Petter Solberg si dal na čas. Design své letošní zbraně, Citroënu DS3 WRC, představil jako jeden z posledních. Ale vyplatilo se. Nakoukneme Petterovi do dílny a podíváme se, co obnáší příprava designu kamionu a závodničky.

Nová sezona, nový design!

Většina z fanoušků rally a především příznivci Pettera Solberga si pamatují loňskou C4ku s převahou žluté barvy. Letos se designéři rozhodli, samozřejmě s ohledem na platné sponzorské smlouvy, pro elegantní design s čistými liniemi. Grafici ze studia Spydeberg Reklame namíchali zdařilou kombinaci červené a černé, kterou doplnili výraznou stříbrnou s vysokým leskem. O co musí být soutěžní speciál fotogeničtější, o to ubrali na celkovém vizuálním provedení flotily doprovodu. Kamion a smečka Citroënů DS3 ladí společně v elegantním černém provedení.

Je sympatické sledovat, jak se pracuje v podmínkách privátního týmu. Podle informací na blogu Pettera Solberga dřeli všichni členové týmu mnohdy i 24 hodin denně. Udržet morálku v takových chvílích, bývá vždy náročné. Petter Solberg je však ostřílený mazák. A tak když bylo třeba, sám přiložil ruku k dílu. Petter Solberg World Rally Team nakonec úspěšně "přistál" v prostorách letiště poblíž švédského Hagforsu.

"Jsme kompletně připraveni na Švédskou rally," říká Petter."Od prvního okamžiku se v autě cítím jako doma. Věřím si na boj o stupně vítězů!" Včera Solberg poprvé spatřil výsledné dílo a nešetřil pochvalami. "Vypadá skvěle zvenčí i uvnitř, už se nemůžu dočkat, až odstartujeme."

Share.

Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

Leave A Reply