RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Citroën Racing: Začínáme psát novou kapitolu
    Osobnosti

    Citroën Racing: Začínáme psát novou kapitolu

    Roman FluxaBy Roman Fluxa7.2.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Citroën Racing vstupuje do mistrovství světa se dvěma novými vozy DS3 WRC. Při Švédské rally se tento týden postaví v prvním ostrém měření sil konkurenci.

    Tři otázky pro jezdce Citroënu

    Švédská rally je unikátní z několika důvodů. Kromě toho, že zahajuje třináctidílný seriál MS v rally 2011, je také první soutěží, na které se v přímé konkurenci poměří vozy nové specifikace WRC. Od roku 1950, kdy se konala poprvé, zde našli domácí Vikingové pouze jediného přemožitele. Byl jím v roce 2004 Sebastien Loeb, kdy zároveň získal svůj první světový primát.

    Sebastien Loeb

    1. Získal jste sedmý titul světového šampiona v rally v řadě. Letos se můžete stát vůbec prvním jezdcem v historii motorsportu, který získá osmý titul mistra světa…
    "Není jednoduché, na to nemyslet. Minimálně se o to pokusím. Neznamená to však, že se změní má dosavadní strategie. Jednoduše pojedeme závod po závodu. Letos díky novým předpisům existuje mnoho neznámých."

    2. Jste před startem Švédské rally netrpělivý?
    "Nemůžu se dočkat. Nicméně si nemyslím, že Švédská rally nějak zásadně napoví o dalším průběhu sezony. Převahu z pohledu povrchu má jednoznačně šotolina a na té se bude rozhodovat. Během dosavadních testů jsem se cítil lépe na šotolině než na sněhu. I když by asi nebylo v pořádku ztrácet na konkurenci dvě vteřiny, domnívám se, že první rally nebude z pohledu celé sezony rozhodující."

    3. Nebojíte se, že změny v pravidlech postaví zaběhnuté výsledky vzhůru nohama?
    "Mám dobrý pocit z auta. I přes absenci centrálního diferenciálu jsem velmi příjemně překvapen jeho ovladatelností a celkovou charakteristikou. Myslím, že letošní sezona by neměla skončit zklamáním. Tím hlavním ukazatelem však budou až stopky časoměřičů. Nejsem typ člověka, který říká věci dříve, než je o nich přesvědčený. Počkejme si na výsledky první soutěže. Pak budou naše hodnocení přesnější."

    Sebastien Ogier

    1. Sebastiene, máte za sebou několik tisíc kilometrů testů s novou "déestrojkou". Cítíte se připraven?
    "Skutečně jsme v rámci testování najezdili tisíce kilometrů na různých površích. Stále si však říkáte, že to nestačí a chcete víc. Víme o detailech, které je potřeba vyladit. Celkově nám však auto sedí. Konečně výsledky Švédské rally jasně odpoví na tuto otázku."

    2. Jste v týmu úřadujícího mistra světa. Vnímáte Sebastiena Loeba jako nejlepšího možného kolegu nebo nejsilnějšího soupeře?
    "Týmový duch Citroënu je především o spolupráci. Sdílíme maximální množství informací. Musíme vědět, jak pracovat společně. Naším společným cílem jsou vítězství pro Citroën ve značkách. Máme stejné šance a stejné vybavení. Záleží pouze na mně ukázat, zda budu stejně rychlý jako mistr světa."

    3. Jak důležitá je podle vás Švédská rally?
    "Moje zkušenosti se Švédskou rally jsou minimální. Startoval jsem zde pouze jednou v roce 2010. Pro mě je to těžká soutěž, která však nic neznamená pro další vývoj sezony. Konečné výsledky se určitě nebudou rozhodovat ve Švédsku. Letos je mnoho faktorů, které mohou změnit zažitý řád. Nová pravidla, nový dodavatel pneumatik Michelin, aj. Díky tomu můžeme pomýšlet i na celkové vítězství. V jiném případě budu bojovat o body pro Citroën."

    jezdci WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.