RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Vítězná Horácká rally pro Martina Bujáčka
    Závody

    Vítězná Horácká rally pro Martina Bujáčka

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ17.9.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    V okolí Třebíče se konal další podnik ECOSUN sprintrally MČR, Horácká rally. Dvojice Martin Bujáček a Marek Omelka sedlající Mitsubishi Lancer evo IX zde hodlala potvrdit výborný výkon z Barum rally a porvat se o stupně vítězů.

    První rychlostní zkoušku na rychlém úseku Slavice – Výčapy absolvovala posádka v devátém čase absolutně a čtvrtém ve třídě 3. Na stejné pozici se Martin s Markem nacházeli i po polovině soutěže. Jak už je zvykem, úvod jednotlivých závodů Martin projíždí v opatrnějším tempu, což dávalo tušit, že by svým konkurentům v boji o čelo třídy 3 ještě mohl zatopit. „Zdejší tratě jsou hodně o motoru a maximálce, i náš Lancer se několikrát dostal až do maxima otáček. I tak se ale pokusím ve druhé rundě nahnat nějaké sekundy a zabojovat o prvenství," nechal se v servisu po prvním průjezdu trojicí RZ slyšet mladý jezdec.

    Ztráta na čelo třídy představované Jelínkem byla jen něco málo přes 8 sekund a na druhého Hudce kolem vteřin pěti, což se určitě dalo považovat za bojový kontakt. Vedoucí Jelínek na téměř dvacetikilometrové RZ Náměšť – Březka nezvládl průjezd retardérem a byl potrestán půlminutovou penalizací a tak se souboj o vítězství smrskl jen mezi dva Martiny, Bujáčka a Hudce. Junior z Uherského Brodu zajel ve čtvrté i páté erzetě shodně pátý čas a domácího pilota stáhl na rozdíl pouhých dvou desetin vteřiny. Martin Bujáček se rozhodl zabojovat o prvenství, ovšem zároveň to nijak nepřehánět, nechtěl riskovat ztrátu velké porce bodů ani případné poškození vozu. Čtvrtý čas absolutně a navíc 2,5 sekundy před Hudcem znamenal letošní premiérové vítězství ve třídě 3, z čehož měl celý tým pochopitelně velikou radost. A jak vydařenou soutěž okomentoval Martin Bujáček? „Úvodní zkouška nám moc nesedla, hlavně její část namotaná ve vesnici, kde jsem byl trochu nepřesný a udělal jsem několik chyb. V ostatních RZ se nám již celkem dařilo držet tempo. Více jsem však zatáhl až na poslední zkoušce, ale bez nějakého rizika poškození vozu. Takže jsem hodně rád, že to stačilo na prvenství."

    Toto vítězství znamená upevnění druhé příčky ve třídě 3 v rallysprintech a také vedení v juniorském šampionátu. Díky patří týmu K.I.T. Racing CS za velice dobře připravené auto a také všem sponzorům a partnerům, bez nichž by se start naší posádky nemohl uskutečnit. Další soutěží, které se Martin s Markem zúčastní, bude další díl rallysprintového mistrovství – Rally Jeseníky.

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.