RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»M. Hrabánek: prioritou bude nadále IRC
    Nezařazené

    M. Hrabánek: prioritou bude nadále IRC

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý2.12.2011Updated:21.8.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Šéf Škody Motorsport Michal Hrabánek potvrdil na galavečeru IRC v Paříži setrvání továrního týmu i značky v šampionátu Intercontinental Rally Challenge 2012.

    Navzdory vstupu koncernového VW Motorsportu do rallysportu se na postavení a aktivitách Škody v zásadě nic nemění. Můžete to potvrdit?
    "Sice je nyní velmi předčasné definitovat náš kompletní program v roce 2012, ale ve své podstatě bude velmi podobný letošní sezoně. Hlavní aktivitou týmu bude IRC. Také zvažujeme starty na vybraných podnicích evropského šampionátu, abychom byli připraveni na jejich případné sloučení v roce 2013.

    Určitě v našem programu 2012 nebude SWRC v rámci světového šampionátu. Byli jsme velmi rádi za vítězství Juha Hänninena v letošní sezoně, ale nemáme v plánu pokračovat v těchto aktivitách. Ale nemá to nic společného se vstupem Volkswagenu do světa. Chtěli jsme v této sérii letos uspět, což se podařilo, ale žádná obhajoba se nepřipravovala. Ještě jednou opakuji, prioritou bude IRC a klientský program."

    Jak pro vás bylo příjemné či nepříjemné, že privátní tým porazil v IRC tovární vozy?
    "Určitě to nebylo nepříjemné, neboť pokud se podíváme na letošní podium IRC, je kompletně obsazeno jezdci a spolujezdci naší značky. Spolupráce Škody Motorsportu a Škody UK se datuje už od roku 2010, kdy tým reprezentoval Guy Wilks. Letos pokračovala s Andreasem Mikkelsenem. Andreas měl továrně připravený speciál. Nebyl rozdíl mezi auty Andrease, Jana (Kopecký), Juha (Hänninen) nebo Freddyho (Loix). Kompletní stupně vítězů IRC obsazené dvojicemi se stejnými zelenými vázankami jen dokladují sounáležitost všech ke značce Škoda."

    Budou stejní jezdci nadále spolupracovat s týmem i v roce 2012?
    "Škoda UK už prezentoval starty Andrease Mikkelsena v IRC 2012, na některých podnicích se určitě objeví i Juho Hänninen a Jan Kopecký. Také očekávám pokračování spolupráce se Škodou Belgium a Freddym Loixem. Ale je příliš brzy na jasný program startů našich jezdců. Konkrétnější můžeme být asi tak za měsíc."

    Škoda servis - Yalta 2011

    Škoda nabízí kromě atmosférické Super 2000 také Fabii R2. Plánujete jít cestou dalších modelů, třeba R4T nebo R1?
    "Ne. Řekněme, že specifikace Super 2000 je prioritou Škody Motorsport, Fabia R2 je privátní projekt, který má podporu značky. Co se týká R4T, to je otázka budoucnosti. Čekáme, zda bude R4T skutečným nástupcem S2000. Zda bude moci závodit v regionálních a národních šampionátech. Zda o něj bude zájem ze strany importérů a klientů. A pokud ano, možná se budeme ubírat tímto směrem…"

    Volkswagen používá fabie pro vývoj svého vozu Polo R WRC. Profitujete nějak z jejich dat při dalším vývoji dvoutisícovky?
    "Neexistuje mezi VW a Škodou spolupráce. Ani nemohu potvrdit, zda si nějaké poznatky z Volkswagenu vezmeme. Ale je logické, že v budoucnu může proběhnout nějaká výměna know-how a technických řešení v rámci koncernu VW Group."

    Plánujete nějaké novinky pro současnou Fabii Super 2000?
    "Nebude žádná evoluční verze, změny v homologaci nejsou možné. I když na autě jako celku stále pracujeme. Zaměřujeme se na podvozek a nastavení vozu. Navíc se nedomnívám, že máme nějakou slabinu, kterou bychom museli na fabii aktuálně řešit."

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    CTM Trophy CZ 2015 v Krumlově s osmi vozy

    Citroën Total Michelin Trophy CZ 2015 se představuje

    Agrotec racing team 2014: Obhajoba titulu, nové zkušenosti i zklamání

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.