Necelý týden nás dělí od startu jubilejního 10. ročníku Rallylegend. Poněkud nepřehledná předběžná startovní listina nabízí množství zajímavých jezdců, spolujezdců a vozů. Pojďme si nejprve podle abecedy představit špičkové hostující zahraniční jezdce s výjimkou Waldegaarda, kterému jsme se věnovali už dříve.
Gustavo Trelles & Sepp Wiegand (4.díl)
Juha Kankkunen & Markko Märtin (3.díl)
Per Eklund & Jacky Ickx (2.díl)
Markku Alén
Jednou z největších hvězd bude bezesporu bývalý tovární jezdec Fiatu a Lancie Markku Alen. Jednašedesátiletý Fin se sice nikdy nestal oficiálním mistrem světa, ale na kontě má 19 vítězství na soutěžích MS.
Ve službách italských týmů strávil 19 let a tak není divu, že je považován za polovičního Itala. První úspěchy slavil za volantem Fiatu 124 Spider, šest sezón řídil Fiat 131 Abarth. Mezitím si vyzkoušel i legendární Lancii Stratos HF, se kterou vyhrál v roce 1978 Rally San Remo. Do továrního týmu Lancia přestoupil v roce 1982, kdy debutoval v kokpitu Lancie 037 Rally. S tímto speciálem skupiny B s pohonem zadních kol a motorem přeplňovaným kompresorem se představí i v San Marinu. Pojede pochopitelně ve stylových barvách Lancia Martini.
Harald Demuth
Bývalého továrního jezdce Audi Haralda Demutha dobře známe ze startů na československých soutěžích a z jeho nedávné návštěvy na nešťastné Rally Bohemia. Dvojnásobný mistr Německa, který začátkem července oslavil dvaašedesáté narozeniny, vyhrál dvakrát Barum rally a v roce 1985 triumfoval na Rallye Škoda. Tehdy svedl těsný souboj se Švédem Carlssonem na Mazdě RX7, kterého porazil o pouhé 3 sekundy. Jeho nejlepším výsledkem v MS je 5. příčka z RAC Rally 1982.
Zatímco na Eifel Rallye Festivalu startoval s mohutným Mercedesem 500 SLC, na Legendy je přihlášen s neméně impozantním vozem Audi 200 Quattro ve verzi pro Rally Safari.