RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»Latvala: S výkony jsem spokojen
    Nezařazené

    Latvala: S výkony jsem spokojen

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý27.3.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Tým Ford Abu Dhabi si po Rally de Portugal udržel vedení v průběžném hodnocení jezdců i týmů seriálu MS. Posádka Latvala – Anttila vybojovala třetí místo, zatímco jejich týmoví kolegové Hirvonen – Lehtinen skončili hned za nimi.

    Hirvonen se tak drží v čele průběžného hodnocení jezdců i po třetí soutěži třináctidílného šampionátu. Latvala stál zatím v každém kole na stupních vítězů a v průběžné klasifikaci mu náleží třetí příčka. Navíc si připsal bonusové body za druhé místo v dnešní speciální rychlostní zkoušce, která byla současně závěrečným měřeným testem portugalské rallye a byla živě přenášena televizí do mnoha zemí světa.

    „Je to moje třetí umístění na stupních vítězů ze zatím tří soutěží letošního ročníku, s vyrovnaností svých výkonů jsem tedy spokojen. Po mých včerejších problémech je pódium fantastický výsledek. V autě se cítím jistě a vím, že dalším vývojem ho můžeme ještě vylepšit," prohlásil Latvala.

    Také Hirvonen byl s výsledkem spokojený. Čtvrté místo bylo vzhledem k problémům, jimž musel čelit, uspokojivé. „Byl to nejlepší výsledek, v jaký jsem po ztrátách včera a dnes dopoledne mohl doufat. Chtěl jsem extra body ze speciální rychlostní zkoušky, ale nebylo mi přáno. Z Portugalska však odjíždím jako vedoucí muž průběžného hodnocení šampionátu. Pořadí je vyrovnané a napínavé; věřím, že takové zůstane i po zbytek šampionátu. Výkon Fiesty mi dělá radost. Pro auto to byla teprve třetí soutěž a z hlediska povrchu zatím nejdrsnější. Rychlost je adekvátní, musíme však při testech důkladně zapracovat na spolehlivosti," podotkl třicetiletý Fin.

    Khalid Al Qassimi a Michael Orr ve třetí fiestě týmu Ford Abu Dhabi skončili čtrnáctí a získali pro svůj tým cenné body. Dnes se vrátili do akce po včerejší nehodě a Orr tak absolvoval závěrečnou etapu se dvěma zlomenými žebry.

    Ředitel týmu Ford Abu Dhabi Malcom Wilson považuje výsledky svých svěřenců za solidní. „Byla to tvrdá a náročná soutěž. Vůz i jezdci odvedli vynikající výkon, ale potýkali jsme se s technickými problémy, které nás připravily o šanci na vítězství. Víme ovšem, že tyto problémy dokážeme před následujícím kolem vyřešit. Bylo povzbuzující vidět pozitivní přístup a zpětnou vazbu od našich jezdců v soutěži, která byla pro Fiestu RS WRC první šotolinová," řekl.

    Sportovní ředitel Ford of Europe Gerard Quinn poznamenal: „Jet do Portugalska pro nás byl krok do neznáma. Bylo to první pravidelná šotolinová soutěž toho typu, který v šampionátu převažuje, a to z ní činí jasný indikátor dalšího vývoje sezóny. Bylo to těžké, ale dosahované časy potvrdily, že Fiesta RS WRC je plně konkurenceschopná. Před dalším kolem musíme ještě zapracovat, ale dosavadní výsledky nám dodávají na odvaze."

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.