RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Bronzový Martin Bujáček na Lužičkách
    Osobnosti

    Bronzový Martin Bujáček na Lužičkách

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý27.4.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Úvodního podniku rallysprintového mistrovství Thermica Rally Lužické Hory se zúčastnila i posádka týmu BH CAPO Car racing ve složení Martin Bujáček – Marek Omelka.

    Pro juniorského vicemistra to byl celkově už čtvrtý start na této soutěži. Ze znalosti rychlostních zkoušek ale příliš těžit nemohl, jelikož tratě byly oproti dřívějšku dosti odlišné. S výjimkou čtvrté a osmé RZ se jely další testy na nových úsecích.

    V okolí Hrádku nad Nisou se sešla velmi kvalitní konkurence, kde prim hráli úřadující mistři Česka a Německa s vozy WRC – Pavel Valoušek s fabií a Matthias Kahle s octavií. Zatímco prvně jmenovaný cíl kvůli poruše spojky neviděl, Kahle si připsal premiérové absolutní vítězství na českém území. Martinovým cílem bylo umístění v rámci skupiny N a třídy 3 do třetího místa. Stejně tak při konkurenci v juniorech bylo umístění "na bedně" úspěchem. Obojí se podařilo a shodně v obou kategoriích se na třetí příčce umístil.

    První dvě rychlostní zkoušky zajel Martin slušně – osmý a desátý čas znamenaly průběžné deváté místo absolutně a třetí ve třídě se ztrátou šesti sekund na Sýkoru a deseti na Jakeše. Na třetí a čtvrté RZ ovšem ztratil na své soupeře trochu víc, než by si představoval, a tak nezbylo, než se soustředit na udržení třetí příčky ve skupině a třídě 3.

    "První sekce nebyla úplně ideální, nemohl jsem se pořádně dostat do tempa. Vůbec se mi nedařilo na RZ 3, kde jsem ztratil opravdu hodně," přiznal jezdec. Tato zkouška mu rozhodně nesedla ani v druhém průjezdu, kde se sice oproti prvnímu průjezdu zlepšil o 8 vteřin, ale i tak se ztáta na čelo zvětšila.

    V poslední osmé RZ sice dosáhli společně s Markem pátého absolutního času, ale ztrátu na postup v celkovém pořadí se již na této krátké zkoušce stáhnout nedařilo. V cíli se objevili jako osmí absolutně, třetí ve třídě 3 i skupině N a stejně tak bronzoví i mezi juniory za Jakešem s Mitsubishi EVO IX a Cvrčkem jr. s Octavií WRC.

    ⇥

    "Tratě na Lužičkách byly letos krom jedné zkoušky úplně nové, protože loni tuhle oblast zasáhla povodeň. I přesto pořadatelé našli velmi pěkné a náročné úseky. Sudy byly u krajnic i loni, takže jsem s nimi počítal. Celkově závod hodnotím velmi dobře," okomentoval v cíli soutěž Martin.

    Ke svému výkonu řekl: "Pro nás s Markem bylo po chybě na Šumavě hlavním úkolem získat zpět jistotu a dobrý pocit z naší jízdy. Jak už jsem říkal, první runda mi moc nesedla, nemohl jsem se pořádně dostat do tempa, prostě to nešlo. S celkovým výsledkem jsme určitě spokojeni, ale můj vlastní výkon nebyl nejlepší a proto se už těším na domácí Kopnou, kde do toho půjdeme opět naplno a doufám, že nám to půjde líp jak tady v Lužičkách. Naše auto fungovalo po celou soutěž bez větších problémů, jen jsem si v servisu kapku upravil nastavení podvozku a pak už bylo vše v pohodě."

    Závěrem nezbývá než poděkovat partnerům týmu za podporu a fanouškům za fandění u trati. Dalším podnikem je Rallysprint Kopná, který se v okolí Slušovic a Podkopné Lhoty pojede v sobotu 14. května. Jak již Martin naznačil, jedná se o domácí podnik této posádky, která se tam určitě bude chtít představit v co nejlepším světle. "Na Kopnou se už velmi těším, protože letošní výběr rychlostních zkoušek je hodně povedený. Doufám, že to bude parádní svezení, navíc atmosféra domácího závodu je vždy motivující. Chtěl bych všechny fanoušky na tento závod pozvat a věřím, že si ho užijí a my ukážem zase nějaké hezké průjezdy (pokud se teda povedou ," uzavírá Martin.

    Česko jezdci
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.