RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Tým Orsák Rallysport v plné zbroji
    Závody

    Tým Orsák Rallysport v plné zbroji

    Roman FluxaBy Roman Fluxa25.8.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    V pilné práci je tým Orsák Rallysport, pro který je „domácí“ Barum Czech rally 2011 vrcholem sezony.

    V pondělí testoval svůj Mitsubishi Lancer Evo 9 R4 Jaroslav Orsák, který najezdil úctyhodných 150 km. „Po nešťastné havárii na Bohemia rally jsme vůz kompletně zrepasovali. Při testu jsme se zaměřili především na podvozek, který máme konečně v plné specifikaci R4. Potvrdilo se, že nový podvozek znamená v technických pasážích rychlostní zkoušky zisk cca. 0,4 sekundy," pochvaluje si výsledek testovacích jízd valašský jezdec.
    „Auto máme perfektně připravené. Udělali jsme přes prázdniny obrovský krok vpřed a jsem z vozu doslova nadšený. Po nepříliš povedené letošní sezoně jsme maximálně motivováni. Víme však, že nejdůležitější bude neudělat chybu. Trať je letos extrémně náročná, zejména sobotní etapa. Čtyři těžké vložky následují hned za sebou bez možnosti servisu, a kdo poškodí auto, jeho ztráta se na dalších úsecích ještě znásobí. Se spolujezdcem Karlem Vajíkem se už na barumku moc těšíme," říká Orsák.

    Jaroslav Orsák nastupuje do soutěže se startovním číslem 32. Startuje v nejnabitější třídě 2, kde je přihlášeno celkem 32 vozů (29 speciálů S2000 a 3 vozy R4). Značka Mitsubishi je navíc v celém startovním poli nejpočetnější. „Na barumce letos jedeme pošesté," vzpomíná sedmadvacetiletý jezdec. „Našim nejlepším výsledkem je 11. příčka z roku 2009, kdy jsme startovali s Fiatem Punto S2000. Tehdy jsem si připadal jako v práci (v autoservisu, pozn. autora), protože auto se postupně rozpadalo a pořád jsme něco museli opravovat. Nejsmutnější jsme byli v roce 2008, kdy jsme s Lancerem Evo 7 rovněž sahali po první desítce. Avšak 5 km před cílem poslední vložky nám přestalo foukat turbo a klesli jsme na 14. místo. Nejvíce si však cením loňského sedmého času na RZ Troják, který jsme jeli v dešti na slickách." Připomeňme, že v rámci MMČR figuruje Orsák na 10. příčce absolutní klasifikace, přičemž jeho nejlepším letošním výsledkem je čtvrtá příčka na Agrotec Rally Hustopeče.

    Jaroslav Orsák - Karel Vajík

    Druhý týmový jezdec Martin Vlček testoval osvědčeným produkční Lancer Evo 9 skupiny N v úterý. „Letos jsem zkoušel jezdit s jiným nastavením, než jsem zvyklý, ale příliš se mi to neosvědčilo," přiznává sedmatřicetiletý jezdec. „Při posledních testech jsem si proto lancer nastavil přesně podle sebe – kola, tlumiče i diferenciály. A je to nyní naprosto v pohodě. Na barumce jsem startoval třikrát, ale zatím nikdy jsem nedojel do cíle. Loni jsme se trápili čtyři vložky bez brzd, ale nakonec jsme stejně havarovali. Letos uděláme maximum proto, abychom projeli cílovou rampou. K této náročné soutěži pokaždé přistupuji s velkým respektem a doufám, že tentokrát se nám to podaří."

    Mitsubishi posádky Martin Vlček – Richard Lasevič poveze na dveřích startovní číslo 39. Vlček je před závěrečnými dvěma soutěžemi MMČR osmý ve třídě 3, jeho nejlepším letošním výsledkem je desátá příčka Hustopečí.

    Oba jezdci týmu Orsák Rallysport absolvují páteční shakedown test. Pro návštěvníky servisní zóny v Otrokovicích má tým jedno překvapení. Fanoušci si mohou odnést slevové kupóny do prodejen náhradních dílů a autopříslušenství Auto Kelly.

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.