Philippe Bugalski podlehl následkům zranění po pádu ze stromu. Soutěžácká veřejnost přišla o vítěze dvou závodů MS v týmu Citroën.
Philippe Bugalski zahynul ve věku 49 let
Francouz začal s rallysportem v roce 1982 ve VW. Následně se dostal k Renaultu, až po pozici továrního jezdce s Renaultem Clio v sezoně 1991 v týmu Diac. V roli navigátora působil Denis Giraudet.
Jeho talentu si všimla i Lancie a v letech 1992 – 1993 se objevoval na vybraných závodech v továrních barvách, ale poté opět následoval k francouzským týmům. V roce 1994 se vrátil k Renaultu, bohužel po havárii na Rallye Grasse-Alpin 1995 zemřel jeho spolujezdec Thierry Renaud.
Vedle Bugalského se posadil Jean-Paul Chiaroni a společně získali řadu vítězství na francouzských závodech s Renaulty Clio Maxi a Megane Maxi, včetně titulu ve dvoukolkách 1995.
Po utlumení aktivit Renaultu se Bugalski přesunul k Citroënu. Od sezony 1998 se podílel na vývoji Citroënu Xsara Kit Car, se kterým získal francouszký titul (1998 – 2000), a následně na projektu čtyřkolky Xsara T4.
Členem Citroënu Sport byl Bugalski v letech 1998 – 2003. Citroën přivedl k vítězstvím na Korsice a v Katalánsku 1999, kdy s dvoukolkou pokořil konkurenci WRC. Byl i týmovým kolegou Jesuse Purase při debutu Citroënu Xsara WRC při Katalánské rally 2001.
V roce 2001 opanoval Rallye Deutschland, která se jela jako kandidátský závod MS.
Po ukončení kariéry v roce 2003 působil jako testovací jezdec pro Citroën World Championship Team, navíc stál za týmem Automeca, který podporoval mladé jezdce jako Thierryho Neuvilla a Kevina Abbringa.