Peugeot Sport nezná výraz „zimní přestávka“. V dílnách se naplno pracuje na vývoji modelu 207 S2000. Své o tom ví také Bertrand Vallat, manažer vývoje.

Jakkoli se může zdát, že po náročné sezoně odpočívají jezdci a týmy, opak je pravdou. Peugeot Sport po nepříliš vyvedené sezoně má jistě dostatek důvodů, pracovat na vylepšeních své závodní techniky, vozu Peugeot 207 S2000. Aktuálně probíhají práce především na úpravách motoru a podvozkových částí. V nejbližší době přijdou na řadu první prověrky v podobě testů.

Proporční změny, především větší šířka vozu, si vyžádaly některé úpravy karoserie. „Model Peugeot 207 S2000 bude širší o 20mm,“ uvedl Bertrand Vallat, který je zodpovědný za vývoj vozu. „Tato změna, jež je v souladu s pravidly, nám umožní zvýšit konkurenceschopnost současného vozu na asfaltu i šotolině.“

Peugeot Sport si od prováděných úprav slibuje především zlepšení jízdních vlastností „dvěstěsedmičky“. „Asi nejmarkantnější rozdíl bude cítit v chování vozu v zatáčkách, především pak na asfaltu. Úpravy na karoserii umožnily účinější chlazení brzd a zlepšení proudění vzduchu v oblasti podběhů,“ upřesnil Vallat.

Od prvního uvedení na závodní tratě v roce 2007 vybojoval Peugeot 207 S2000 řadu vítězství a titulů a zdá se, že ještě zdaleka nemíří do starého železa. Z dílen unikla zpráva o blížícím se jubilejním voze s výrobním číslem 100!

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply