Specialista na vozy Porsche Richard Tuthill získal další zajímavou zakázku. Na dílně v Anglii se ocitla notně otlučená 911ka, se kterou havaroval Glenn Janssens na Haspengouw rally 2013.

Belgický šampion v kategorii historiků Glenn Janssens má za sebou jednu z největších havárií kariéry. Jen díky souhře okolností a především faktu, že Janssensovu Porsche nestál v letu žádný strom, vyvázl bez zranění jak pilot, tak také někdejší členka týmu VW Motorsport Lara Vanneste.

Přes "kulicha" ve 120 km/h

Nehoda se stala na úvodním podniku belgického šampionátu, v rámci kterého startují také historici. Právě ve chvíli, kdy Janssens zařadil pátý rychlostní stupeň a vjel do mírné pravotočivé zatáčky, sklouzl zadek devětsetjedenácty mimo trať. Kontakt s krajnicí rozhodil vůz. Ke vší smůle se při vyrovnávacím manévru zakouslo porsche do zmrzlé ornice a následovalo velkolepé finále s několika přemety. Vše v rychlosti kolem přes 120 km/h na poli, které díky mrazu fungovalo jako struhadlo.

"Na konci kolostřešní kombinace sice oba vylezli ven, to byla pro nás ale jediná dobrá zpráva," zaznělo z Tuthill Porsche.

Konec dobrý, všechno dobré

I přes rozsah škod na voze dopadl start Glenna Janssense dobře. I u Tuthillů vystřídaly emoce činy. Vůz je na dílně a jeho oprava započala. Body z celého incidentu tak "bere" britský specialista. Nejen že získal solidní kšeft, ale díky Janssensově havárii demonstroval v praxi kvalitu a spolehlivost dodávaného ochraného rámu.

Video z havárie posádky Janssens / Vanneste

 

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply