Tento týden představil M-sport alternativu vozu Ford Fiesta RS WRC s názvem Ford Fiesta Regional Rally Car (RRC).

Ford Fiesta Regional Rally Car RRC

Základem verze označené Ford Fiesta Regional Rally Car (RRC) je FIesta RS WRC, která letos závodí v seriálu WRC. Jak uvádí zdroj z M-sport v Cumbrii, oba vozy mají prakticky shodnou DNA, liší se pouze velikostí restriktoru (RRC – 30mm) a úpravami na aerodynamice, vše s ohledem na platné regule v jednotlivých regionech. RRC je dodáván spolus kitem, který umožňuje přestavění vozu do specifikace WRC během šesti hodin. Fiesta RRC představuje vynikající alternativu pro talentované a zkušené jezdce, kteří po zkušenostech s vozem S2000, hledají další možnosti seberalizace s konkurenceschopným vozem.

Technická specifikace a další informace k vozu jsou k dispozici na stránkách:

www.FiestaRRC.com


Ford Fiesta MS1

RRC však není jediným přírůstkem v portfoliu soutěžní techniky Ford Motorsport. Ve stejném čase přichází alternativa k Fordu Fiesta R2 s názvem Ford Fiesta MS1. Principem kitu MS1 je sériová fiesta, kterou si bude moci zájemce skládat dle možností až ke konečnému provedení R2. Z čehož je zřejmé, že provedení MS1 je určeno pro začínající jezdce rally, kteří disponují omezenými rozpočty. Podle informací Ford má být tato verze určena primárně pro trhy v USA, Indii, Číně a Jižní Americe.

Ford Fiesta MS1

Více informací nabízí oficiální stránky:

www.FiestaMS1.com

 

Uvedením specifikace MS1 a RRC "vyztužil" Ford nabídku soutěžních vozů, která nyní pokrývá kompletně poptávku pro veškerou klientelu. Pro zjednodušení uvádíme ilustrační tabulku:

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

⇥⇥

MS1 začínající jezdci
R2 pokročilí
S2000 velmi zkušení / MS
RRC regiony / MS
WRC MS

M-sport Fords

Na adresu obou specifikací uvedl Malcolm Wilson, šéf M-sport: "S potěšením představujem nové modely závodních specifikací Ford, které svou flexibilitou umožňují posun začínajících i zkušených jezdců v jejich kariéře. MS1 je vstupní branou do světa rally, specifikace RRC nabízí možnost pro zkušené piloty startovat jak v regionálních podnicích, tak také v seriálu MS. Už se nemůžeme dočkat, až obě verze vyrazí "do světa" a my budeme moci monitorovat plnění našeho záměru."

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply