RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»WRC: Portugalská rally 2011
    Nezařazené

    WRC: Portugalská rally 2011

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý23.3.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře13 Mins Read

    Citroën si ve třetí etapě udržel jízdou na jistotu první a druhou příčku celkového pořadí. Sebastien Ogier se stává po roce opět vítězem Rally de Portugal.

     

    Havárie Kena Blocka při shakedownu.

     

     

    III. etapa

    Vítězem Portugalské rally, třetího podniku WRC, se stal Sebastien Ogier s Citroënem DS3 WRC. Obhájil tak své loňské prvenství a potvrdil, že mu portugalské tratě sedí. Druhé místo s přehledem udržel druhý z jezdců Citroënu, Sebastien Loeb. Třetí a čtvrté místo pro dvojici jezdců týmu Ford AbuDhabi WRT představuje vzhledem k průběhu maximum možného. Především technické problémy na hnacím ústrojí a defekty utlumily nápor Finů na fiestách.

    Konečné pořadí Rally de Porugal 2011 (po RZ17)

    1. S. OGIER 4:10:53.4
    2. S. LOEB + 31.8
    3. J. LATVALA + 3:22.1
    4. M. HIRVONEN + 6:16.3
    5. M. WILSON + 7:48.5
    6. P. SOLBER + 10:17.4
    7. K. RAIKKONEN + 10:54.1
    8. F. VILLAGRA + 11:38.8
    9. H. SOLBERG + 14:16.4
    10. D. KUIPERS + 17:54.6

    PCWRC
    1. H. PADDON 4:33:33.4
    2. J. KETOMAKI + 7:39.9
    3. M. SEMERÁD + 9:12.6

    Stav MS (WRC) po Rally de Portugal 2011:

    1. M. HIRVONEN 58b
    2. S. LOEB 58b
    3. J. LATVALA 48b
    4. S. OGIER 41b
    5. P. SOLBERG 31b
    6. M. OSTBERG 28b
    7. M. WILSON 12b
    8. H. SOLBERG 10b
    9. K. RAIKKONEN 10b
    10. P-G ANDERSSON 6b
    11. M. PROKOP 6b


    RZ17 Santana da Serra 2 (31.04km) – Power Stage

    Super Stage, která zaručuje příděl bodů navíc dopadle nejlépe ve prospěch Sebastiena Loeba. Z našeho pohledu je ale mnohem důležitější fakt, že Martin Semerád v této RZ dojíždí do cíle na čtvrtém místě v hodnocení PWRC. Dokončuje tak náročnou Portugalskou rally na krásném třetím místě v absolutním hodnocení PWRC.

    Časy v RZ17 (Power Stage):
    1. Loeb 22:35.9, 2. Latvala + 1.7, 3. Ogier + 4.1, 4. P.Solberg + 15.5, 5. Hirvonen + 22.0, 6. Ostberg + 43.8, 7. Raikkonen + 1:21.3, 8. Villagra + 1:32.3, 9. Wilson + 1:37.1, 10. Al Qassimi + 2:21.0

    RZ16 Silves 2 (21.39km)

    Na startu RZ16, která zahajuje poslední dějství Rally de Portugal, hustě prší. Henning Solberg se propadá v průběžném pořadí na devátou příčku v důsledku problémů s turbem. Mikko Hirvonen zabral a z mini souboje s Kimi Raikkonenem vychází jako vítěz – čtvrtá příčka dobyta zpět!

    Časy v RZ16:
    1. P.Solberg 12:12.5, 2. Ostberg + 11.4, 3. Hirvonen + 17.8, 4. Raikkönen + 27.6, 5. Latvala + 30.4, 6. Villagra + 39.2, 7. Loeb + 48.7, 8. Al Qassimi + 48.8, 9. Ogier + 49.6, 10. Wilson + 52.2


    Poslední dějství Portugalské rally nemůže mít jiný scénář. Citroën logicky nejde do zbytečného rizika. Náskok Ogiera i Loeba je nadstandardní. Ford si chce po včerejším trápení spravit chuť. První průjezd RZ14 toto jen potvrdil. Ale zdá se, že kalich hořkosti bude nutné dopít až do dna. Na další RZ15 hlásí Mikko Hirvonen opět potíže s hnacím ústrojím (stejně jako včera J-M Latvala)… Výsledkem je ztráta čtvrté pozice, kterou však finský mladík nevidí jako ztracenou. "Bude to těžké, ale ne nemožné!" uvedl Hirvonen. Skvělou jízdu předvádí Mads Ostberg.

    ⇥

    "Zatím bez problému. Vložka byla místy mokrá, nebyl důvod riskovat." Komentoval vedoucí Ogier průjezd RZ14. Na otázku zda očekává útok týmového kolegy Loeba na jeho vedoucí postavení odpověděl: "Nemyslím si že tomu tak bude, ale nechme se překvapit…"

    Pořadí po RZ15

    1. S. OGIER 3:35:11.3
    2. S. LOEB + 36.8
    3. J. LATVALA + 3:43.7
    4. M. WILSON + 6:12.9
    5. M. HIRVONEN + 6:30.2
    6. H. SOLBERG + 9:46.3
    7. K. RAIKKONEN + 9:58.9
    8. F. VILLAGRA + 10:21.0
    9. P. SOLBERG + 10:55.6
    10. D. KUIPERS + 15:10.4

    PCWRC – po RZ15
    1. H. PADDON 3:53:57.8
    2. J. KETOMAKI + 8:03.1
    3. M. SEMERÁD + 9:03.0

    RZ15 Santana da Serra 1 (31.04km)

    Časy v RZ15:
    1. P.Solberg 22:52.2, 2. Latvala + 2.6, 3. Ostberg + 9.2 4. Loeb + 15.2, 5. Ogier + 17.8, 6. Raikkönen + 58.8, 7. Villagra + 1:04.342.1, 8. Wilson + 1:05.6, 9. H.Solberg + 1:24.2, 10. Hirvonen + 1:33.5

    RZ14 Silves 1 (21.39km)

    Časy v RZ14:
    1. Hirvonen 12:13.1, 2. Latvala + 2.3, 3. P. Solberg + 4.3, 4. Ostberg + 10.7, 5. Wilson + 16.3, 6. Ogier + 18.0, 7. Loeb + 19.8, 8. Raikkönen + 40.7, 9. Villagra + 42.5, 10. Al Qassimi + 57.0


    WRC ACADEMY

    První dvě etapy bojovaly o premiérové body účastníci WRC Academy. Ze souboje identických vozů Ford Fiesta R2 vyšel vítězně Egon Kaur. Přitom před dnešní etapou si na prvenství brousili zuby ještě Craig Breen, Alistair Fisher aVictor Henrickson. Bohužel Breen havaroval, a tak v polovině dne bylo pořadí Fisher, Henriksson a Kaur.

    Fisher následoval Breena na předposledním testu, když trefil strom. I když pokračoval dál, propadl se na páté místo. Do čela se naopak protlačil Kaur, jenž měl na Henrikssona v cíli náskok 16.4 sekundy.

    Český zástupce Jan Černý odstoupil v RZ9 kvůli mechanické závadě.

    WRC Academy

    1. E. KAUR 3:30:13.8
    2. V. HENRIKSSON + 16.4
    3. C. RIEDEMANN + 3:31.2
    4. B. REEVES + 4:43.4
    5. A. FISHER + 5:55.6

    II. etapa

    Druhé průjezdy plánovaných RZ se nesly ve znamení defektů, poruch a následných odstoupení. Mezi odpadlíky se zařadili Al Qassimi a Mads Ostberg. V RZ12 hlásí technické problémy Henning Solberg. První horkou chvilku musel řešit se svým MINI Araujo, když měnil kolo na rychlostním testu číslo 11.

    Zatímco Ogier s Loebem pořádají spanilou jízdu, pořádná smůla provází tým Ford AbuDhabi, respektive oba jeho jezdce. Defekty a potíže technického rázu znamenají výraznou ztrátu na vedoucí dvojici na Citroënech. Latvalu zpomalila v předposlední etapě prasklá pravá přední poloosa. V erzetě ztratil 25 sekund, ale jelikož nebyl schopen se spolujezdcem závadu odstranit a navíc se přidal defekt a výměna kola, Fin ztratil citelné 3,5 minuty. I přes tuto ztrátu mu nadále patří třetí příčka.

    ⇥

    "Bojoval jsem o prvenství, proto jsem opravdu zklamán. Ale i přes tuto ztrátu mi nadále patří umístění na stupních vítězů a motivací jsou i bonusové body v závěrečné Power Stage," přiznal Latvala.

    Hirvonen zase doplatil na technický problém se zadní nápravou a nakonec se před něj dostal i Matthew Wilson.

    Pořadí po RZ13

    1. S. OGIER 2:59:30.2
    2. S. LOEB + 37.6
    3. J. LATVALA + 4:14.6
    4. M. WILSON + 5:26.8
    5. M. HIRVONEN + 5:32.5
    6. H. SOLBERG + 7:46.4
    7. K. RAIKKONEN + 8:55.2
    8. F. VILLAGRA + 9:10.0
    9. P. SOLBERG + 11:27.1
    10. D. KUIPERS + 13:07.9

    PCWRC – po RZ13
    1. H. PADDON 3:13:37.0
    2. B. GUERRA + 6:35.8
    3. J. KETOMAKI + 9:23.5
    4. M. SEMERÁD + 10:29.6

    RZ13 Loule 2 (22,56 km)

    Časy v RZ13:
    1. P.Solberg 15:13.6, 2. Ogier + 3.3, 3. Loeb + 8.6, 4. H. Solberg + 28.4, 5. Raikkönen + 36.4, 6. Wilson + 40.0, 7. Villagra + 42.1, 8. Kuipers + 1:17.5, 9. Magalhaes + 1:25.9, 10. Kosciuszko + 1:31.9

    RZ12 Vascao 2 (25,26 km)

    Časy v RZ12:
    1. P. Solberg 16:11.2, 2. Loeb + 0.6, 3. Ogier + 2.6, 4. Hirvonen + 6.3, 5. Latvala + 30.9, 6. Raikkonen + 35.5, 7. Wilson + 40.5, 8. Villagra + 41.9, 9. Kuipers + 1:14.1, 10. Magalhaes + 1:26.1

    RZ11 Almodovar 2 (26,23 km)

    Časy v RZ11:
    1. Ogier 15:59.6, 2. Loeb + 3.6, 3. Latvala+ 4.3, 4. Hirvonen + 8.1, 5. P. Solberg + 11.4, 6. H. Solberg + 30.4, 7. Wilson + 34.9, 8. Villagra + 1:00.2, 9. Raikkonen + 1:13.6, 10. Flodin + 1:32.6


    Jeden nejrychlejší čas a dvě druhá místa vynesly Sebastiena Ogiera do čela Vodafone Rally de Portugal. Se ztrátou 6.9 sekundy patří v polovině závodu druhá příčka Jari-Mattimu Latvalovi. Naopak výrazně ztratily týmové jedničky Mikko Hirvonen a Sebastien Loeb. Hirvonen měnil v RZ9 kolo, následně v prachu za jezdcem Fordu musel zpomalit Loeb a na svého týmového kolegu ztratil 30.7sekundy.

    ⇥

    "Budu se snažil co nejvíce ztrátu na čelo závodu snížit," doufá frustrovaný Loeb.

    V produkční kategorie neohroženě vládne Hayden Paddon, mezi fiestami Craig Breen (WRC Academy).

    Pořadí po RZ10

    1. S. OGIER 2:11:59.9
    2. J. LATVALA + 6.9
    3. S. LOEB + 30.7
    4. M. HIRVONEN + 2:17.9
    5. M. WILSON + 3:37.3
    6. H. SOLBERG + 3:42.9
    7. A. ARAUJO + 6:27.7
    8. K. RAIKKONEN + 6:35.6
    9. F. VILLAGRA + 6:51.7
    10. K. AL QASSIMI + 7:57.8

    PCWRC – po RZ10
    1. H. PADDON 2:21:12.5
    2. A. GRONDAL + 3:08.3
    3. B. GUERRA + 5:46.7
    6. M. SEMERÁD + 8:02.6

    RZ10 Loule 1 (22,56 km)

    Časy v RZ10: 1. Ogier 15:31.6, 2. Loeb + 3.8, 3. P. Solberg + 3.9, 4. Latvala + 12.5, 5. Östberg + 14.9, 6. Hirvonen + 17.0, 7. Wilson + 34.0, 8. H. Solberg + 35.0, 9. Raikkönen + 49.4, 10. Villagra + 51.2

    RZ9 Vascao 1 (25,26 km)

    Časy v RZ9: 1. P. Solberg 16:25.9, 2. Ogier + 0.7, 3. Latvala + 2.7, 4. Östberg + 14.9, 5. Loeb + 31.4, 6. H. Solberg + 31.9, 7. Wilson + 34.8, 8. Raikkonen + 41.6, 9. Villagra + 44.6, 10. Araujo + 54.6

    RZ8 Almodovar 1 (26,23 km)

    Časy v RZ8: 1. Loeb 16:12.8, 2. Ogier + 0.8, 3. Hirvonen + 8.2, 4. Latvala + 9.9, 5. P. Solberg + 20.3, 6. Östberg + 35.2, 7. Wilson + 35.5, 8. H. Solberg + 47.7, 9. Raikkonen + 49.7, 10. Villagra + 1:02.2

    I. etapa

    Tři nejrychlejší časy Latvaly v řadě otočily průběžné pořadí Vodafone Rally de Portugal. Mladý Fin se i díky taktickým hrátkám stáje Citroën posunul do čela a druhou etapu absolvuje v čele startovního pole.

    Jezdci Citroënu Sebastien Loeb a Sebastien Ogier se řídili Hirvonenovým časem a den zakončili v těsném kontaktu za druhým Hirvonenem.

    Smůla neopustila Pettera Solberga a tři defekty v sekci vyřadily Nora z předních příček. Nor navíc v závěru využil formát superally a inkasoval desetiminutovou penalizaci.

    Pořadí po I. etapě (7 RZ)

    1. J. LATVALA 1:23:31.4
    2. M. HIRVONEN + 11.5
    3. S. LOEB + 13.7
    4. S. OGIER + 16.7
    5. H. SOLBERG + 2:06.5
    6. M. WILSON + 2:11.2
    7. A. ARAUJO + 3:43.7
    8. F. VILLAGRA + 4:31.9
    9. K. RAIKKONEN + 4:33.1
    10. K. AL QASSIMI + 4:35.2

    PCWRC

    1. H. PADDON 1:29:30.8
    2. A. GRONDAL + 33.3
    3. R. MOURA +3:21.2
    7. M. SEMERAD + 6:23.5

    RZ7 – Felizes 2 (21,31 km)

    Časy v RZ7: 1. Latvala 13:27.1, 2. Hirvonen + 6.4, 3. Loeb + 12.1, 4. H. Solberg + 16.9, 5. Ogier + 18.5, 6. Wilson + 25.7, 7. Al Qassimi + 37.9, 8. Raikkonen + 38.2, 9. Araujo + 43.2, 10. D. Kuipers + 55.3

    RZ6 – Ourique 2 (20,27 km)

    Časy v RZ6: 1. Latvala 12:45.2, 2. Loeb + 1.4, 3. P. Solberg + 2.7, 4. Hirvonen + 4.2, 5. Ogier + 4.2, 6. H. Solberg + 11.1, 7. Wilson + 18.6, 8. Araujo + 27.7, 9. Villagra + 30.4, 10. Raikkonen + 33.6

    RZ5 – Santa Clara 2 (22,99 km)

    Časy v RZ5: 1. Ogier 13:50.9, 2. Latvala 0.0, 3. Loeb + 3.4, 4. Hirvonen + 3.6, 5. Wilson + 18.7, 6. P. Solberg + 23.1, 7. H. Solberg + 25.3, 8. Araujo + 43.9, 9. Sousa + 44.5, 10. Villagra + 45.8

    RZ4 – Felizes 1 (21,31 km)

    Pouhých šest vteřín dělí vedoucí posádky Portugalské rally po první porci klasických testů soutěže. Ogier se v průběhu RZ4 posunul poprvé do čela. Dosavadního lídra pokořil i Loeb, ztráta fordů je však minimální.

    "Začali jsme pomaleji, ale v tuto chvíli jsme spokojen," komentoval úvod 27letý Ogier. Jeho týmový kolega Loeb věří v úpravu nastavení vozu v poledním servisu. Hirvonen je potěšen minimální ztrátou na čelo soutěže vzhledem ke své pozici prvního jezdce na trati. Spokojenost převládá i u Latvaly.

    Naopak defekt pravého předního kola poškodil P. Solberga, jenž zoastal o více než minutu. Další příčky okupují Wilson, H. Solberg a při premiérovém startu s DS3 na šotolině Raikkönen. Pozitivní ohlasy jsou na jízdu Arminda Arauja s MINI John Cooper Works Super 2000, průběžně devátého.

    Pořadí po RZ4:

    1. S. OGIER 43:22.2
    2. S. LOEB + 2.8
    3. M. HIRVONEN + 3.3
    4. J. LATVALA + 6.0
    5. P. SOLBERG + 55.8
    6. M. WILSON + 1:14.2
    7. H. SOLBERG + 1:19.2
    8. K. RAIKKONEN + 1:54.2
    9. A. ARAUJO + 1:54.9
    10. B. SOUSA + 2:12.6

    PCWRC
    1. H. PADDON 46:34.8
    2. A. GRONDAL + 13.9
    3. R. MOURA + 1:45.8
    8. M. SEMERÁD + 3:41.5

    Časy v RZ4: 1. Ogier 13:25.4, 2. P. Solberg + 2.3, 3. Loeb + 5.5, 4. Latvala + 6.3, 5. Hirvonen + 8.4, 6. H. Solberg + 25.5, 7. Wilson + 33.3, 8. Sousa + 38.0, 9. Raikkonen + 40.4, 10. Araujo + 42.2

    RZ3 – Ourique 1 (20,27 km)

    Zdá se, že MINI bude fungovat. Armindo Araujo zajíždí další výborný čas a v průběžném hodnocení se posunuje na osmou příčku. Smůla potkala Pettera Solberga, když jej mezi třetím a čtvrtým mezičasem postihl defekt pravého předního kola. Výsledkem je ztráta bezmála jedné minuty na vedoucího Hirvonena.

    Časy v RZ3: 1. Loeb 12:53.9, 2. Ogier + 0.0, 3. Latvala + 1.4, 4. Hirvonen + 2.7, 5. Wilson + 18.4, 6. H. Solberg + 19.2, 7. Araujo + 25.9, 8. Räikkonen + 32.3, 9. Sousa + 34.0, 10. Villagra + 39.8

    RZ2 – Santa Clara 1 (22,99 km)

    Ani vítězství P. Solberga prozatím nestačí na vedoucí příčku Hirvonena. Oba jezdce dělí desetina sekundy ve prospěch jedničky Fordu. Loeb, Latvala a Ogier jsou srovnání v několika vteřinách.

    S fungováním motoru není spokojen H. Solberg, drobné výpadky zaznamenali Villagra, Al Qassimi, Sousa a D. Kuipers.

    Časy v RZ2: 1. P. Solberg 14:03.5, 2. Hirvonen + 2.0, 3. Latvala + 4.4, 4. Loeb + 5.8, 5. Ogier + 6.9, 6. Wilson + 26.1, 7. H. Solberg + 37.8, 8. Räikkonen + 46.2, 9. Araujo + 48.6, 10. Villagra + 53.5

    RZ 1 – Lisabon Super Special

    První ostré měření sil mají posádky na Portugalské rally za sebou. Úvodní rozstřel v podobě shakedownu vzal doslova Ken Block a doslova rozštípal svou Fiestu RS WRC. Poškození Blockova Fordu byla natolik vážná, že nebylo možné pokračovat dál v soutěži.

    Vítězem super speciálky v Lisabonu se stal Mikko Hirvonen. O vzrušení se postaral Mads Ostberg, který urazil pravé přední kolo. Na otázku, jak se celá událost seběhla, zavrtěl nešťastně hlavou a pronesl: "Nechápu, jak může být někdo takový blb.."

    Stav po RZ 1:
    1. Hirvonen 2:49.6
    2. Loeb + 1.3
    3. P. Solberg + 2.1
    4. Ogier + 2.9
    5. Latvala + 3.7
    6. Villagra + 3.9
    7. Raikkonen + 5.1
    8. Wilson + 6.2
    9. H. Solberg + 6.5
    10. Araujo + 8.0

    Shakedown

    Mladý Francouz zaznamenal čas 3:08.5, o pouhou desetinu zaostal týmový kolega Sebastien Loeb. O tři desetiny za úřadujícím mistrem světa dojel třetí Jari-Matti Latvala s fordem. Dále následovali Petter Solberg, Mads Östberg a Mikko Hirvonen.

    Nikdo z registrovaných jezdců nehlásil sebemenší problémy s vozem, a tak pozornost přitahoval třeba nový design fiesty Henninga Solberga. Zkušený Nor opustil tradiční oranžové barvy a v mnohém inicioval barvy stáje formule 1 Benetton.

    Problémům se nevyhnul Ken Block, jenž se svým fordem havaroval v průběhu čtvrté jízdy po trati shakedownu. Jezdec i spolujezdec Alex Gelsomino byli převezeni na pozorování do nemocnice, ale jejich zranění se nezdají nikterak vážná. To same se ale nedá říci na adresu fiesty. Shakedown byl po tomto incidentu na třicet minut zastaven. Uvidíme, zda nakonec amerického šoumena uvidíme na startu…

    Pozornost byla soustředěna I na domácího Arminda Arauja. Za volantem Mini John Cooper Works S2000 byl o deset sekund rychlejší než nejlepší vůz specifikace S2000 a o dvacet vteřin pokořil značkového konkurenta Brazilce Daniela Oliveiru.

    Ve skupině N se v rozmezí 2.5 sekundy srovnali Patrik Flodin, Dmitrij Tagirov, Haydon Paddon a Anders Gröndal.

    Výsledky shakedownu:

    01-Ogier-Ingrassia-Citroen DS3 3:08.5
    02-Loeb-Elena-Citroen DS3 + 0.1
    03-Latvala-Anttila-Ford Fiesta + 0.3
    04-P.Solberg-Patterson-Citroen DS3 + 0.4
    05-Ostberg-Andersson-Ford Fiesta + 1.9
    06-Hirvonen-Lehtinen-Ford Fiesta + 2.3
    07-H.Solberg-Minor-Ford Fiesta + 4.9
    08-Wilson-Martin-Ford Fiesta + 6.3
    09-Raikkonen-Lindstrom-Citroen DS3 + 6.6
    10-Villagra-Diaz-Ford Fiesta + 7.1
    11-Block-Gelsomino-Ford Fiesta + 8.2
    12-Al Qassimi-Orr-Ford Fiesta + 8.8

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Únor
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728     
    FOTOGALERIE
    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala12.1.2023

    Jänner rallye 2023

    Galerie Rally
    By Ivo Nowi Novák27.12.2022

    VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala22.11.2022

    Zemplén rally 2022

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala11.11.2022

    Rallye Kroměříž 2022

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.