Nádherné počasí, skvělé obsazení, zajímavě postavená trať se šotolinovými úseky, množství diváků a výkon posádky Jiří Navrátil – Julius Gál, se kterým panuje uvnitř Interaction Ford Czech Rally Teamu spokojenost.
Další start v rallyesprintovém šampionátu potvrdil stoupající sebedůvěru Jiřího Navrátila za volantem Fordu Fiesta S2000. Na náročných a rychlých tratích rychlostních zkoušek Rally Lužické Hory dokázal držet tempo se širší českou špičkou a udělal tak další krok ve svém plánu postupně zrychlovat. Svou roli v tom určitě sehrál i test těsně před startem soutěže, při kterém se Jirka rozjel a do soutěže tak posádka nastoupila rovnou ve vysokém tempu. V průběhu závodu přišlo několik pěkných časů, stejně jako chyba a následný výlet mimo trať, který stál posádku fiesty hodně času. Zbytek závodu už však kluci zvládli bez problémů a fiestu přivezli na cílovou rampu nepoškozenou. Dvanácté místo v absolutním pořadím a ztráta 25 sekund na vítěze kategorie S2000 jsou důvodem ke spokojenosti. Dalším jsou dva časy v první desítce. Fiona fungovala po celou soutěž bez problémů. Výsledek z „Lužiček" je tak pozitivním impulsem před těžkým a tradičně velice silně obsazeným Rallysprintem Kopná ve Slušovicích.
Jiří Navrátil
„Test před soutěží mi hodně pomohl, daleko víc jsem si věřil v úzkých a rychlých pasážích v lese. Proto jsem hned od startu soutěže jel na svém limitu, o čemž svědčí i výsledek na RZ1. Povedlo se nám zde zajet osmý čas se ztrátou pouhých dvou sekund na čtvrtého v pořadí! Považuji to za svůj vůbec nejlepší jezdecký výkon při jízdě na rozpis. Rally Lužické Hory jsem totiž ještě nejel a tak celá soutěž byla hlavně o rozpisu a jízdě na něj. Na RZ2 jsme byli celkem zbytečně venku a špatné rozhodnutí o způsobu návratu na trať nás stálo minimálně 20 sekund. Je to škoda, protože jsme se tím připravili o možnost případného boje s Janem Dohnalem o vítězství ve třídě S2000. První průjezd extrémně rychlou RZ4 jsem byl radši trochu opatrnější, ale ve druhém průjezdu jsme se již pěkně svezli. Zajímavé bylo, že jsem se tentokrát cítil silnější na úzkých cestách než na širokých rychlých úsecích."
„Auto fungovalo bez problémů, stejně jako servisní tým. Přestup z „historika" do vrcholného závodění není vůbec jednoduchý. Celý náš tým ho však zatím zvládá a postupuje podle předem stanoveného plánu."
„Víme, že s fiestou zdaleka nejsme na jejím limitu. Jsme však v každém závodě na hraně našich možností, pokaždé se něco nového naučíme a do příští soutěže nastupujeme opět silnější. Doufám, že to bude takhle pokračovat! Z jízdy na „Lužičkách" mám obrovský zážitek, byl to neskutečný adrenalin! Navíc začínáme být ve stabilním kontaktu s širší českou špičkou a o to nám jde. Hodně lidí se za námi v průběhu závodu zastavilo a fandilo nám, děkujeme!"
Jůlius Gál
„Jirka mě moc mile překvapil, jak zajel RZ1, která byla opravu hodně těžká. Bylo vidět, že si mnohem víc věří a je rozjetý z testu. Škoda, že RZ4 a RZ8 byly tak rychlé, jeli jsme tam vždy dlouho v omezovači. Fiesta má maximální rychlost okolo 170 km/h a „mišáci" tam jedou přes 200 km/h, takže je jasné, že jsme tam hodně ztráceli. Naopak v technických pasážích téhle RZ jel Jirka moc pěkně. Myslím, že udělal další velký krok. Teď se hodně těší na Kopnou, což je moc pěkná soutěž s těžkými testy, tak uvidíme, jak mu to půjde."