Letos se ve startovní listině objevily dva speciály Fabia R2 z dílen týmu Impromat Motosport. Nejedná se pouze o další start a poměření se s konkurencí.
Aktuální info:
Včera (pondělí) proběhl celodení test obou vozů v oblasti Borghetto d‘ Arroscia. Elvis Chentre provedl několik změn v nastavení podvozku na místní specifický asfalt a tratě rychlostních zkoušek. Během testu našel optimální nastavení a byl velmi spokojen s jízdními vlastnostmi Fabie. Jaromír Tarabus na testovací trati také zrychloval. Na jeho voze se take změnilo nastavení. Český jezdec si postupně zvyká na italské horské silničky.
Dnes pokračují testy i za přítomnosti medií a italských jezdců i týmů.
Sanremo – město, které se po celém světě proslavilo každoročně pořádaným hudebním festivalem, klimatickými lázněmi, Casinem či rezidencemi nejen italských boháčů. Každý motoristický fanda si při vyslovení tohoto města ovšem vybaví úplně něco jiného! Ti starší ještě zavzpomínají na úžasné šotoliny v Toskánsku a střídání povrchů, mladší zase pamatují klikaté silničky v horách nad městem a čtyři desítky „wéercéček" na startu.
Rallye Sanremo, soutěž která neodmyslitelně patřila do kolotoče Mistrovství světa.
V posledních letech patří legendární podnik do seriálu IRC. S domácími borci se tak setkává špička tohoto šampionátu a v okolí Sanrema se opět bojuje o vteřinky.
Letos se ve startovní listině objevily i dva speciály Fabia R2 z dílen týmu Impromat Motosport. Nejedná se pouze o další start a poměření se s konkurencí.
„Náš italský start se uskutečnil díky spolupráci s domácím týmem Vieffcorse, který má bohaté zkušenosti s přípravou závodních vozů. Tento tým má velký zájem o provoz Fabií R2 v italském šampionátu v příštím roce. Proto jsme se domluvili na startu dvou vozů na rallye Sanremo, kde chceme předvést fabii týmům, mediím i veřejnosti," prozradil majitel týmu, pan Vlastimil Brůzl.
Stejně tak jezdecké obsazení bude tentokrát mezinárodní. Jaromír Tarabus již letos předvedl, že mu Fabie sedí, vítězství na Bohemia rally a nešťastné odstoupení z prvního místa krátce před cílem na Valašské rally je toho jasným důkazem. Se staronovým spolujezdcem Václavem Vorlem je teď čeká velká výzva v podobě zahraničního startu.
Do druhé Fabie usedne domácí pilot Elvis Chentre, který má s vozy s předním náhonem také spoustu zkušeností, navíc má velkou výhodu ve znalosti prostředí a místních tratí. Lze tedy očekávat jeho útok na přední příčky kategorie s jednou poháněnou nápravou.
Celý tým se do centra soutěže přesouvá již s týdenním předstihem, ve spolupráci s Vieffcorse je na pondělí a úterý v plánu velký test a představení vozu pro italské jezdce a jejich týmy.
Tarabus s Fabií R2 v San Remu
Na tiskové konferenci po Horácké rally zazněla ještě jedna velmi zajímavá informace. Jaromír Tarabus bude v San Remu pilotovat Škodu Fabia R2.
Více podrobností uvedl manažer Dan Trunkát:
„Dalším podnikem, který absolvujeme, bude desátý podnik IRC 2011, legendární italská Rally San Remo. Odstartujeme zde s vozem Škoda Fabia R2 z dílen týmu Impromat Motosport, se kterým jsme se letos již získali deváté místo absolutně na Rally Bohemia. Půjde pro nás o zajímavou novou zkušenost."
Dalším překvapením je změna na sedadle spolujezdce pro tento závod. Igorovi Norkovi bohužel zabránila ve startu v San Remu kombinace pracovního vytížení a rodinných důvodů, takže jej zastoupí spolujezdec Václav Vorel. Někteří fanoušci si jistě pamatují, že právě s Václavem Vorlem získal Jaromír Tarabus titul ve skupině N v roce 2005. Čili půjde o navázání na téměř šest let starou úspěšnou spolupráci.