Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 2. díl „Přítomnost“

      14.5.2025

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 1. díl „Návraty“

      24.4.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 1. díl – Do Plzně se šampionem

      5.2.2025

      TROJÁK – tady rallyový poutníče zastav kroky své a pomni…

      9.12.2024
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024

      Citroën DS3 WRC „017“ – Citrón božského Seba míří do aukce!

      31.10.2023

      Audi Sport Quattro S1 ex-Mikkola – Někdo to rád krátké

      13.7.2023

      „Lego“ pro dospěláky ex-Colin McRae míří do aukce

      23.6.2023
    • Fotogalerie

      Rally Hungary 2025

      15.5.2025

      Slovácká rallye 2025 – ČMPR

      17.4.2025

      Kánó-Imola MiniSprint Hungary 2025

      2.4.2025

      Test Kamínka 2025 – Urban, Hanák, Večerka

      23.3.2025

      AUTO PODBABSKÁ ŠKODA PSG ACCR TEAM – design 2025

      17.3.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022
    • Závody

      Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

      3.6.2025

      Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

      20.5.2025

      Bohemia rally 2025 spustila přihlášky. Nabídne i novou erzetu.

      20.5.2025

      6. BOAS Záhoří 2025 – Motoristé proti sobě na trase s ďábelskou kilometráží

      8.5.2025

      Rallysprint Kopná 2025 hlásí zaplněný seznam přihlášených posádek

      7.5.2025
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»HR: Hudec s nejlepším výsledkem kariéry
    Závody

    HR: Hudec s nejlepším výsledkem kariéry

    By Tomáš Plachý13.9.20116 Mins Read

    Nejlepší výsledek kariéry si na domácí Horácké rally vybojovala třebíčská posádka Martin Hudec – Jiří Černoch. Na šestém podniku sprintového šampionátu si posádka Toba Czech MH Racing teamu jedoucí na Mitsubishi Lancer EVO IX vyjela sedmé místo absolutně a druhé ve své třídě 3.

    Těsně za první desítkou absolutního pořadí skončila svou pouť druhá týmová posádka Jaroslav Pešl – Roman Pešek, která dojela dvanáctá (šestá ve třídě 3).

     

    Posádka Hudec – Černoch na Horácké rally o druhém zářijovém víkendu zajela vůbec nejlepší výsledek kariéry – 7. místo absolutně a druhé ve své třídě 3. „V červenci jsme skončili na Rally Vysočina osmí celkově a třetí ve třídě. Teď jsme to tedy ještě o stupínek vylepšili a jsme maximálně spokojení," hodnotil povedenou Horáckou rally pilot posádky Martin Hudec.
    Dvojice Toba Czech MH Racing teamu však mohla skončit ještě o něco lépe. Od druhé až do předposlední páté erzety byli Hudec s Černochem stále ve vedení ve své třídě a největšího konkurenta Martin Bujáčka drželi za sebou. Drama vrcholilo v poslední šesté erzetě. Před ní vedl třídu 3 právě Hudec, druhý Bujáček ztrácel dvě desetinky vteřiny. „Před poslední erzetou jsme věděli, že nás dělí jen dvě desetiny vteřiny. Martin Bujáček jel do zkoušky před námi a říkali jsme si, že se potkáme v cíli a uvidíme, jak kdo dopadl," popisuje drama závěrečné zkoušky 31letý Martin Hudec.

    Dvanáctikilometrový test 6. RZ nakonec zvládl o něco rychleji Bujáček a nakonec se tak z vítězství ve třídě 3 radoval právě on. V cíli dělilo dva velké bojovníky Bujáčka a Hudce pouhé dvě sekundy. „Nakonec nám dvě vteřiny chyběly, ale zklamaní určitě nejsme. Je to samozřejmě škoda, že to nevyšlo o takový kousíček, ale na druhou stranu jsme taky mohli při honičce v poslední erzetě vypadnout a hloupě tak přijít i cenné body. Celkově tedy určitě bereme Horáckou rally jako super výsledek. Navíc pro mě je to zvláštní i v tom, že jako svoji domácí soutěž jsem jel Horáckou rally už potřetí a teprve nyní jsem ji dokončil," ohlédl se za soutěží Martin Hudec.
    Na své „domácí" rally, kterou má třebíčský pilot obrazně řečeno „za barákem", se hodně vyžil a rychlé průjezdy si vychutnával plnými doušky. „Po celý den jsme si super zajezdili. Byl to krásný adrenalin. Kolikrát jsme jeli třeba stosedmdesátkou do zatáčky, ve které jsme přes keře moc neviděli na její výjezd, to mě osobně se moc líbilo. Tratě byly hodně rychlé. Vím, že někteří jezdci s tím tak spokojeni nebyli, ale mě takovéto tratě přesně sedí. Dost jsem si to užil," pochvaloval si jezdec šestý sprint osmidílného seriálu. Podle něj měl povedený závod jen jedinou menší kaňku. „Radost nám kazilo snad jenom to, že Jardovi Pešlovi to nejelo tak, jak by si představoval. Měl tam v úvodu i nějaké technické problémy, ve druhé erzetě navíc trošku chyboval, když se snažil pořádně přitlačit na pilu. Nicméně i tak je dvanácté místo v absolutním pořadí slušné," podotkl na adresu druhé týmové posádky Martin Hudec, jenž je kromě pozice pilota zároveň i šéfem týmu.
    Tentokrát nebyl souboj mezi oběma týmovými vozy tak dramatický, jako minule, kdy v červenci na Vysočině rozhodla ve prospěch Hudce jediná vteřinka. „Škoda, že to tentokrát Jardovi nevyšlo tak, jak si představoval. Samozřejmě jsme se před závodem trochu museli pohecovat. To k tomu patří. Jarda říkal, že mě seřeže, já mu na to odvětil, že se nenechám," směje se Martin Hudec a už se těší na další souboje s Pešlem. „Jisté je, že se ještě letos utkáme minimálně dvakrát," říká Hudec a naráží na změnu plánu, kterou na závěr sezony udělal. „Chtěl jsem jet už jen jeden sprint, ten poslední ve Vsetíně. Ale teď jsme to přehodnotili a pojedeme i ten příští v Jeseníkách, takže se s Jardou potkáme na obou zbývajících sprintech," těší se Hudec. Radost udělala šéfovi týmu také jedna velmi důležitá dodávka dílů, která dorazila do týmových garáží. „Konečně nám už došly nové tlumiče a všichni nás ujišťují, že bychom s nimi snad měli být ještě o něco málo rychlejší, tak uvidíme. Na další závody už se hodně těšíme," směje se Martin Hudec.

    Hudec - Černoch  Horácká 11

    O něco méně spokojenější odjížděla z Horácké rally druhá týmová posádka, ve které po boku řidiče Jaroslava Pešla tentokrát obvyklého navigátora Radka Juřicu nahradil Roman Pešek. Kvůli technickým problémům se Pešl nemohl pustit do souboje s týmovým kolegou Hudcem tak ostře, jak si představoval. „Před závodem jsme se trošku hecovali a „Hudovi" jsme slibovali, že ho natřeme. Bohužel jsme měli nějaké technické potíže a nemohli jsme jet úplně naplno," posteskl si po závodě pilot posádky Jaroslav Pešl.
    A co se vlastně posádce Pešl – Juřica přihodilo? Klíčovou byla druhá zkouška. „Při nájezdu do zatáčky jsme zachytili o krajnici a poškodili jsme výfukový svod. Tím pádem kromě výfuku nefungovalo na sto procent ani turbo a my jsme vlastně jali tak zhruba na polovinu výkonu," popisuje Pešl situaci, která rozhodla o tom, že tentokrát to na první desítku celkového pořadí určitě nebude. Závadu se totiž nepodařilo odstranit hned v prvním nejbližším servisu, ale až v tom dalším. Mezitím ale uběhly tři erzety a ztráty Pešla na Hudce i další své soupeře po troškách narůstala. „V průběhu soutěže jsme to v servisu stihli zčásti opravit, ale stoprocentní to nebylo. Spravit se to podařilo až v servisu před poslední šestou zkouškou, ve které jsme hlavně chtěli udržet dvanácté místo absolutně. To se nám podařilo a vzhledem k podmínkám a technickým problémům je pro nás dvanáctá příčka určitě dobrá," hodnotí 31letý Pešl Horáckou rally Třebíč.
    V cíli 31letého pilota z Valašského Meziříčí jen trochu mrzelo, že nemohl splnit slib, který dal soupeři a zároveň týmovému kolegovi Hudcovi na startu závodu, tedy že jej porazí. „Je škoda, že jsme nemohli jet úplně naplno a poměřit tak s „Hudem" naše síly. To ale samozřejmě nic nemění na tom, že Martin zajel skvěle a sedmé místo absolutně je super. I pro nás je to motivace do dalších závodů. Ještě se oba utkáme v Jeseníkách a ve Vsetíně, takže do toho půjdeme znovu. Už jsem Martinovu říkal, že náš slib o tom, že ho porazíme, se posouvá na příště. Takže v Jeseníkách je řada na nás," směje se Jaroslav Pešl.

    Česko
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Tomáš Plachý

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák3.6.2025

    Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

    Redakce RL.CZ20.5.2025

    Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

    Redakce RL.CZ20.5.2025

    Bohemia rally 2025 spustila přihlášky. Nabídne i novou erzetu.

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2025 >
    June
    >
    Month
    Month
    List
    Week
    Day
    MoTuWeThFrSaSu
          1
    234567
    • Lak Racing Rallye Plzeň 2025

      All day
      07/06/2025
      https://www.arkp.cz

      LaK Racing Rallye Plzeň 2025

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    8
    9101112131415
    1617181920
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    21
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    22
    23242526272829
    30      
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.