RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Rally Lužické Hory – konečně jsme začali opravdu závodit!
    Závody

    Rally Lužické Hory – konečně jsme začali opravdu závodit!

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ2.5.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Nádherné počasí, skvělé obsazení, zajímavě postavená trať se šotolinovými úseky, množství diváků a výkon posádky Jiří Navrátil – Julius Gál, se kterým panuje uvnitř Interaction Ford Czech Rally Teamu spokojenost.

    Další start v rallyesprintovém šampionátu potvrdil stoupající sebedůvěru Jiřího Navrátila za volantem Fordu Fiesta S2000. Na náročných a rychlých tratích rychlostních zkoušek Rally Lužické Hory dokázal držet tempo se širší českou špičkou a udělal tak další krok ve svém plánu postupně zrychlovat. Svou roli v tom určitě sehrál i test těsně před startem soutěže, při kterém se Jirka rozjel a do soutěže tak posádka nastoupila rovnou ve vysokém tempu. V průběhu závodu přišlo několik pěkných časů, stejně jako chyba a následný výlet mimo trať, který stál posádku fiesty hodně času. Zbytek závodu už však kluci zvládli bez problémů a fiestu přivezli na cílovou rampu nepoškozenou. Dvanácté místo v absolutním pořadím a ztráta 25 sekund na vítěze kategorie S2000 jsou důvodem ke spokojenosti. Dalším jsou dva časy v první desítce. Fiona fungovala po celou soutěž bez problémů. Výsledek z „Lužiček" je tak pozitivním impulsem před těžkým a tradičně velice silně obsazeným Rallysprintem Kopná ve Slušovicích.

    Jiří Navrátil

    „Test před soutěží mi hodně pomohl, daleko víc jsem si věřil v úzkých a rychlých pasážích v lese. Proto jsem hned od startu soutěže jel na svém limitu, o čemž svědčí i výsledek na RZ1. Povedlo se nám zde zajet osmý čas se ztrátou pouhých dvou sekund na čtvrtého v pořadí! Považuji to za svůj vůbec nejlepší jezdecký výkon při jízdě na rozpis. Rally Lužické Hory jsem totiž ještě nejel a tak celá soutěž byla hlavně o rozpisu a jízdě na něj. Na RZ2 jsme byli celkem zbytečně venku a špatné rozhodnutí o způsobu návratu na trať nás stálo minimálně 20 sekund. Je to škoda, protože jsme se tím připravili o možnost případného boje s Janem Dohnalem o vítězství ve třídě S2000. První průjezd extrémně rychlou RZ4 jsem byl radši trochu opatrnější, ale ve druhém průjezdu jsme se již pěkně svezli. Zajímavé bylo, že jsem se tentokrát cítil silnější na úzkých cestách než na širokých rychlých úsecích."

    „Auto fungovalo bez problémů, stejně jako servisní tým. Přestup z „historika" do vrcholného závodění není vůbec jednoduchý. Celý náš tým ho však zatím zvládá a postupuje podle předem stanoveného plánu."

    „Víme, že s fiestou zdaleka nejsme na jejím limitu. Jsme však v každém závodě na hraně našich možností, pokaždé se něco nového naučíme a do příští soutěže nastupujeme opět silnější. Doufám, že to bude takhle pokračovat! Z jízdy na „Lužičkách" mám obrovský zážitek, byl to neskutečný adrenalin! Navíc začínáme být ve stabilním kontaktu s širší českou špičkou a o to nám jde. Hodně lidí se za námi v průběhu závodu zastavilo a fandilo nám, děkujeme!"

    Jůlius Gál

    „Jirka mě moc mile překvapil, jak zajel RZ1, která byla opravu hodně těžká. Bylo vidět, že si mnohem víc věří a je rozjetý z testu. Škoda, že RZ4 a RZ8 byly tak rychlé, jeli jsme tam vždy dlouho v omezovači. Fiesta má maximální rychlost okolo 170 km/h a „mišáci" tam jedou přes 200 km/h, takže je jasné, že jsme tam hodně ztráceli. Naopak v technických pasážích téhle RZ jel Jirka moc pěkně. Myslím, že udělal další velký krok. Teď se hodně těší na Kopnou, což je moc pěkná soutěž s těžkými testy, tak uvidíme, jak mu to půjde."

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Únor
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728     
    FOTOGALERIE
    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala12.1.2023

    Jänner rallye 2023

    Galerie Rally
    By Ivo Nowi Novák27.12.2022

    VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala22.11.2022

    Zemplén rally 2022

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala11.11.2022

    Rallye Kroměříž 2022

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.