Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Rallylegend San Marino 2025

      4.11.2025

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»RALLY Magazín»RALLY magazín 2013»RALLY magazín 07 / 2013
    RALLY magazín 2013

    RALLY magazín 07 / 2013

    By Redakce RL.CZ27.8.20134 Mins Read

    RALLY magazín 07 / 2013

    Nové číslo magazínu Rally míří do distribuční sítě!

    Pozvánka Barum Czech Rally Zlín – oficiální mapy + startovní listina

    Jan Kopecký – Diváky i atmosféru si při Barumce užívám
    Bilance dvaceti startů za posledních 20 měsíců (od listopadu 2011), od kdy spolu závodí Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem, je obdivuhodná – 13 vítězství, pět druhých míst a jedno třetí. Do součtu chybí jediný výsledek, a to z loňské Barum rally, kterou tovární dvojice nedokončila. Motivaci na reparát a současně upevnění vedoucí pozice v mistrovství Evropy tak mají jistě velikou.

    Jaroslav Orsák – Ve Zlíně chci maximálně bodovat
    Jaroslav Orsák se v letošní sezoně pohybuje na předních příčkách produkční klasifikace evropského šampionátu. Na známých tratích Barum rally sice nebude mít možnost přímé konfrontace s lídrem seriálu a bývalým produkčním mistrem světa Andreasem Aignerem, ale Při optimální souhře všech okolností se po zlínském závodě může vrátit zpět do čela seriálu. Na Rakušana ztrácí jen dvanáct bodů…

    Molly Taylorová
    Rallysport je unikátní disciplínou, a tak se často stane, že se zájem o tento sport dědí z rodičů na děti. Své o tom ví i v daleké Austrálii v rodině Taylorových. Maminka Coral je stále aktivní spolujezdkyní, dcera Molly nyní bojuje v evropském šampionátu s vozem Citroën DS3 R3T. Jejím cílem je zisk Dámského poháru.

    Rally Kostelec – Z Pekla do Kostelce dojel nejrychleji Odložilík

    Rally Agropa Pačejov – Pačejovské superlativy

    Karolína Jugasová – A zavál nový vítr…
    Jako blesk z čistého nebe se na naší rallyové scéně zjevila blondýnka Karolína Jugasová. A šla do toho opravdu naplno. Minulý rok usedala po boku Martina Rady v Alfě Romeo a vybojovala s ním titul ve třídě 8 ve sprintech. Letos vytvořila dvojici „Alfa Ladies“ s Martinou Daňhelovou a společně začaly prohánět mužské posádky v totožné Alfě Romeo hustopečského týmu. Na začátek slušný výkon, ne? A že je Vám to příjmení nějaké povědomé?

    Junior: Věroslav Cvrček jun. – Výsledek na Bohemii byl fantastický
    Výkon Věroslava Cvrčka jun. při letošní Rally Bohemia jednoznačně patřil k největším senzacím soutěže. Proto je škoda, že mladého jezdce nevídáme na českých tratích častěji. Ale vše by se mohlo v příští sezoně změnit…

    Škodovka bratří Hejhalů se chystá na 100. rally!
    Trojice bratrů Petra a Martina Hejhalových a jejich Škody 110 L je už dlouhá léta neodmyslitelnou součástí šampionátu historických vozů. Legendární bílý vůz navíc co nevidět oslaví jubileum, ale nejen proto jsme rodinnou dvojici vyzpovídali…

    Sibiu Rally Romania – Kopecký zase blíže k titulu
    Jan Kopecký vyhrál v Rumunsku už čtvrtou letošní soutěž seriálu mistrovství Evropy. Rozbitou šotolinovou trať projel bez jediného defektu pneumatiky s náskokem téměř 3,5 minuty na zkušeného Delecoura. Do první desítky Sibiu rally se probojovali i Jaroslav Orsák a Antonín Tlusťák.

    40. let MS (1991 – 1993)
    Značka Lancia udávala tón i počátkem devadesátých let. Italům pomohl prodloužit vítěznou sérii na šest titulů v řadě za sebou především Fin Juha Kankkunen a poslední evoluce Lancie Delta HF Integrale. Toyota se dočkala toužebně očekávaného značkového titulu až v roce 1993, kdy Lancia svůj tovární tým fakticky rozpustila. Zatímco Sainz se nechal naivně zlákat k dobrodružství u privátního italského týmu Jolly Club, Kankkunen se vrátil k Toyotě a mohl se radovat z dalšího jezdeckého titulu.

    Soutěžní vozy soc. éry – Wartburg 311, Wartburg 353
    V bývalé NDR měli příznivci automobilového sportu velmi omezené možnosti, ale obě východoněmecké automobilky byly aktivní především v automobilových soutěžích. Tovární posádky se na podceňovaných dvoutaktech pravidelně účastnily nejen Poháru míru a přátelství, ale i vybraných soutěží MS. Silné zastoupení měly značky Wartburg a Trabant i u nás.

    Eifel Rallye Festival 2013
    Hlavním tématem Eifel Rallye Festivalu 2013 byla oslava kulatého 40. výročí vzniku mistrovství světa v rally. V pestrém pelotonu více než 160 vozů 33 značek nechyběl žádný významný soutěžní vůz historie. Mezi osobnostmi z bývalé i současné rally scény byli tři mistři světa v čele s Waltrem Röhrlem, ale i bývalý mistr Evropy Yves Loubet, němečtí šampioni Demuth a Kahle nebo dvojnásobný vítěz Rallye Škoda Robert Droogmans.

    Neste Oil Rally Finland – Další francouzský „zářez“ na finských tratích
    Sébastien Ogier zvednul v centru finské Jyväskyly už popáté v sezoně nad hlavu pohár za první místo. Jezdec Volkswagenu se tak zařadil po bok Sébastiena Loeba či Carlose Sainze, neseverské jezdce, kteří dokázali na kultovních a specifických tratích uspět. Finové dokonce na stupních vítězů zcela chyběli. Ogiera na nich doplnili Belgičan Thierry Neuville a Nor Mads Östberg.

    Zákulisí VW Motorsport
    Deutschland Rallye byla pro tým VW Motorsport klíčovou soutěží roku. Jednalo se o prestižní soutěž, kde se překvapivý lídr MS poprvé představil domácím fanouškům. VW Polo R WRC absolvoval první klasickou asfaltovou soutěž, měl šanci prorazit dvanáctiletou hegemonii Citroënu a Ogier se navíc mohl předčasně stát mistrem světa. V okamžiku, kdy čtete tento článek, už víte, jak soutěž dopadla. Podívejme se za kulisy úspěšného německého týmu VW Motorsport.

    časopis RALLY Eifel Rallye Festival Finsko Jan Kopecký Jaroslav Orsák Rally magazín 2013 Rally Pačejov Volkswagen Wartburg
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Redakce RL.CZ

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Redakce RL.CZ17.12.2013

    RALLY magazín 10 / 2013

    Redakce RL.CZ5.11.2013

    RALLY magazín 09 / 2013

    Redakce RL.CZ1.10.2013

    RALLY magazín 08 / 2013

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.