RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Semerádové se v Chuchli bavili
    Závody

    Semerádové se v Chuchli bavili

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ7.12.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Martin a Josef Semerádovi mají za sebou účast na Pražském Rallysprintu, a úspěšnou.

    Pro Martina a Josefa Semerádovi byl XVII. TipCars Pražský Rallysprint posledním závodem roku 2012, a tak domácí závod pojali jako rozloučení se sezonou automobilových soutěží rally a poděkování všem přátelům a partnerům týmu. Na start závodu se postavili s identickými Mitsubishi Lancer EVO IX a hned od začátku pořádně tlačili na pilu. V případě Martina Semeráda a Bohuslava Ceplechy bylo tlačení na pilu tak silné, že z toho byla pořádná krizovka hned v úvodní rychlostní zkoušce, která naštěstí skončila bez úhony pro karoserii vozu. Při druhém průjezdu rychlostní zkouškou Karlík – Roblín zase odešla převodovka na voze Josefa Semeráda a mechanici týmu se pustili do souboje s časem, aby vše stihli opravit do startu okruhových rychlostních zkoušek ve Velké Chuchli, v aréně, která byla na místě připravená pro diváky, a která obsahovala několik atraktivních partií včetně skoků. Začátek Pražského rallysprintu tak byl pro tým docela dramatický.

    „Okruh na pražském Strahově má svoje nezaměnitelné kouzlo, ale myslím si, že Chuchle má taky něco do sebe. Podle mě se podařilo postavit atraktivní a náročnou trať, která bavila jak nás jezdce, tak se mohla líbit i divákům. Samozřejmě, vždy je co zlepšovat, ale celkově se mi líbilo to, že bylo vše na jednom místě a nebyl problém sledovat celou trať rychlostní zkoušky z jednoho místa. To se vám nikde jinde nepoštěstí," říká na adresu arény ve Velké Chuchli Pepa Semerád, který po tom, co jej přibrzdil technický problém, závod pojal hlavně jako zábavu. Na poslední dvě rychlostní zkoušky dokonce na svůj vůz obul šotolinové pneumatiky, které na asfaltu a betonu více klouzaly, ale zase na šotolině poskytovaly lepší grip. Se spolujezdcem Martinem Kamišem to nakonec dotáhl na osmé místo absolutně a čtvrté mezi velkými „enky".

    Martin s Bohoušem také patřili k těm posádkám, které ve Velké Chuchli bavily diváky širokými smyky a pořádnými smyky, ale nechybělo jim nasazení a rychlost. V posledních dvou rychlostních zkouškách z toho dokonce bylo třetí a druhé místo absolutně. „Závod jsme si přijeli hlavně užít a zkusit si zase s Bohoušem spolupráci v autě. Vše se povedlo, a doufám, že i diváky jsme pobavili. Vítězství mezi produkčními vozy mě těší, ale nepřikládám mu velkou váhu. Uvidíme, jak nám to půjde na dalších soutěžích v nové sezoně, která nás čeká," dodává Martin Semerád.

    I dalším závodníkům ze Semerád Rally Teamu se Pražský Rallysprint povedl, a tak se Jirka Petrášek s Jirkou Káňou mohli v kategorii historiků věnovat bavení diváků kolečky a smyky, protože o vítězství se mohli připravit jen oni sami. Vláďa Mandík s Filipem Dohnálkem si ve Velké Chuchli užili několik výletů mimo trať ale i tak patřili k nejrychlejším dvoukolkám v poli. Vláďa ukazoval, že i diesel s pohonem předních kol může být hodně atraktivní na koukání, což diváci několikrát ocenili bouřlivým aplausem.

    XVII. Tipcars Pražský Rallysprint Semerád Rally Team hodnotí kladně, jako povedenou akci za pěkného počasí, která lidem v hlavním městě mohla přiblížit krásy rallysportu. Třeba se mezi přihlížejícími našlo několik nových fanoušků rallysportu, které sprint podnítí k účasti na některé z pěkných automobilových soutěží rally po celé republice. A o to jde v Praze především. Semerád Rally Team přeje všem svým fanouškům, ale vlastně všem fanouškům motorsportu pěkné a pohodové vánoční svátky a radostné shledání na některé z automobilových soutěží rally krátce po novém roce.

    Pražský rallysprint
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Star Rally Historic 2022 opět třídenní

    Barum Czech Rally 2022 odkrývá své rychlostní zkoušky

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.