Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Rallylegend San Marino 2025

      4.11.2025

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Osobnosti»Citroën Racing: Začínáme psát novou kapitolu
    Osobnosti

    Citroën Racing: Začínáme psát novou kapitolu

    By Roman Fluxa7.2.20113 Mins Read

    Citroën Racing vstupuje do mistrovství světa se dvěma novými vozy DS3 WRC. Při Švédské rally se tento týden postaví v prvním ostrém měření sil konkurenci.

    Tři otázky pro jezdce Citroënu

    Švédská rally je unikátní z několika důvodů. Kromě toho, že zahajuje třináctidílný seriál MS v rally 2011, je také první soutěží, na které se v přímé konkurenci poměří vozy nové specifikace WRC. Od roku 1950, kdy se konala poprvé, zde našli domácí Vikingové pouze jediného přemožitele. Byl jím v roce 2004 Sebastien Loeb, kdy zároveň získal svůj první světový primát.

    Sebastien Loeb

    1. Získal jste sedmý titul světového šampiona v rally v řadě. Letos se můžete stát vůbec prvním jezdcem v historii motorsportu, který získá osmý titul mistra světa…
    "Není jednoduché, na to nemyslet. Minimálně se o to pokusím. Neznamená to však, že se změní má dosavadní strategie. Jednoduše pojedeme závod po závodu. Letos díky novým předpisům existuje mnoho neznámých."

    2. Jste před startem Švédské rally netrpělivý?
    "Nemůžu se dočkat. Nicméně si nemyslím, že Švédská rally nějak zásadně napoví o dalším průběhu sezony. Převahu z pohledu povrchu má jednoznačně šotolina a na té se bude rozhodovat. Během dosavadních testů jsem se cítil lépe na šotolině než na sněhu. I když by asi nebylo v pořádku ztrácet na konkurenci dvě vteřiny, domnívám se, že první rally nebude z pohledu celé sezony rozhodující."

    3. Nebojíte se, že změny v pravidlech postaví zaběhnuté výsledky vzhůru nohama?
    "Mám dobrý pocit z auta. I přes absenci centrálního diferenciálu jsem velmi příjemně překvapen jeho ovladatelností a celkovou charakteristikou. Myslím, že letošní sezona by neměla skončit zklamáním. Tím hlavním ukazatelem však budou až stopky časoměřičů. Nejsem typ člověka, který říká věci dříve, než je o nich přesvědčený. Počkejme si na výsledky první soutěže. Pak budou naše hodnocení přesnější."

    Sebastien Ogier

    1. Sebastiene, máte za sebou několik tisíc kilometrů testů s novou "déestrojkou". Cítíte se připraven?
    "Skutečně jsme v rámci testování najezdili tisíce kilometrů na různých površích. Stále si však říkáte, že to nestačí a chcete víc. Víme o detailech, které je potřeba vyladit. Celkově nám však auto sedí. Konečně výsledky Švédské rally jasně odpoví na tuto otázku."

    2. Jste v týmu úřadujícího mistra světa. Vnímáte Sebastiena Loeba jako nejlepšího možného kolegu nebo nejsilnějšího soupeře?
    "Týmový duch Citroënu je především o spolupráci. Sdílíme maximální množství informací. Musíme vědět, jak pracovat společně. Naším společným cílem jsou vítězství pro Citroën ve značkách. Máme stejné šance a stejné vybavení. Záleží pouze na mně ukázat, zda budu stejně rychlý jako mistr světa."

    3. Jak důležitá je podle vás Švédská rally?
    "Moje zkušenosti se Švédskou rally jsou minimální. Startoval jsem zde pouze jednou v roce 2010. Pro mě je to těžká soutěž, která však nic neznamená pro další vývoj sezony. Konečné výsledky se určitě nebudou rozhodovat ve Švédsku. Letos je mnoho faktorů, které mohou změnit zažitý řád. Nová pravidla, nový dodavatel pneumatik Michelin, aj. Díky tomu můžeme pomýšlet i na celkové vítězství. V jiném případě budu bojovat o body pro Citroën."

    jezdci WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák31.7.2025

    VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

    Ivo Nowi Novák13.7.2025

    Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

    Ivo Nowi Novák29.12.2024

    Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.