Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      5.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Osobnosti»Nissen: Plány VW pro rok 2012 a dál
    Christian Riedemann, Kris Nissen, Hans Weijs jr.
    Osobnosti

    Nissen: Plány VW pro rok 2012 a dál

    By Roman Fluxa21.10.20114 Mins Read

    Kris Nissen, šéf týmu VW Motosport, se dostal pod palbu novinářů poté, co oznámil nominaci jezdců pro závěrečný podnik WRC Wales Rally GB.

    Nissen změnil zaběhlé schéma nominací, které spočívalo v nasazení domácího jezdce na příslušném podniku. Ve Finsku startoval za tým Lindroos, v Německu Riedemann a Lemes ve Španělsku. Pro Anglii tým překvapivě nominoval jezdce z Holandska a Německa.

    „K tomu uvedu je to, co jsem již řekl v minulosti. Volkswagen chce mít v týmu talentované piloty, kteří se stanou novým Loebem nebo Solbergem. Zkrátka jezdce, kteří jednou získají titul absolutních světových šampionů. Kvalita a talent jsou mnohem důležitějšími faktory, než národnost. Pochopitelně nemůžu popírat, že jsme německá značka, na což jsme náležitě hrdi, a je naším úkolem zvýšit popularitu rallysportu v naší zemi. Proto potřebujeme co nejrychleji zjistit, se kterými jezdci můžeme pro následující sezony počítat. Sledujeme Hermanna Gassnera, dali jsme další příležitost Christianu Riedemannovi a v Anglii chceme vyzkoušet dalšího talentovaného mladíky Seppa Wieganda. Jak jsme již dříve oznámili, na základě doporučení FIA Academy nasazujeme také Kevina Abbringa z Holandska," uvedl Nissen.

    VW Motorsport Rally Finland 2011

    Na adresu britských jezdců, jejichž nominace se pro Wales očekávala, Nissen uvedl:

    „V našem seznamu pochopitelně figurují také jezdci z Velké Británie. Nejpozději na jaře příštího roku také některé vyzkoušíme na některém z testů. Jména jsme neoznámili záměrně z důvodu, kdybychom se rozhodli tyto jezdce neangažovat pro jejich nedostatečné kvality. Mladí jezdci musí chtít něčeho dosáhnout, stát se nejlepšími. Každého jezdce posuzujeme individuálně a zjišťujeme, jak náročný a rychlý bude jeho další rozvoj. A také kolik toho má již za sebou. Pokud startujete v národním šampionátu v privátním týmu a vyhráváte, jste zřejmě dobrý jezdec. Což ale zdaleka neznamená, že jste se něčemu naučili. Nemáte zkušenost s týmovými inženýry, s továrními testy a pochopitelně chybí konfrontace s velkými penězi. Navíc naši „domácí" piloti mají zkušenosti převážně s asfaltovými soutěžemi. Bylo by nefér, postavit mladíky bez zkušeností například vedle Andrease Mikkelsena. Není proto snadné, nalézt vždy jezdce stejné národnosti, jako místa konání rally."

    Kris Nissen

    Nissen také zopakoval jasné cíle týmu. „V této otázce máme absolutně jasno. V roce 2013 hodláme vstoupit do MS jako kvalitní a konkurenceschopný tým, o rok později vyhrát první podnik a v roce 2015 získat titul MS. Věříme, že nejlepší cestou ke splnění tohoto plánu je angažování minimálně jednoho mladého jezdce, který, nebo která, získá naši maximální podporu."

    „Sebastian Vettel byl velmi mladý, když přišel do Red Bull, stejně tak Lewis Hamilton u McLarenu. V rally jsou takovým příkladem Sebastienové Ogier a Loeb. Tohle je správná cesta. Ve Volkswagenu chceme mít našeho „juniora" který nám bude věřit a my budeme věřit jemu. Proces výběru však chvíli potrvá."

    ⇥

    Kris Nissen: "V tuto chvíli neplánujeme vznik privátního týmu ani produkci vozů pro tyto účely. VW se při svém vstupu do WRC objeví pouze se třemi továrními vozy!"

    Závěrem odkryl šéf týmu VW Motosport plány pro nadcházející sezonu:

    „První závody v roce 2012 absolvujeme na Monte Carlu, v Mexiku a Argentině. První testy pola WRC plánujeme na únor. Plán startů obnáší celkem šest startů s našimi stávajícími vozy Škoda. Pro zbytek sezony bychom se domluvili s automobilkou Škoda na startu minimálně jednoho vozu. Během roku bychom měli najít jezdce, který bude následně schopen absolvovat celou sezonu. Může se také stát, že budeme mít k dispozici dva kvalitní jezdce. Otázkou pak bude, zda nasadíme další vůz, nebo se budou tito jezdci střídat. Rozhodně neudělám rychlé a ukvapené rozhodnutí, které bude stát tým spoustu času a peněz, abychom zjistili, že tato volba nebyla správná. V roce 2013 chceme mít k dispozici dva jezdce. Pochopitelně ty nejlepší! A jednoho juniora. V tuto chvíli neplánujeme vznik privátního týmu ani produkci vozů pro tyto účely. VW se při svém vstupu do WRC objeví pouze se třemi továrními vozy!" uzavřel sebevědomě Nissen.

    Christian Riedemann, Kris Nissen, Hans Weijs jr.
    Christian Riedemann / Michael Wenzel Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Hans Weijs jr. Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Joonas Lindroos (FIN), Pasi Kilpeläinen (FIN) Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Andreas Mikkelsen (NOR), Ola Floene (NOR) Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Christian Riedemann / Michael Wenzel Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Hans Weijs jr. / Bjorn Degandt Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Carlos Sainz, Kris Nissen Rallye Dakar 2011
    jezdci S2000 Škoda týmy Volkswagen závodní automobily
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Ivo Nowi Novák31.7.2025

    VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

    Ivo Nowi Novák13.7.2025

    Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

    Ivo Nowi Novák29.12.2024

    Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.