se tedy říci, že tato soutěž patří mezi naše oblíbené závody i tím, že je úplně jiná než všechny ostatní. Líbí se mi hodně specifická kombinace závodění na úzkých vinařských stezkách, které jsou dost často propojeny šotolinovými úseky, které závodu přidávají na obtížnosti," říká Václav Pech.

    Před startem team čeká ještě funkční test vozu a jeho přizpůsobení na specifické rychlostní zkoušky Rally Hustopeče.

    ⇥

    „Stále říkám, že MINI je pro nás všechny v teamu ještě pořád nový vůz, s nímž pracujeme. Cítím, že podvozek ještě nevyužívám na 100%. Snažím se mu přizpůsobit a postupně zrychlujeme. Museli jsme stylu auta přizpůsobit s Petrem svůj léta zažitý rozpis, a už v Krumlově jsme si vyzkoušeli, že to je správná cesta. S MINI se dají, díky obrovské přilnavosti, zatáčky projíždět rychleji, než jsem byl s předešlými vozy zvyklý," popisuje v dobré náladě Václav Pech.

    Hustopečská rally se do paměti fanoušků zapsala kromě rychlostních zkoušek ve vinicích i tím, že za krátkou dobu její existence několikrát panovalo doslova tropické horko.

    ⇥

    „Zatím přesně nevíme, jaké počasí nás čeká letos, ale v Hustopečích už jsme zažili v autě doslova peklo, kdy z nás pot tekl proudem. Některé posádky tehdy musely i odstoupit pro fyzickou vyčerpanost. My s Petrem na sobě pracujeme i po této stránce a snažíme se poctivě cvičit a zlepšovat si kondičku, kterou naše nové auto vyžaduje mnohem víc, než jsme byli zvyklí," dodává k náročné fyzické přípravě soutěžního jezdce, Václav Pech.

    Závod odstartuje v pátek 22.6.2012 ve večerních hodinách v Hustopečích, kdy do první rychlostní zkoušky závodní automobily vyrazí nezvykle až krátce před dvacátou hodinou. V první etapě jsou připraveny celkem čtyři měřené úseky, kde nebudou chybět ani rychlostní zkoušky za tmy, která dodává závodění nezaměnitelnou atmosféru. V sobotní – druhé etapě účastníci absolvují dalších osm měřených úseků, které doplní celkovou délku rallye na 471 kilometrů. EuroOil – invelt team zve fanoušky motorismu k návštěvě tohoto atraktivního závodu.

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.