RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Hirvonen: podmínky jsou vynikající
    Osobnosti

    Hirvonen: podmínky jsou vynikající

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý21.3.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Soutěžní posádky mají za sebou první den seznamovacích jízd Portugalské rally.

    Harmonogram továrních týmů obsahoval trénink pěti z osmi úseků, které se pojedou v první a třetí etapě. Zbylé tři vložky druhého dne a shakedown čekají na špičku zítra.

    Trať Portugalské rally je téměř identická s loňským ročníkem. Absolutní novinkou je okruhová superspeciálka v Lisabonu, kterou posádky absolvují na úvod závodu ve čtvrtek večer.
    Nevyzpytatelnou se může stát i poslední zkouška soutěže Santana da Serra (31,04 km). Nejenže to bude nejdelší test závodu, ale jako "Power Stage" v ní půjde o bonusové body.

    Lídr šampionátu Mikko Hirvonen z týmu Ford Abu Dhabi popsal současné pocity slovy:

    "Podmínky jsou vynikající, jako nikdy předtím. Po předchozích deštích je řada míst vlhkách, a tak uvidíme, jaké podmínky budou při závodě.
    Jedinou zkouškou, jejíž podklad se mi zda trochu měkký je závěrečná Power Stage. Možná bude na řadě pasáží hodně rozbitá. Osobně bych na závěr preferoval kratší test. Na tomto úseku to bude až příliš velké riziko výpadku kvůli třem bodům."

    Úřadující mistr světa a vítěz z Mexika Sebastien Loeb (Citroën Total World Rally Team) reagoval:

    "Power Stage je opravdu mnohem delší než na předchozích dvou závodech, je velmi technická, takže nesmírně obtížná. Ale jinak je to tady klasika – technické a divácky atraktivní tratě."

    V Portugalsku se pilně testovalo

    Před začátkem seznamovacích jízd se většina týmů snaží naplánovat poslední testy. Nejinak tomu bylo i před zahájením Vodafone Rally de Portugal, která odstartuje v závěru tohoto týdne.

    Citroën Total World Rally Team testoval nedaleko Fara čtyři dny, každý z jezdců Loeb a Ogier shodně polovinu. Portugalsko odstartuje pro speciály Citroën DS3 WRC sérii evropských šotolinových podniků (vyjma Jordánska) v první polovině sezony.

    Nedaleko centra soutěže testoval i Ford Abu Dhabi Rally Team. Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala jezdili pět dní, s cílem navázat na výsledek z úvodního závodu ve Švédsku.

    Víkend patřil soukromníkům. Ford Fiesta RS WRC si vyzkoušel úřadující portugalský šampion Bernardo Sousa.

    ⇥

    „Najezdil jsem asi padesát kilometrů. Poznávání WRC bylo velmi zajímavé a podnětné. Velký rozdíl proti S2000 je v motoru, s turbem je auto mnohem výkonnější. Chci dojet až do cíle. Uvidíme, kde se asi budeme pohybovat," popsal Sousa.

    Portugalská rally bude debutem vozů Mini John Cooper Works Super 2000. Oba jezdci rovněž o víkendu zkoušeli své vozy na portugalské šotolině. Brazilec Daniel Oliveira a domácí start Armindo Araujo. Bohužel test domácí hvězdy byl zkrácen kvůli problémům s motorem.
    „Snažili jsme se zapracovat na optimálním nastavení vozu, ale brzy jsme museli skončit kvůli problémům s motorem. Tým se snaží najít problém, naštěstí máme pro soutěž k dispozici rezervní agregát," přiznal Araujo.

    jezdci WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.