RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Ohňostroj pro Tlusťáka (shrnutí + mp3 ohlasy)
    Závody

    Ohňostroj pro Tlusťáka (shrnutí + mp3 ohlasy)

    Jiří DokulilBy Jiří Dokulil13.11.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Rallyshow v Uherském Brodu byla první ze čtveřice exhibičních soutěží, které se na našem území starají o tradiční zakončení soutěžácké sezóny. A v případě Uherského Brodu se jednalo o tečku skutečně stylovou. Konkurenci, která se na Zlínsko v sobotu sjela, může klanu Bujáčkových závidět i leckterá „velká“ soutěž.

    Pětice vozů kategorie WRC, čtyři speciály Super 2000, množství produkčních lancerů, kitových dvoukolek a hlavně jezdci jako Antonín Tlusťák, Jozef Béreš, Jan Sýkora či Tomáš Kostka. Na závěr soutěžní sezóny si namlsaný fanoušek snad ani nemůže přát víc. Třebaže na rallyshow nikdy v prvé řadě nejde o nejlepší výsledek, v okolí Uherského Brodu se opravdu závodilo. Kromě velkého počtu odstoupených posádek o tom svědčí i minimální rozdíly na prvních místech, což špičku nutilo neslevovat z nasazení až do posledních metrů závěrečné městské zkoušky.

    Tlusťák vs. Kostka

    Velmi dobrou formu ze závěru sezóny potvrdil Antonín Tlusťák, který vedl „prskajícího" Lancera WRC dravě a na klasických zkouškách (RZ Rudice a Rudimov) bez větších problémů ujížděl všem konkurentům. Přemožitele pravidelně nacházel jen na městském okruhu, kde jej nejprve dvakrát překonal Kostka a v samotném závěru ještě týmový kolega Březík. Právě Tomáš Kostka byl jediný, kdo mohl Tlusťáka v cestě za výhrou reálně ohrozit. Před závěrečnou zkouškou činil rozdíl mezi prvními dvěma jezdci jen 3,2 sekundy, Tlusťák ale potvrdil své zkušenosti a na večerním okruhu si již vítězství vzít nenechal. Ohňostroj pro vítěze na uherskobrodském náměstí tedy patřil právě jemu.

    Tlusťáka s Kostkou na stupně vítězů doprovodil Martin Březík, jehož výkon za volantem „Melichárkova" Lanceru WRC patřil k příjemným překvapením soutěže. Strhujícím finišem před zraky tisíců fanoušků na městském okruhu odsunul za svá záda staronového slovenského šampióna Jozefa Béreše, který si jen posteskl, že závodění potmě absolvoval po několikaleté pauze. Jožkův otec „Dedo" Béreš měl v původní startovní listině číslo 18, nakonec však dal přednost roli předjezdce, zapomenul na stopky a rozjel úžasnou show plnou širokých smyků a ohňových efektů.

    Vydařené premiéry

    Rallyshow Uherský Brod nabídla i řadu zajímavých premiér, které by měly být předzvěstí přestupů v nadcházející sezóně. S napětím očekávaný byl především první start šampióna dvoukolek Václava Dunovského s ex-Krestovou Fabií S2000. Poděbradský mladík se s mistrovským vozem „popral" se ctí a jezdil časy na rozhraní první a druhé desítky absolutně. Jediný krizový okamžik přišel za tmy na pátém testu, kde bílou fabii zaskočil vytahaný štěrk a jen se štěstím se vyhnula vzrostlému stromu (uvidíte v připravovaném videu rallylife).

    Pochvalu si zaslouží i Martin Kouřil, premiérově startující s lancerem deváté evoluce. Pilot, který své dosavadní největší úspěchy sbíral v Poháru ČR se slabšími vozy, si s přestupem do čtyřkolky poradil znamenitě a výsledné 11. místo celkově a třetí ve třídě naznačuje jeho možnosti do budoucna.

    Mp3 ohlasy

    Z 51 odstartovaných nakonec večerní cílovou rampu spatřilo 35 dvojic. Jaké dojmy si špičkové posádky z Uherského Brodu odvezly, si můžete poslechnout v mp3 ohlasech, které byly pořízeny před nájezdem na cílovou rampu.

    Fotogalerie

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jiří Dokulil

    Člověk mnoha zájmů a koníčků, který si již vyzkoušel práci televizního redaktora i vyučujícího na vysoké škole. Celoživotní nadšenec pro rallysport, od roku 2007 redaktor časopisu Rally, občasný komentátor startovních a cílových ramp a příležitostný reportážní fotograf.

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.