RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Nissen: Plány VW pro rok 2012 a dál
    Christian Riedemann, Kris Nissen, Hans Weijs jr.
    Osobnosti

    Nissen: Plány VW pro rok 2012 a dál

    Roman FluxaBy Roman Fluxa21.10.2011Updated:21.8.2016Žádné komentáře4 Mins Read

    Kris Nissen, šéf týmu VW Motosport, se dostal pod palbu novinářů poté, co oznámil nominaci jezdců pro závěrečný podnik WRC Wales Rally GB.

    Nissen změnil zaběhlé schéma nominací, které spočívalo v nasazení domácího jezdce na příslušném podniku. Ve Finsku startoval za tým Lindroos, v Německu Riedemann a Lemes ve Španělsku. Pro Anglii tým překvapivě nominoval jezdce z Holandska a Německa.

    „K tomu uvedu je to, co jsem již řekl v minulosti. Volkswagen chce mít v týmu talentované piloty, kteří se stanou novým Loebem nebo Solbergem. Zkrátka jezdce, kteří jednou získají titul absolutních světových šampionů. Kvalita a talent jsou mnohem důležitějšími faktory, než národnost. Pochopitelně nemůžu popírat, že jsme německá značka, na což jsme náležitě hrdi, a je naším úkolem zvýšit popularitu rallysportu v naší zemi. Proto potřebujeme co nejrychleji zjistit, se kterými jezdci můžeme pro následující sezony počítat. Sledujeme Hermanna Gassnera, dali jsme další příležitost Christianu Riedemannovi a v Anglii chceme vyzkoušet dalšího talentovaného mladíky Seppa Wieganda. Jak jsme již dříve oznámili, na základě doporučení FIA Academy nasazujeme také Kevina Abbringa z Holandska," uvedl Nissen.

    VW Motorsport Rally Finland 2011

    Na adresu britských jezdců, jejichž nominace se pro Wales očekávala, Nissen uvedl:

    „V našem seznamu pochopitelně figurují také jezdci z Velké Británie. Nejpozději na jaře příštího roku také některé vyzkoušíme na některém z testů. Jména jsme neoznámili záměrně z důvodu, kdybychom se rozhodli tyto jezdce neangažovat pro jejich nedostatečné kvality. Mladí jezdci musí chtít něčeho dosáhnout, stát se nejlepšími. Každého jezdce posuzujeme individuálně a zjišťujeme, jak náročný a rychlý bude jeho další rozvoj. A také kolik toho má již za sebou. Pokud startujete v národním šampionátu v privátním týmu a vyhráváte, jste zřejmě dobrý jezdec. Což ale zdaleka neznamená, že jste se něčemu naučili. Nemáte zkušenost s týmovými inženýry, s továrními testy a pochopitelně chybí konfrontace s velkými penězi. Navíc naši „domácí" piloti mají zkušenosti převážně s asfaltovými soutěžemi. Bylo by nefér, postavit mladíky bez zkušeností například vedle Andrease Mikkelsena. Není proto snadné, nalézt vždy jezdce stejné národnosti, jako místa konání rally."

    Kris Nissen

    Nissen také zopakoval jasné cíle týmu. „V této otázce máme absolutně jasno. V roce 2013 hodláme vstoupit do MS jako kvalitní a konkurenceschopný tým, o rok později vyhrát první podnik a v roce 2015 získat titul MS. Věříme, že nejlepší cestou ke splnění tohoto plánu je angažování minimálně jednoho mladého jezdce, který, nebo která, získá naši maximální podporu."

    „Sebastian Vettel byl velmi mladý, když přišel do Red Bull, stejně tak Lewis Hamilton u McLarenu. V rally jsou takovým příkladem Sebastienové Ogier a Loeb. Tohle je správná cesta. Ve Volkswagenu chceme mít našeho „juniora" který nám bude věřit a my budeme věřit jemu. Proces výběru však chvíli potrvá."

    ⇥

    Kris Nissen: "V tuto chvíli neplánujeme vznik privátního týmu ani produkci vozů pro tyto účely. VW se při svém vstupu do WRC objeví pouze se třemi továrními vozy!"

    Závěrem odkryl šéf týmu VW Motosport plány pro nadcházející sezonu:

    „První závody v roce 2012 absolvujeme na Monte Carlu, v Mexiku a Argentině. První testy pola WRC plánujeme na únor. Plán startů obnáší celkem šest startů s našimi stávajícími vozy Škoda. Pro zbytek sezony bychom se domluvili s automobilkou Škoda na startu minimálně jednoho vozu. Během roku bychom měli najít jezdce, který bude následně schopen absolvovat celou sezonu. Může se také stát, že budeme mít k dispozici dva kvalitní jezdce. Otázkou pak bude, zda nasadíme další vůz, nebo se budou tito jezdci střídat. Rozhodně neudělám rychlé a ukvapené rozhodnutí, které bude stát tým spoustu času a peněz, abychom zjistili, že tato volba nebyla správná. V roce 2013 chceme mít k dispozici dva jezdce. Pochopitelně ty nejlepší! A jednoho juniora. V tuto chvíli neplánujeme vznik privátního týmu ani produkci vozů pro tyto účely. VW se při svém vstupu do WRC objeví pouze se třemi továrními vozy!" uzavřel sebevědomě Nissen.

    Christian Riedemann, Kris Nissen, Hans Weijs jr.
    Christian Riedemann / Michael Wenzel Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Hans Weijs jr. Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Joonas Lindroos (FIN), Pasi Kilpeläinen (FIN) Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Andreas Mikkelsen (NOR), Ola Floene (NOR) Volkswagen Motorsport Skoda Fabia S2000 Neste Oil Rallye Finnland 2011
    Christian Riedemann / Michael Wenzel Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Hans Weijs jr. / Bjorn Degandt Skoda Fabia S2000 Volkswagen Motorsport ADAC Rallye Deutschland 2011
    Carlos Sainz, Kris Nissen Rallye Dakar 2011
    jezdci S2000 Škoda týmy Volkswagen závodní automobily
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Peugeot 205 T16 Grand Raid – lev pouště znovu zařval!

    Žigulík v zebřím pyžamu pro Rudiho Stohla

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Únor
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728     
    FOTOGALERIE
    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala12.1.2023

    Jänner rallye 2023

    Galerie Rally
    By Ivo Nowi Novák27.12.2022

    VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala22.11.2022

    Zemplén rally 2022

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala11.11.2022

    Rallye Kroměříž 2022

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.