Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 2. díl „Přítomnost“

      14.5.2025

      Rallylegend 2024 – Král je mrtev? / 1. díl „Návraty“

      24.4.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 1. díl – Do Plzně se šampionem

      5.2.2025

      TROJÁK – tady rallyový poutníče zastav kroky své a pomni…

      9.12.2024
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024

      Citroën DS3 WRC „017“ – Citrón božského Seba míří do aukce!

      31.10.2023

      Audi Sport Quattro S1 ex-Mikkola – Někdo to rád krátké

      13.7.2023

      „Lego“ pro dospěláky ex-Colin McRae míří do aukce

      23.6.2023
    • Fotogalerie

      Rally Hungary 2025

      15.5.2025

      Slovácká rallye 2025 – ČMPR

      17.4.2025

      Kánó-Imola MiniSprint Hungary 2025

      2.4.2025

      Test Kamínka 2025 – Urban, Hanák, Večerka

      23.3.2025

      AUTO PODBABSKÁ ŠKODA PSG ACCR TEAM – design 2025

      17.3.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022
    • Závody

      Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

      3.6.2025

      Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

      20.5.2025

      Bohemia rally 2025 spustila přihlášky. Nabídne i novou erzetu.

      20.5.2025

      6. BOAS Záhoří 2025 – Motoristé proti sobě na trase s ďábelskou kilometráží

      8.5.2025

      Rallysprint Kopná 2025 hlásí zaplněný seznam přihlášených posádek

      7.5.2025
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Závody»Sprinty: Rally Agropa 2013
    Závody

    Sprinty: Rally Agropa 2013

    By Redakce RL.CZ17.7.201314 Mins Read

    Rekordním počtem přihlášek v novodobé historii se mohli pochlubit pořadatelé z AMK Pačejov. Seznam přihlášených posádek na XXXIV. EPLcond Rally AGROPA se zastavil na čísle 139, což bylo v Pačejově k vidění naposled při oblastních soutěžích v dávné minulosti. Ročník 2013 se nakonec stal kořistí tovární posádky Škoda Lappi – Ferm. Mezi historiky zvítězil Jiří Kalista se Subaru.

    Agropa rally

    Seznam přihlášených posádek
    Výsledky Rally Agropa online na Rally-Base.com

    Závod

    Celková délka rally: 254.26 km
    z toho 8 rychlostních zkoušek v délce 76.06 km

    Konečné výsledky – TOP10 Agropa rally 2013

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    1. Lappi / Ferm Škoda Fabia S2000 1. tř. 2 42:05.5
    2. Sýkora / Škardová Ford Fiesta R5   +49.1
    3. Kahle / Doerr Škoda Fabia WRC 1. tř. 13 +1:12.9
    4. Jakeš / Novák Mitsubishi Lancer Evo IX 1. tř. 3 +1:25.6
    5. Trněný / Pritzl Škoda Fabia WRC   +1:37.8
    6. Barvík / Gabrhelík Mitsubishi Lancer Evo IX   +2:38.4
    7. Pešl / Pešek Mitsubishi Lancer Evo IX   +3:00.4
    8. Adolf / Gross Škoda Fabia S2000   +3:07.4
    9. Trnovec / Staněk Škoda Fabia S2000   +3:16.4
    10. Kořístka / Drozd Mitsubishi Lancer Evo IX   +3:30.5

    Konečné výsledky MČR historické automobily:

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    1. Kalista / Šofr Subaru Legacy RS 1. tř. D/4 45:43.3
    2. Káňa / Kalistová Ford Sierra RS Cosworth   +1:21.9
    3. Navrátil / Kouřil Ford Sierra RS Cosworth 1. tř. D/1 +2:42.5
    4. Hladík / Hejhal Suzuki Swift GTi   +2:46.9
    5. Šubrt / Jonák Škoda 130 LR   +5:26.9
    6. Pokorný / Vybíral BMW 318 iS 1. tř. D/3 +5:44.7
    7. Fadrný / Fadrná Lada VFTS 1. tř. D/2 +5:51.8
    8. Frei / Touš Škoda 130 LR   +6:48.1
    9. Budil / Vejvoda BMW 2002 TI 1. tř. C/3 +6:58.2
    10. Strnad / Jelínek Lancia Beta Montecarlo   +7:34.4

    Jiří Navrátil s Fordem Sierra Cosworth Lancia Beta Montecarlo posádky Strnad / Jelínek

    ⇥

    Významná odstoupení:

    ⇥

    St. č. 2 Odložilík / Tureček, Citroën Xsara WRC – havárie v RZ 2
    St. č. 5 Małyszczycki / Bil, Mitsubishi Lancer Evo IX – odstoupil po RZ 1
    St. č. 6 Plíhal / Stross, Škoda Octavia WRC – TZ spojka v RZ 6
    St. č. 22 ŽITO / Novák, Mitsubishi Lancer Evo IX – TZ elektrika po RZ 3

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 7 "Doubravice 2" 10.40 km RZ 8 "Strážovice 2" 7.53 km
    1. Lappi 5:15.0
    2. Kahle +1.4
    3. Sýkora +2.4
    4. Jakeš +5.3
    5. Trněný +6.5
    6. Barvík +16.5
    7. Adolf +17.0
    8. Kořístka +17.1
    9. Pešl+22.4
    10. Kurka +24.5
    1. Kahle 3:54.7
    2. Lappi +3.8
    -. Sýkora +3.8
    4. Trněný +7.7
    5. Kořístka +12.5
    6. Barvík +15.0
    7. Jakeš +16.0
    8. Trnovec +16.7
    9. Adolf +16.8
    10. Kurka +17.8

    Průběžné pořadí po RZ 6:

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    MČR Sprintrally MČR Historici
    1. Lappi / Ferm, Škoda Fabia S2000, 32:52.0
    2. Sýkora / Škardová, Ford Fiesta R, +46.7
    3. Jakeš / Novák, Mitsubishi Lancer Evo IX, +1:08.1
    4. Kahle / Doerr, Škoda Fabia WRC, +1:15.3
    5. Trněný / Pritzl, Škoda Fabia WRC, +1:27.4
    6. Barvík / Gabrhelík, Mitsubishi Lancer Evo IX, +2:10.7
    7. Pešl / Pešek, Mitsubishi Lancer Evo IX, +:23.1
    8. Adolf / Gross, Škoda Fabia S2000, +2:37.4
    9. Trnovec / Staněk, Škoda Fabia S200, +2:37.6
    10. Peták / Benešová, Renault Clio R, +2:55.2
    1. Kalista / Šofr, Subaru Legacy RS, 35:48.0
    2. Káňa / Kalistová, Ford Sierra RS Cosworth, +47.1
    3. Hladík / Hejhal, Suzuki Swift GTi, +2:08.0
    4. Navrátil / Kouřil, Ford Sierra RS Cosworth, +2:31.1
    5. Šubrt / Jonák, Škoda 130 LR, +3:47.1
    6. Pokorný / Vybíral, BMW 318 iS, +4:18.8
    7. Fadrný / Fadrná, Lada VFTS, +4:22.5
    8. Budil / Vejvoda, BMW 2002 TI, +5:05.0
    9. Frei / Touš, Škoda 130 LR, +5:07.3
    10. Strnad / Jelínek, Lancia Beta Montecarlo, +6:01.1
    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 3 "Doubravice" 10.40 km RZ 4 "Strážovice" 7.53 km RZ 5 "Horažďovice 2" 5.12 km RZ 6 "Čečelovice 2" 14.98 km
    1. Sýkora 5:17.5
    2. Lappi +2.3
    3. Trněný +6.1
    4. Kahle +9.7
    5. Jakeš +10.7
    6. Barvík +20.5
    7. Kořístka +21.6
    8. Plíhal +21.9
    -. Pešl +21.9
    10. Adolf +24.8
    1. Sýkora 3:58.5
    2. Kahle +2.6
    3. Lappi +3.1
    4. Plíhal +6.7
    5. Jakeš +7.9
    6. Trněný+11.9
    7. Kořístka +14.3
    -. Pešl +14.3
    9. Kurka +15.2
    10. Barvík +15.4
    1. Lappi 3:12.6
    2. Kahle +9.4
    3. Jakeš +9.5
    4. Sýkora +9.7
    5. Pešl +15.0
    6. Kořístka +16.4
    7. Trněný +16.6
    8. Plíhal +17.5
    9. Trnovec +18.2
    10. Zimmermann +18.8
    1. Lappi 8:13.0
    2. Jakeš +17.7
    3. Trněný +17.8
    4. Kahle +19.7
    5. Sýkora +27.2
    6. Barvík+35.3
    7. Adolf +38.5
    8. Kořístka +41.5
    9. Pešl +41.9
    10. Trnovec +44.8

    Průběžné pořadí po RZ 2:

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    MČR Sprintrally MČR Historici
    1. Lappi / Ferm, Škoda Fabia S2000, 12:05.0
    2. Sýkora / Škardová, Ford Fiesta R5, +15.2
    3. Jakeš / Novák, Mitsubishi Lancer Evo IX, +27.7
    4. Plíhal / Stross, Škoda Octavia WRC, +34.9
    5. Kahle / Doerr, Škoda Fabia WRC, +39.3
    6. Trněný / Pritzl, Škoda Fabia WRC, +40.4
    7. Barvík / Gabrhelík, Mitsubishi Lancer Evo IX, +44.6
    8. Pešl / Pešek, Mitsubishi Lancer Evo IX, +55.4
    9. Trnovec / Staněk, Škoda Fabia S2000, +58.1
    1. Adolf / Gross, Škoda Fabia S2000 +58.4
    1. Kalista / Šofr, Subaru Legacy RS, 13:10.9
    2. Káňa / Kalistová, Ford Sierra RS Cosworth, +1.6
    3. Hladík / Hejhal, Suzuki Swift GTi, +41.0
    4. Steiner / Švec, Suzuki Swift GTi, +43.3
    5. Šubrt / Jonák, Škoda 130 LR, +49.7
    6. Strnad / Jelínek, Lancia Beta Montecarlo, +57.4
    7. Fadrný / Fadrná, Lada VFTS, +58.1
    8. Hustý / Tesař, Alfa Romeo 1750 GTA, +59.9
    9. Čuřín / Vorel, Škoda Favorit 136 L, +1:03.1
    10. Budil / Vejvoda, BMW 2002 TI, +1:05.6
    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    ⇥

    ⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥⇥

    ⇥⇥

    ⇥

    RZ 1 "Horažďovice" 5.12 km RZ 2 "Čečelovice" 14.98 km
    1. Odložilík 3:26.6
    2. Lappi +0.2
    3. Jakeš +5.3
    4. Sýkora +6.2
    5. Adolf +9.6
    6. Kořístka +13.0
    7. Trněný +13.4
    -. Barvík +13.4
    9. Kahle +15.2
    10. Plíhal +15.7
    1. Lappi 8:38.2
    2. Sýkora +9.2
    3. Plíhal +19.4
    4. Jakeš +22.6
    5. Kahle +24.3
    6. Trněný +27.2
    7. Barvík +31.4
    8. Pešl +38.3
    9. Adolf +39.0
    10. Trnovec +41.3

    Info před startem

    Kam tedy za soutěžními posádkami vyrazit, aby divák odjížděl ze soutěže spokojený a plný zážitků?

    Vše začne v pátek 9. srpna večer tradiční předstartovní show na horažďovickém náměstí Míru. K vidění bude mimo jiné i přes 20 vybraných posádek. Dorazit by měli například i Daniel Landa a Olga Lounová. Ve 22 hodin vše ukončí hudební ohňostroj, aby se zde první posádky opět sešly ráno v půl deváté, kdy je naplánován slavnostní start soutěže.

    Odtud posádky zamíří na start úvodní rychlostní zkoušky – populárního "Muničáku". Loňský experiment s otočením směru se setkal s kladným ohlasem, proto zůstává tato varianta zachována i v letošním ročníku. Na diváky však čeká hned několik změn. Úvod RZ od startu není dobře přístupný ani přehledný. Většina prostoru podél trati je zarostlá vegetací nebo bude označena jako zakázaný prostor. Tradiční divácké místo na parkovišti v lese bylo zrušeno na žádost občanů obce Babín. Přístup pro vozidla bude z obce Babín uzavřen a kontrolován policií ČR. Také tradiční divácké parkoviště pod lesem bude zrušeno. Do "Muničáku" tedy bude letos přístup výhradně pěšky z dost vzdálených přístupových cest. Otázkou je, zda za to taková procházka stojí, protože prostor v lese je již hodně zarostlý a divácky nepřehledný. Pro diváky ale vzniklo nové divácké místo při výjezdu z lesa na hlavní silnici, kde stával VIP stan. Letos zde bude vše podřízeno divákům. Je zde vidět relativně dlouhý příjezd po rozbitém asfaltu a následné levé odbočení přes hranu na hlavní silnici. Prostor bezpečně pojme velkou kapacitu diváků, bude zde samozřejmě fungovat i občerstvení. Parkování bude možné na silnici k obci Mečichov nebo na příjezdové komunikaci od Horažďovic – výhradně po pravé straně vozovky. Upozorňujeme diváky, že příjezd přes Horažďovice – předměstí je díky stavebním pracím komplikovaný a vyžaduje časovou rezervu.

    Druhá RZ je obdobou loňské varianty rychlostní zkoušky Čečelovice – Čečelovice. Úvodní pasáž před obcí Mečichov je přístupná pouze pěšky. Jsou zde osetá pole a prostoru pro sledování soutěžních posádek je opravdu málo, proto se divákům nedoporučuje. Před obcí Mečichov posádky projedou nově velmi úzkým a pomalým úvozem, aby se poté dostali na nové divácké místo na mečichovské návsi. Zde je připraven objezd ostrůvku, kde nebude nouze o atraktivní smyky. Divák tu opět nalezne bezpečný prostor pro sledování průjezdů z malé vzdálenosti od trati. Nebude samozřejmě chybět občerstvení, pohodlný přístup je zajištěn od obce Hlupín s parkováním v obci Mečichov v těsné blízkosti diváckého místa. Ideální je i přesun z tohoto místa na navazující RZ do Třebohostic

    Zkouška pokračuje po úzké, divácky nepřehledné komunikaci až do místa, kde se soutěžní vozidla navzájem potkávají. Zde je sice možné posádky sledovat ve dvojím průjezdu, místo je však hodně zarostlé a díky zemědělským plodinám je prostoru pro diváky velmi málo. Přístup bude navíc možný pouze pěšky, protože komunikace od Nahošína přes Katovsko bude pro vozidla uzavřena a kontrolována policií ČR. Následuje průjezd obcí Bratronice. Sem je snadný přístup a prostor pro diváky. Průjezd obcí je však divácky nezajímavý a neatraktivní. Rychlé protahováky do obce Záboří jsou díky zemědělskému porostu divácky nepřístupné. V obci Záboří bude připraveno tradiční divácké místo s dvěma přírodními retardéry, občerstvením i dobrým diváckým přístupem přes Lažánky. Za obcí posádky opět odbočí na úzkou komunikaci, po které pokračují až do cíle před obcí Čečelovice. Tento úsek bude možné sledovat jen z velké vzdálenosti od tratě, bude tudíž divácky neatraktivní.

    Rally Agropa Pačejov 2012

    Následovat bude servisní přestávka na letišti v obci Pole. Tam je pro diváky dostatek prostoru i parkovacích míst. Jako třetí v pořadí následuje rychlostní zkouška Doubravice – Leskovice, známá z loňského ročníku, jen zkrácená od cíle. Velmi atraktivní divácké místo je v obci Třebohostice. Diváci zde mohou sledovat rychlý sjezd zakončený ostrým odbočením přes most na hlavní silnici. Následuje další ostré odbočení v křižovatce na Chrášťovice. Pohodlný přístup je sem od obce Hlupín i od Strakonic. Diváci mohou soutěžní vozidla sledovat z bezprostřední blízkosti za potokem nebo na vyvýšeném místě u kapličky. Následuje rychlejší pasáž do Chrášťovic, zpomalená dvěma retardery. V obci Chrášťovice následuje po rychlém příjezdu ostré odbočení vlevo přes hranu a technická pasáž ve výjezdu z obce. Vše je možné opět sledovat z přírodní tribuny v bezprostřední blízkosti tratě. Velmi dobrý přístup je na toto místo od Strakonic. Žádáme diváky, aby parkovali na mnohačetných místních komunikacích v obci a neparkovali na příjezdové komunikaci, s ohledem na potenciální výjezd sanitky z RZ. Zbývající úsek do cíle RZ vede po úzké místní komunikaci s obtížným sjezdem do cíle, zde však není žádné bezpečné místo pro diváky díky vzrostlé vegetaci. Rychlejší tempo naruší jen několik přírodních retarderů v obci Láz.

    Poslední rychlostní zkouškou bude tradiční úsek Strážovice – Nehodív. Divácky vděčný je především objezd nádrže po šotolině ve Strážovicích, kam je velmi pohodlný přístup od Pačejova. Rychlejší pasáž čeká posádky v obci Loužná, kam se diváci dostanou po místní komunikaci, divácký komfort zde však nelze očekávat. Velmi atraktivní divácké místo je již tradičně připraveno v obci Nehodív, kde diváci uvidí posádky ve dvojím průjezdu. Po rychlém příjezdu následuje široké levé odbočení a velmi prudké stoupání, zakončené pravou vracečkou přes hranu a technický sjezd do cíle RZ. Pohodlný přístup je od obce Štipoklasy, možný bude i přístup od obce Myslív. Tam však musí diváci zaparkovat, pokračovat pěšky k cíli RZ a odtud regulovaným přechodem až na divácké místo. Obec Nehodív nabízí přírodní tribuny, odkud lze sledovat velkou část průjezdu přes obec, zajištěno bude samozřejmě občerstvení.

    Pořadatelé vybrali velké množství diváckých míst, na nichž je vše podřízeno divákům a bezpečnému sledování soutěžních vozidel. Kdo navštíví tato divácká místa, nemusí mít strach, že bude stát příliš daleko od trati, a přijde tak o sportovní zážitek. Divák, který se rozhodne navštívit jiné úseky tratě, musí počítat s tím, že většina prostor podél RZ je zarostlá zemědělskými plodinami nebo je označena jako zakázaný prostor. V těchto rychlých místech bude možné sledovat průjezdy pouze ve značné vzdálenosti od tratě, a tím se vytrácí sportovní zážitek z rally. Doporučujeme tedy divákům navštívit pouze doporučená divácká místa, kde si každý divák ten svůj úsek jistě najde, jednoduše přijede i odjede a může se zde i občerstvit.

    Pořadatelé zřídili i divácké SOS číslo pro případ, kdyby se některý z diváků stal svědkem mimořádné situace, o které by mělo ředitelství rally co nejrychleji vědět. V těchto případech by diváci měli bezprostředně volat 777 505 402.


    XXXIV. EPLcond Rally Agropa nabízí rekordní startovní pole

    Hlavním tahákem pro fanoušky bude start tovární posádky Škoda Motorsport Lappi – Ferm z Finska. Tato dvojice právě v těchto chvílích bojuje o vítězství ve třídě na světové Finské rally. Současně se jedná o vedoucí posádku asijskopacifického mistrovství.

    Lappi - Ferm  Škoda Motorsport

    Po loňském úspěšném vystoupení se na pačejovské tratě vrací několikanásobný mistr Německa a pravidelný účastník rally Dakar Mattias Kahle. Ten usedne do Škody Fabia WRC, s kterou předvádí divácky vděčný styl jízdy. Tyto posádky však nemají nárok na body do MČR ve sprinrally. Tam bude pokračovat boj o titul mezi třemi posádkami. Roman Odložilík vyrazí do boje s Citroenem Xsara WRC. Boj o vítězství mu bude chtít znepříjemnit Jan Sýkora, který představí poprvé na sprintrally horkou novinku Ford Fiesta R5. S produkčním vozem Mitsubishi Lancer bojuje o titul Miroslav Jakeš. Uvidíme, jak mu budou sedět tratě letošní Agropy. Do pozic na stupních vítězů bude chtít promluvit Miroslav Plíhal a Karel Trněný na škodovkách WRC. V produkční kategorii nebudou chybět rychlý Polák Mariusz Malyszczycki, Robert Kořístka nebo Jaroslav Pešl. Po dlouhé době se v domácím šampionátu představí Daniel Landa.

    Mariusz Malyszczycki   Mitsubishi Lancer Evo IX

    V kategorii dvoukolek se v letošním roce strhl velký boj o vítězství. Na startu bude chybět průběžně druhý Kobliha. Toho bude chtít určitě využít dosud vedoucí posádka Rujbr – Řiháková k upevnění své pozice. Do boje o vítězství jistě zasáhne hodně rychlý Petr Brynda s Renaultem Clio, který dohání body za neúčast v úvodu šampionátu, ale i Martin Vlček s Peugeotem 206 Kit Car. Rallysprintovou špičku přijede prohnat Josef Peták s Alenou Benešovou. Velmi vyrovnané boje se letos odehrávají i v nižších třídách, kde nebude chybět nikdo z favoritů.

    Zajímavostí startovního pole bude samozřejmě i tradiční start zpěvačky Olgy Lounové za volantem Renaultu Clio.

     

    Pestré startovní pole nabízí MČR historických vozidel. Hlavním favoritem bude vedoucí posádka Kalista – Šofr se Subaru Legacy. Další silné stroje nedávné minulosti Fordy Sierra Cosworth představí Jiří Navrátil a Jiří Káňa. Nebude chybět ani velký bavič Jiří Petrášek s Opelem Ascona nebo překvapení letošních historiků Jiří Hladík se Suzuki Swift. Dále bude k vidění unikátní Lancia Beta Monte Carlo, Lada VFTS, BMW 318, ale také Trabant 601 domácí posádky Teska – Tesková.

    Pačejovská rally je tradičně i součástí poháru ČR v rally. Tam svádí vyrovnaný boj o vítězství Jiří Kašpar se Škodou Octavia s Petrem Šimurdou na Škodě 130 LR. Zejména Petr Šimurda předvádí se svou škodovkou divoké kousky a je ozdobou startovní listiny každé soutěže. Chybět nebude pestré pole různých modelů škodovek, ale i Lancia Delta nebo Dacia Logan.

    Závěr startovního pole doplní účastníci rally pravidelnosti. Zde se nezávodí o nejrychlejší průjezd, ale o dodržení stanoveného rychlostního průměru. V této kategorii se představí 8 posádek. K vidění budou vozy Trabant 601, Wartburg 353, nebo Moskvič 2140.

    Startovní pole nabízí bezesporu kvalitu i kvantitu. Nezbývá tedy, než se do Pačejova a okolí přijet podívat. Vše začne v pátek večer předstartovní show na náměstí v Horažďovicích, zakončenou velkolepým ohňostrojem. V sobotu se pak již bude bojovat na rychlostních zkouškách. Nejlepší posádky jsou očekávány v cíli kolem 17. hodiny.


    Pořadatelé z Automotoklubu Pačejov chystají již XXXIV. ročník tradiční rally Agropa. Ta v letošním roce ponese nejen jméno firmy AGROPA a.s., ale i nového hlavního partnera, společnosti EPLcond s.r.o.

    Na všechny příznivce této rally čeká letos osvědčená podoba trati z loňského roku, pouze s kosmetickými změnami. Již několik let jsou součástí rally náročné rychlostní zkoušky na Blatensku a Strakonicku, kde se pořadatelé setkávají se vstřícným přístupem místních samospráv. Nejinak tomu bude i v roce letošním. Vzhledem k novým bezpečnostním opatřením přibude několik retardérů, ale i nových diváckých míst, kde bude možné sledovat soutěžní automobily z malé vzdálenosti, ale přitom bezpečně.

    Vše začne v pátek 9. srpna seznamovacími jízdami a večerní předstartovní show na horažďovickém náměstí. Odtud se také posádky vydají v sobotu 10. srpna ráno vstříc rychlostním zkouškám. Pojede se celkem osm rychlostních zkoušek na čtyřech úsecích. Stejně jako v loňském roce bude trať rozdělena do třech sekcí, což ocení především diváci, ale i soutěžní posádky, které přijedou testovat a budou mít tak k dispozici dvě servisní zastávky. Servis zůstává na osvědčeném letišti u obce Lnáře, které nabízí dostatečný prostor pro všechny.

    Trať XXXIV. EPLcond Rally AGROPA nabídne snad vše, co je možné na asfaltové rally zažít. Úvod obstará rychlostní zkouška v těsné blízkosti Horažďovic v bývalém vojenském prostoru, která se pojede v loňské variantě trati. Pomyslným vrcholem na trati rally bude RZ 2. Ta startuje v obci Čečelovice a velmi obtížným úsekem pokračuje do obce Mečichov. Tam bude připraven nový, divácky vděčný průjezd obcí. Zbytek erzety zůstává beze změn, pouze od cíle došlo ke zkrácení s požadavky na dodržení maximální délky RZ. Téměř celá zkouška vede po úzkých cyklostezkách v polích, svižnější rytmus jízdy naruší jen několik technických průjezdů vesnicemi.
    Následuje servisní přestávka, po které se posádky vydají na úsek Doubravice – Leskovice. Začátek RZ vede po místní komunikaci s obtížnými zatáčkami a horizonty. V obci Třebohostice se trať napojí na okresní vozovku atraktivním diváckým místem. Rychlejší úsek plný zatáček ukončí obtížné odbočení v obci Chrášťovice. Zbytek zkoušky je veden po úzkých asfaltových komunikacích. Na závěr posádky absolvují tradiční rychlostní zkoušku Strážovice – Nehodív s pěknými diváckými místy v obou obcí. Pro diváky je připraveno množství diváckých míst. Na každém oficiálním diváckém místě bude zajištěn pohodlný značený přístup a nebude chybět ani stánek s občerstvením.

    XXXIV. EPLcond Rally Agropa se pojede jakou součást Timeseal MČR ve sprintrally, MČR v rally historických automobilů a poháru v rally. Vzhledem k tomu, že se jedná o poslední soutěž před slavnou Barum Czech Rally Zlín, dá se očekávat účast posádek z „velkého" mistrovství v rámci testování. Charakter trati a zpracování časového harmonogramu k tomuto kroku přímo vybízí.

    www.rallyagropa.cz

    Česko Lancia Peugeot Subaru
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Redakce RL.CZ

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák3.6.2025

    Eifel Rallye Festival napíše svůj třináctý příběh

    Redakce RL.CZ20.5.2025

    Silmet Rally Příbram 2025 – osvědčené lokality, pozměněné tratě

    Redakce RL.CZ20.5.2025

    Bohemia rally 2025 spustila přihlášky. Nabídne i novou erzetu.

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2025 >
    June
    >
    Month
    Month
    List
    Week
    Day
    MoTuWeThFrSaSu
          1
    234567
    • Lak Racing Rallye Plzeň 2025

      All day
      07/06/2025
      https://www.arkp.cz

      LaK Racing Rallye Plzeň 2025

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    8
    9101112131415
    1617181920
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      20/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    21
    • Radouňská rallye – ČMPR

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Radouňská rally

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko

      Okrouhlá Radouň 89, 378 42 Okrouhlá Radouň, Česko
      http://www.radounmotorsport.cz

      Radouňská rallye 2025 – ČMPR

      Startovní listina
      Časový harmonogram
      Mapy rychlostních …[Read more]

    • Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      All day
      21/06/2025-21/06/2025
      Rally Hustopeče

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko

      Husova 28/1, 693 01 Hustopeče, Česko
      http://www.agrotecrally.cz/

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025 – soutěž mezi vinicemi

      Seznam přihlášených posádek
      …[Read more]

    22
    23242526272829
    30      
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.