RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Lifestyle»Silvestr NEWS: AD EL BruGul Rally Team do WRC
    Lifestyle

    Silvestr NEWS: AD EL BruGul Rally Team do WRC

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ31.12.2013Updated:18.8.2016Žádné komentáře4 Mins Read

    Psal se rok 2011 a na Valašsko-Slováckém soutěžním pomezí, si vrabčáci cvrlikali cosi o návštěvě majitele společnosti Prodrive v areálu Toma a.s. Otrokovice.

    Přistání, modrou metalízou obarveného dvoumotorového Embrearu Phenom 300, s výrazným stříbrným nápisem, neuniklo pozornosti velkého množství náhodných projíždějících okolo Otrokovického letiště. Bohužel většinu z náhodných diváků zajímalo pouze jen to, zda nejde o nouzové přistání a pilot tak velkého letadla, zvládne přistát na tak malém letišti, či dokonce, budou-li mít štěstí, vypne motory až o stromy přilehlého lesního porostu ukončujícím hlavní přistávací dráhu. Prostě česká klasika, hasiči, záchranka, vzrušené debaty o tom co měl pilot udělat, co neměl, co tam vlastně dělal, kdo to povolil, kolik za to dostane, kolik to stálo a zda je pro televizi dostatek mrtvých.

    Pouze pár zasvěcených však vědělo, že pokud náročný manévr klapne, bude možno uskutečnit dobře utajenou schůzku, která měla položit základy nového projektu účasti české posádky v kolotoči seriálu MS za volantem továrního Minivozu.

    MINI JCW

    ⇥

    Setkání u kávy, na jedné nejmenované čerpací stanici, bylo nakonec prozrazeno a z celého projektu, bohužel, zůstali je střípky do archívu.

    Ale čas otupil i ostrý břit a dle posledních zpráv, Otrokovičtí již zase směřují tam, kde je všichni chceme mít. A protože jsou zvyklí vabank hrát, tak je to pecka, to se nemusíme bát.

    Poučeni z krizového vývoje a předešlých nezdarů, nesestrojili sice elektrickou kytaru, ale opevnili se hradbou mlčenlivosti jak svobodní zednáři, záměrně vypouštěli různé tiskové prohlášení a naoko se věnovali jiným disciplínám, jen proto, aby úspěšně sušili prosakující kapky informací, o zásadní změně sportovního programu.

    Nyní, na konci sezony 2013 je již zcela jisté, že nepůjde o avizovanou pravidelnou účast posádky Jaromír Tarabus & Daniel Trunkát v seriálu mistrovství Evropy, ale o společný útok Jaromíra Tarabuse, Romana Kresty, Daniela Trunkáta a Petra Grosse, v nově vzniklém AD EL BruGul Rally Teamu, na posty nejvyšší, a to v královské disciplíně Rally, v kategorii WRC. Novým nářadím českých posádek, v duchu tradice, zůstane koncernové nářadí, v tomto případě technicky vyspělé VW Polo R WRC.

    Polo WRC

    ⇥

    Roman Kresta "Na projektu jsme začali intenzivně pracovat v momentě, kdy byla, na delší dobu, odsunuta naše objednávka vozidel kategorie R5 od jedné nejmenované středoevropské automobilky. Ihned poté, co VW ohlásilo nasazení 5-ti vozidel do šampionátu WRC, bylo rozhodnuto, že časovou mezeru přezbrojení našeho teamu na techniku R5, vyplníme v kategorii WRC. Když už hrozil velký únik informací o projektu, byl jsem nucen pro novináře dokonce ukončit kariéru, abych odvrátil prozrazení. Po několika jednáních bylo následně dohodnuto, že jedno naše auto, Tarabus, doplní Mikkelsena v teamu 2 a druhé, Kresta, pojede jen do hodnocení jezdců. Z plánovaných soutěží vynecháme pouze logisticky náročnou Argentinu, Mexico, New Zealand a Austrálii. Jelikož nemůžeme testovat, využijeme lednové Latvia Rally na přípravu do Švédska."

    ⇥

    Jaromír Tarabus "Myslel jsem, že se to provalí až na Janneru, kde pojedu s Fábií, aby se to jako utajilo, ale když už je to venku, tak teda jo, no.Pro mě se asi prakticky nic nezmění,spolujezdec je stejný, team je stejný, akorát auto je rychlejší. Těším se na technické tratě, ale trochu mi bude chybět to naše, tři kilometry rovně a nakonci se bát zatočit."

    ⇥

    Petr Gross "Jelikož pamatuji ještě oblastní soutěže Svazarmu ,jsem velmi rád, že příští rok naskočím do WRC a odložím o další rok spolujezdecký důchod. Bude to pro mě nabitá sezona, na vybraných soutěžích českého mistrovství ještě usednu vedle třetího jezdce našeho teamu, Roberta Adolfa, který nám bude v MS dělat tzv. Recce Crew. Zvýšil jsem medikaci Riboflavinu a Geriavit Farmatonu, takže i po fyzické stránce neočekávám žadné problémy."

    ⇥

    Daniel Trunkát "Mistrovství světa je velká výzva, stále tam dominují Francouzi a Finové, je třeba Prokopovic Jipocaru vyrazit na pomoc a trochu to tam vyvětrat. Po pracovní stránce budu mít trochu „záhul", dovolenou v práci vyčerpám někdy kolem termínu Polska a zbytek šampionátu si musím nadpracovat v přesčasech do náhradním volna. ěším se, jak bude Mirek slušně „topit",a my můžeme mezeru na polici, mezi dvěma bronzovýma salátovkama, vyplnit třeba i stříbrnou, ale nepředbíhejme. A co se rozpisu týká, provedli jsme malou změnu, já mu teď píšu plný a on si když tak ubere.

    Polo WRC

    Pokusili jsme se získat i vyjádření kompetentních osob z centrály Lidových Vozidel, ale dozvěděli jsme se pouze něco o podpisu Archy Úmluvy a doložky o naprosté mlčenlivosti.

    Přejme tedy Všem Českým reprezentantům úspěšný start do nové sezony 2014.

    story zábava
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

    Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

    GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.