RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Úspěšný skok Ondřeje Bisahy do MMČR
    Osobnosti

    Úspěšný skok Ondřeje Bisahy do MMČR

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý29.3.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Valašská Rally nabídla kromě velké bitvy na samotné špici i zajímavé souboje v nižších patrech výsledkových listin. Třída 9, tedy někdejší kategorie N2, na startu přivítala dlouho nevídaný počet osmi posádek.

    Mezi nimi nechyběli jak zkušení účastníci, tak nová jména. Pozdější vítěz třídy Ondřej Bisaha patří do té druhé skupiny. Kroměřížského pilota v soutěži čekalo několik novinek. Byla to jeho první rally v mezinárodním šampionátu, poprvé na něj čekaly noční rychlostní zkoušky a sžít se musel také s novým hlasem v interkomu. Původní spolujezdec totiž jen pár dní před soutěží svou účast odřekl a na pravé sedadlo černobílé Hondy Civic VTi na poslední chvíli usedla zkušená navigátorka Veronika Teplá.

    Dramatický incident přišel pro Ondřeje ve druhé etapě na známém skoku při průjezdu RZ Špičky, v zápalu boje neubral a divákům se zapsal do paměti asi vůbec nejdelší dráhou letu. Tvrdý a poněkud divoký dopad zpátky na zem ale způsobil, že posádka na další vložce dostala od Adama Koblihy „naloženo" přes deset sekund a vedení tak bylo opět v rukou hlavního konkurenta.

    ⇥

    „Za celou mou kariéru v rally to byl jeden z nejemotivnějších zážitků," popisuje mimořádný okamžik Veronika. „Na chvíli jsem ztratila hlas i dech, byla jsem zcela ochromená. Brzo se to ale dalo do pořádku a my mohli bez problémů pokračovat."

    Obří skok poznamenal i hondu, jejíž ohnutý ochranný kryt motoru přestal plnit svou funkci a s vozem se tak až do návštěvy servisu muselo jet o něco opatrněji. „Zvolnili jsme příliš, Adam nám dost poodskočil. V druhém průjezdu Špiček jsme ho chtěli zase stáhnout, jenže po havárii jednoho ze soutěžních vozů pořadatelé zkoušku zrušili a my ztratili jednu ze šancí na útok. Na nápravu nám pak zbyly dva závěrečné průjezdy Santovem," popsal následky své letecké vložky Ondřej.

    Obávaná „Valašská bomba" byla po právu vyvrcholením celé rally. Mezi jednotlivými průjezdy nebylo možné měnit pneumatiky a ve vzduchu visela otázka, jak se vyvine nevyzpytatelné počasí. Nakonec opravdu nastala ta nejméně vhodná varianta, sucho vydrželo jen v prvním kole. „Při druhém průjezdu nám začalo pršet. Na autě jsme měli obuto na sucho, i přes tento handicap jel ale Ondra velmi svižně. K mému údivu jsme s blížícím se cílem dojížděli Adamovu hondu. S napětím jsem čekala, jaký čas bude zapsán na výsledkové tabuli a když jsem tam uviděla 15:47,6, vybuchla jsem radostí, protože Adamův čas začínal šestnáctkou. To znamenalo jediné – jsme první!" svěřila se s dojmy z dramatického, leč šťastného závěru Veronika. „Pokud bych měla soutěž celkově ohodnotit, tak se musím přiznat, že to byly zatím nejlepší závody v malém autě. Ondra má velmi agresivní a dravý styl, prostě se s tím nemaže. Myslím, že nám to v autě fungovalo, a doufám, že se spolu ještě někde svezeme."

    Pozitivní dojmy si z Valašky odvezl i Ondřej: „Z vítězství mám samozřejmě velkou radost. Trochu nám taky přálo štěstí, ale celkově mám dobrý pocit z toho, že jsme téměř celou dobu drželi krok s ryze domácí posádkou a dokázali úspěšně zabojovat i v náročných podmínkách poslední rychlostní zkoušky. Chtěl bych hodně poděkovat lidem z týmu a zejména Veronice, která ukázala, že je opravdová profesionálka. Ještě pár dní před rally jsme se prakticky neznali, přesto během závodu četla rozpis naprosto bezchybně."

    Na závěr jen zbývá dodat, že kroměřížský jezdec by se měl v letošním roce ukázat i na dalších soutěžích českého mezinárodního mistrovství.

    Česko jezdci
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.