Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 2. díl „Přítomnost“

      14.5.2025

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 1. díl „Návraty“

      24.4.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 1. díl – Do Plzně se šampionem

      5.2.2025

      TROJÁK – tady rallyový poutníče zastav kroky své a pomni…

      9.12.2024
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024

      Citroën DS3 WRC „017“ – Citrón božského Seba míří do aukce!

      31.10.2023

      Audi Sport Quattro S1 ex-Mikkola – Někdo to rád krátké

      13.7.2023
    • Fotogalerie

      Rally Hungary 2025

      15.5.2025

      Slovácká rallye 2025 – ČMPR

      17.4.2025

      Kánó-Imola MiniSprint Hungary 2025

      2.4.2025

      Test Kamínka 2025 – Urban, Hanák, Večerka

      23.3.2025

      AUTO PODBABSKÁ ŠKODA PSG ACCR TEAM – design 2025

      17.3.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022
    • Závody

      Agrotec Rally Hustopeče 2025 oslaví dvacet let s pořádnou dávkou kilometrů

      13.6.2025

      Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

      3.6.2025

      Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

      20.5.2025

      Bohemia rally 2025 spustila přihlášky. Nabídne i novou erzetu.

      20.5.2025

      6. BOAS Záhoří 2025 – Motoristé proti sobě na trase s ďábelskou kilometráží

      8.5.2025
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»Zápisník: Rally Monte Carlo 2011
    Závody

    Zápisník: Rally Monte Carlo 2011

    By Roman Fluxa19.1.20119 Mins Read

    Zápisník nejzajímavějších událostí, postřehů, komentářů a obrázků z jednotlivých etap Rally Monte Carlo 2011

    Francie, den 1. – středa 19.1.2011

    RZ 1 – Le Moulinon – Antraigues – 36.87 km

    První RZ pro sebe překvapivě urval Sarrazin (Peugeot) těsně následovaný "naším" Juhou Hanninenem (Škoda). S dvacetivteřinovým odstupem dojel Wilks, za ním Bouffier s Peugeoty. Hned úvodní RZ výrazně promluvila do pořadí na čele. S defekty dojeli Henning Solberg, Vouilloz, po kontaktu se zídkou také Mikkelsen. Petter Solberg svého Peugeota taky opřel o zeď, ale pokračuje, narozdíl od Attkinsona, jehož Proton skončil pro technickou závadu (elektronika).

    ⇥

    Chris Attkinson: Rally pro nás končí příliš brzy. Problémy s elektronikou po 700m úvodní zkoušky… To naštve. Za celý tým je mi to líto. A mimochodem, žádný crash nebyl, jak uvádí Eurosport."

    Výsledky v RZ1:

    1.Sarrazin, 2. Hanninen +0.5s, 3. Wilks +20s,
    4. Bouffier +21s, 5. Loix +24s, 6. P.Solberg +29s, 7. Delecour +36s, 8. Kopecky +36s

    Odstoupili (mimo jiné): Mikkelsen Andreas, Neuville Thierry, Atkinson Chris

    RZ 2 – Burzet – St-Martial – 41.06 km

    Na druhé RZ tvrdě zaútočil Juho Hanninen. Druhému , Petteru Solbergovi nadělil přes 15 s a vedoucímu Sarrazinovi dokonce 36 s. Na třetím místě se tady umístil Freddy Loix. Honza Kopecký dojel čtvrtý. Za zmínku stojí osmé místo dravě jedoucího Delecoura. Posádky s továrními Peugeoty si stěžovaly na volbu příliš měkkyých pneumatik, které na dvojce přestávaly fungovat. Na této RZ odstupuje Henning Solberg.

    Výsledky po RZ2:

    1. Hänninen, 2. Sarrazin +35.6, 3. Loix +06,1,
    4. Solberg P. +02,9, 5. Wilks +6,9, 6. Bouffier +00,8, 7. Kopecký +12,3, 8. Delecour +05,3

    Odstoupili (mimo jiné): Solberg Henning, Andersson Per Gunnar, Aigner Andreas, Orsák Jaroslav

    RZ 3 – St-Bonnet-Le-Froid – St-Bonnet-Le-Froid – 25.22 km

    Ve třetím dějství proběhnul souboj na čele ve vyrovnaném stylu. Prvních šest posádek se vlezlo do 13 sek rozestupu. Na trati se často střídal mokrý a suchý asfalt. Jezdci v cíli upozorňovali na množství nečistot na silnici. Vedení si upevnil Juho Hanninena na druhou pozici se perfektní jízdou protlačil Loix. Třetí zde byl pomaličku se zahřívající Petter Solberg. Honza Kopecký tlačí na plynový pedál, ale momentálně to stačí jen na 7 příčku. Ovšem z náskoku šestého Bouffiera právě stahnul téměř 8 sek.

    Výsledky po RZ3:
    1. Hanninen, 2. Loix +45s, 3. Sarrazin +47s,
    4. Solberg +51s, 5. Wilks +1min05s, 6. Bouffier +1min13s, 7. Kopecky +1min18s, 8. Delecour +1min31s

     

    RZ 4 – St-Bonnet-Le-Froid – St-Bonnet-Le-Froid – 25.22 km

    Na poslední dnešní RZ se blýsknul třetím časem Petter Solberg. Přes několik drobných chyb mu tento čas stačil, aby se dostal celkově na třetí pozici před Sarrazina. Další změnu pořadí přinesl k naší radosti pátý čas Honzy Kopeckého, který tak přenocuje na šestém místě před Bouffierem. Osmý se drží stále šedý vlk Francois Delecour. Juho si hlídá pozici lídra, když s vítězem zkoušky, Freddy Loixem, dojel v jedné sekundě.

    ⇥

    Petter Solberg: "Jsem velmi spokojený. Je to můj první den v tomto autě a chvíli bude trvat, než chytneme ten správný rytmus. Nicméně je to lepší a lepší. Navíc máme ještě větší část před sebou."

    Výsledky po RZ4:
    1. Hanninen, 2. Loix +45s, 3. Solberg +55,1,
    4.Sarrazin 55,5, 5. Wilks +1min19s, 6. Kopecky +1min26s, 7. Bouffier +1min32s, 8. Delecour +1min52s…

    N:

    Švýcar Florian Gonon vede se svým Subaru Impreza IRC Production Cup. Na druhém místě nocoval Patrick Artru jedoucí na Mitsubishi Lancer.

    2WD:

    Vedoucího muže dvoukolek, Pierre Campanu (Renault Clio) stíhají Andrea Crugnola a Harry Hunt, který ztratil několik minut po výletu mimo trať na RZ1.


    Francie, den 2. – čtvrtek 20.1.2011

     

    RZ 5: St Jean en Royans – Font D’Urle – 23.05 km, 12:23 hod.

    Na čele se strhnul souboj mezi Petterem Solbergem a Juhou Hanninenem, které v cíli dělily pohé dvě desetiny sekundy. Další skupinkou na dostřel šesti sekund dojela pětice Kopecký, Bouffier, Vouilloz, Sarrazin a Loix. Těchto pět vozů se v cíli vměstnalo do pouhé jedné sekundy. Honza Kopecký se v tomto těsném souboji dostává na páté místo (o jedinou desetinu sekundy) před Guye Wilkse. Udrží Juho svůj náskok? ani na dalších místech není zdaleka rozhodnuto.

    Výsledky po RZ5:

    1. Hanninen, 2. Loix +52s, 3. Solberg +55s,
    4. Sarrazin +1min03s, 5. Kopecky, 6. Wilks +1min33s, 7. Bouffier +1min43s, 8. Delecour +2min05, 9. Vigion +3min43

     

    RZ 6: Cimetiere de Vassieux – Col de Gaudissart – 24.13 km, 13:04 hod.

    Strhující souboj o pátou příčku pokračuje. Mezi Kopeckým, Wilksem a Bouffierem (vítěz RZ) je jedna sekunda. Tato trojice dravců před soubou žene Sarrazina (náskok 1,9 s) O druhou příčku přišel drobným výletem mimo trať Loix a prohodil si pozici se Solbergem. Hanninen dojel třeti, ale po souboji na druhém místě z jeho luxusního náskoku neubylo vůbec nic.

    Výsledky po RZ6:

    1. Hanninen, 2. Solberg +52s, 3. Loix +1min02s
    4. Sarrazin +1min04s, 5. Kopecky, 6. Wilks, 7. Bouffier (všichni) +1min33s, 8. Delecour +2min15, 9. Vigion +4min09

     

    RZ 7: St Jean en Royans – Font D’Urle – 23.05 km, 16:07 hod.

    Předposlední dnešní RZ se vlivem počasí proměnila na nevyzpytatelnou past. Oproti předchozímu průjezdu byl na polovině trati sníh. Peugeot zvolil zimní vzorek, Škoda nasadila intermediate. Správné rozhodnutí bylo na straně Francouzů. Zda dokáže Škoda odpovědět na drtivý francouzský útok se ukáže na poslední RZ.

    Výsledky V RZ7:

    1. Bouffier, 2. Delecour +18s, 3. Wilks +25s,
    4. Sarrazin 36s, 5. Loix +40s, 6. Vouilloz +42s, 7. Gardemeister +49s… – Solberg +1min49, – Hanninen +1min54 !!!

    Výsledky PO RZ7:

    1. Bouffier, 2. Sarrazin +3s, 3. Loix +4s,
    4. Hanninen +16s, 5. Wilks +25s, 6. Delecour +55s, 7. Solberg +1min03s, 8. Kopecky +1min14s, 9. Vouilloz +4min22s

     

    RZ 8: Cimetiere de Vassieux – Col de Gaudissart – 24.13 km, 16:48 hod.

    Ostudný přehmat mladoboleslavských rosniček přinesl sportovní tragédii. Volba pneumatik odsunula naše barvy z čelních pozic do hloubi výsledkové listiny. Z Monte Carla se stává závod Peugeotů, z nichž zde zvítězil Delecour. Bouffier na něj ztratil 27 s. Ostatní už propadli o více než 1 minutu a 23 sek.

    ⇥

    Juho Hanninen: Zariskovali jsme s volbou pneumatik, nepředpokládali jsme, že to bude se sněhem tak divoké. Toto je rally a takové věci se stávají, tím spíš na Monte Carlo. Bude to těžké, ale nevzdáváme se…"

    Výsledky V RZ8:

    1. Delecour 2. Bouffier +27s, 3. Wilks +1min23,
    4. Loix +1min28, 5. Vouilloz +1min36, 6. Sarrazin +2min05… – Hanninen +2min46, – Solberg +3min13..

    Výsledky PO RZ8:

    1. Bouffier, 2. Delecour +28s, 3. Loix +1min05s,
    4. Wilks +1min20s, 5. Sarrazin +1min41s, 6. Hanninen +2min35s, 7. Solberg +3min49s, 8. Vouilloz +5min31s

    IRC Production Cup: Florian Gonon (SUI)/Sandra Arlettaz (SUI) Subaru Impreza WRX
    IRC 2WD Cup: Michael Burri (SUI)/Stephane Rey (SUI) Citroen DS3 R3


    Francie, den 3. – pátek 21.1.2011

     

    RZ 9 – Montauban Sur L’Ouvèze – Eygalayes – 29.89 km, 9,05 hod.

    Hned od úvodních kilometrů rozjel Juho Hanninen stíhací jízdu. Z propastného rozdílu 2m35s na vedoucího Bouffiera ukrojil přes dvacet sekund. Úspěšně se tak pokouší vytvořit tlak na soupeře před noční sekcí. Bravo! Vítězství v RZ si připsal Sarrazin, Wilks si stěžoval na problémy s interkomem a zaostal za druhým Haninnenem o dvě desetiny. Bouffier měl problém s vycházejícím sluníčkem a připsal si až osmý čas. Několik kilometrů po startu měl krizi Kopecký, kterou naštěstí ustál a dostal se v pořádku do cíle.

    Výsledky po RZ9:
    1. Bouffier, 2. Delecour +40s, 3. Loix +52s,
    4. Wiks +1min00s, 5. Sarrazin +1min18s, 6. Hanninen +2min15s, 7. Solberg +3min30s, 8. Vouilloz +5min29s…

    RZ 10 – Moulinet – La Bollène-Vésubie – 23.41 km, 19,15 hod.

    Námi očekávaný zázrak a ufónská jízda Hanninena přes Col de Turini 1 se nekonala. Ovšem svým výkonem se dotáhnul k páté příčce Wilkse už na 54 sek. Dařilo se Loixovi, který v boji o druhou pozici najel na Delecoura 24 sek. a dostal se před něj. Podobně se vedlo Sarrazinovi, který se dostal na čtvrtou příčku před Wilkse. Ostatní rozestupy zůstávají vzhledem k velkým rozdílům prakticky neměnné. Za zmínku stojí údajně chtěná parádička veterána Caffiho s fábií S200, která se málem vymkla kontrole.

    ⇥

    "Silnice byla čistá, tak jsem si říkal, že by to mohlo být pěkné pobavení pro diváky. Najednou se ale objevil vyházený sníh… Bylo to docela šílené. Každopádně, náš hlavní cíl zůstává – dokončit soutěž. Musím říct, že jsem velmi spokojený s tím, jak se vše až doposud vyvíjelo." Bývalý jezdec F1 Alex Caffi komentuje piruetu, kterou předvedl v přímém přenosu na slavném Col de Turini.

    Výsledky po RZ10:
    1. Bouffier, 2. Delecour +40s, 3. Loix +52s,
    4.Wiks +1min00s, 5.Sarrazin +1min18s, 6.Hanninen +2min15s, 7.Solberg +3min30s, 8.Vouilloz +5min29s…

    RZ 11 – Lantosque – Lucéram – 18.81 km, 19,58 hod.

    Sarrazinovi odešla převodovka a dojížděl pouze na jeden rychlostní stupeň. Otázka zní, zda se podaří jeho Peugeot v servisu oživit. Ztráta ho odsouvá prozatím na pátou pozici, kdy už je na dostřel Hanninenovi (29 sek). Vynikající výkon zde předvedl Basso, který RZ vyhrál. Mezi tři Škodovky v pořadí Vouilloz (2), Hanninen(3) a Loix(5) se vklínil pouze čtvrtý Bouffier, který si tak bezpečně hlídá náskok na čele. Ostatní ztrácí více než 10 sek. Delecour dojíždí na deváté pozici. A jak to zamíchalo celkovým pořadím?

    ⇥

    "Pro nás je mimořádně důležité zajet pár dobrých časů a nasbírat poznatky o autu. Dá se říct, že už přicházíme Peugeotu na chuť, což se projevilo na posledních dvou vložkách." G. Basso (po vítězství na RZ11)

    Výsledky po RZ11:
    1.Bouffier, 2.Loix +48s, 3.Delecour +1min22s,
    4.Wilks +1min28s, 5.Sarrazin +1min42s, 6.Hanninen +2min12s, 7.Solberg +3min45s, 8.Vouilloz +5min23

    RZ 12 – Moulinet – La Bollène-Vésubie – 23.41 km, 23,25 hod.

    Ve druhém kole na Col de Turini zajížděly vesměs posádky o 10 sek lepší časy oproti prvnímu průjezdu. Sarrazinovo auto se podařilo vzkřísit. Ten ihned najel na Haninnena 3 sek. a také chybnému obutí Wilkse se posouvá už na třetí místo. Delecour pokračuje v nevýrazných výkonech a propadá se až na čtvrté místo, těsně před Wilkse. Šestý Hanninen ztrácí před posledním testem na páté místo 21 sek.

    Výsledky po RZ12:
    1.Bouffier, 2.Loix +45s, 3.Sarrazin +1min16s,
    4.Delecour +1min26s, 5.Wilks +1min28s, 6.Hanninen +1min49s, 7.Solberg +3min36s, 8.Vouilloz +5min05

    RZ 13 – Lantosque – Lucéram – 18.81 km, 0,05 hod.

    Poslední RZ přinesla strhující tempo všech posádek, které se však vyvarovaly větších chyb nesoucích změnu v pořadí. V cíli problém hlásil jen Petter Solberg, který si stěžoval na alternátor. Po cíli poslední vložky pokračoval dlouhé kilometry bez světel v závěsu za Hänninenem, ale deset kilometrů před cílem peugeota definitivně odstavil. Nor se tak na monackou rampu nepodíval.
    Sté Monte Carlo zná vítěze. Stal se jím Bryan Bouffier po pneumatikové ruletě ve druhé etapě, která byla klíčová pro vývoj závodu.

    ⇥

    Bryan Bouffier, vítěz jubilejní, sté, Rally Monte Carlo: "Fantastické, skutečně fantastické. Jsem nesmírně šťastný, za Peugeot, za celý tým. Neskutečné pocity. Letošní Monte byla nevyzpytatelná soutěž. Nicméně Peugeot nám připravil skvělé auto a za to jim patří obrovské díky."

    Startovní rampu letošní Monte Carlo rally opustilo 114 posádek, v cíli bylo klasifikováno 54.

    Rally Monte Carlo 2010

    1. Bouffier – Panseri Peugeot 207 S2000 3:32:55.6
    2. Loix – Miclotte Škoda Fabia S2000 + 32.5
    3. Sarrazin – Renucci Peugeot 207 S2000 + 51.9
    4. Wilks – Pugh Peugeot 207 S2000 + 1:19.7
    5. Delecour – Savignoni Peugeot 207 S2000 + 1:22.4
    6. Hänninen – Markkula Škoda Fabia S2000 + 1:29.3
    7. Vouilloz – Veillas Škoda Fabia S2000 + 4:47.8
    8. Kopecký – Starý Škoda Fabia S2000 + 7:45.9
    19. Štajf – Gál Subaru Impreza + 26:29.4

    Francois Delecour Peugeot
    Audi IRC Peugeot Subaru
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Redakce RL.CZ13.6.2025

    Agrotec Rally Hustopeče 2025 oslaví dvacet let s pořádnou dávkou kilometrů

    Ivo Nowi Novák3.6.2025

    Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

    Redakce RL.CZ20.5.2025

    Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2025 >
    June
    >
    Month
    Month
    List
    Week
    Day
    MoTuWeThFrSaSu
          1
    234567
    • Lak Racing Rallye Plzeň 2025

      All day
      07/06/2025
      https://www.arkp.cz

      LaK Racing Rallye Plzeň 2025

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    8
    9101112131415
    1617181920
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    21
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    22
    23242526272829
    30      
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.