Martin a Josef Semerádovi mají za sebou účast na Pražském Rallysprintu, a úspěšnou.
Pro Martina a Josefa Semerádovi byl XVII. TipCars Pražský Rallysprint posledním závodem roku 2012, a tak domácí závod pojali jako rozloučení se sezonou automobilových soutěží rally a poděkování všem přátelům a partnerům týmu. Na start závodu se postavili s identickými Mitsubishi Lancer EVO IX a hned od začátku pořádně tlačili na pilu. V případě Martina Semeráda a Bohuslava Ceplechy bylo tlačení na pilu tak silné, že z toho byla pořádná krizovka hned v úvodní rychlostní zkoušce, která naštěstí skončila bez úhony pro karoserii vozu. Při druhém průjezdu rychlostní zkouškou Karlík – Roblín zase odešla převodovka na voze Josefa Semeráda a mechanici týmu se pustili do souboje s časem, aby vše stihli opravit do startu okruhových rychlostních zkoušek ve Velké Chuchli, v aréně, která byla na místě připravená pro diváky, a která obsahovala několik atraktivních partií včetně skoků. Začátek Pražského rallysprintu tak byl pro tým docela dramatický.
„Okruh na pražském Strahově má svoje nezaměnitelné kouzlo, ale myslím si, že Chuchle má taky něco do sebe. Podle mě se podařilo postavit atraktivní a náročnou trať, která bavila jak nás jezdce, tak se mohla líbit i divákům. Samozřejmě, vždy je co zlepšovat, ale celkově se mi líbilo to, že bylo vše na jednom místě a nebyl problém sledovat celou trať rychlostní zkoušky z jednoho místa. To se vám nikde jinde nepoštěstí," říká na adresu arény ve Velké Chuchli Pepa Semerád, který po tom, co jej přibrzdil technický problém, závod pojal hlavně jako zábavu. Na poslední dvě rychlostní zkoušky dokonce na svůj vůz obul šotolinové pneumatiky, které na asfaltu a betonu více klouzaly, ale zase na šotolině poskytovaly lepší grip. Se spolujezdcem Martinem Kamišem to nakonec dotáhl na osmé místo absolutně a čtvrté mezi velkými „enky".
Martin s Bohoušem také patřili k těm posádkám, které ve Velké Chuchli bavily diváky širokými smyky a pořádnými smyky, ale nechybělo jim nasazení a rychlost. V posledních dvou rychlostních zkouškách z toho dokonce bylo třetí a druhé místo absolutně. „Závod jsme si přijeli hlavně užít a zkusit si zase s Bohoušem spolupráci v autě. Vše se povedlo, a doufám, že i diváky jsme pobavili. Vítězství mezi produkčními vozy mě těší, ale nepřikládám mu velkou váhu. Uvidíme, jak nám to půjde na dalších soutěžích v nové sezoně, která nás čeká," dodává Martin Semerád.
I dalším závodníkům ze Semerád Rally Teamu se Pražský Rallysprint povedl, a tak se Jirka Petrášek s Jirkou Káňou mohli v kategorii historiků věnovat bavení diváků kolečky a smyky, protože o vítězství se mohli připravit jen oni sami. Vláďa Mandík s Filipem Dohnálkem si ve Velké Chuchli užili několik výletů mimo trať ale i tak patřili k nejrychlejším dvoukolkám v poli. Vláďa ukazoval, že i diesel s pohonem předních kol může být hodně atraktivní na koukání, což diváci několikrát ocenili bouřlivým aplausem.
XVII. Tipcars Pražský Rallysprint Semerád Rally Team hodnotí kladně, jako povedenou akci za pěkného počasí, která lidem v hlavním městě mohla přiblížit krásy rallysportu. Třeba se mezi přihlížejícími našlo několik nových fanoušků rallysportu, které sprint podnítí k účasti na některé z pěkných automobilových soutěží rally po celé republice. A o to jde v Praze především. Semerád Rally Team přeje všem svým fanouškům, ale vlastně všem fanouškům motorsportu pěkné a pohodové vánoční svátky a radostné shledání na některé z automobilových soutěží rally krátce po novém roce.