RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Soutěžáky»Nissan Juke-R: Transplantace v přímém přenosu
    Soutěžáky

    Nissan Juke-R: Transplantace v přímém přenosu

    Roman FluxaBy Roman Fluxa26.10.2011Updated:22.8.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Malý crossover Nissan Juke nepatří mezi žádné krasavce. Existují však metody, jak vylepšit charisma tohoto mrňouse minimálně o 200%. Stačí mít veleúspěšného brášku Nissan GT-R a kopec liber k tomu.

    Nissan GT-R netřeba představovat. Silný supersport s nádherným zvukem se těší mimořádné oblibě driftérů, milovníků tuningu, ale našel si cestu také na rallyové tratě. U nás startuje s tímto vozem v pohárových soutěžích Jiří Jirovec (onboard video ZDE).

    A teď otázka: Co vznikne, když spojíte Nissan Juke a Nissan GT-R?
    Odpověď: Nejsilnější kompaktní crossover na světě!

    Teda že by získal na kráse, to ani omylem. V některých detailech spíš naopak. Z pohledu emocí, adrenalinu a rychlé jízdy však výsledek mile překvapil. Pod vedením týmu odborníků z Nissan Technology Centre for Europe (NTC-E) prodělal Juke náročnou transplantaci. Lví podíl na vývoji nese RML – Ray Mallock Limited, společnost která se zabývá úpravou vozů pro motosport. Výsledkem je unikátní vůz. Stoprocentně provozuschopný ve dvou exemplářích – s pravostranným a s levostranným řízením.

    Pod kapotou má Juke-R vidlicový šestiválec objemu 3,8 l přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Udávaný výkon 390 kW (530 k) a zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 4 s. Hnané jsou všechna čtyři dvacetipalcová kola, kvůli kterým bylo třeba aplikovat rozšířené blatníky. Úpravami prošly nárazníky. Přední dostaly větší otvory pro chlazení, na zadním našel své místo efektní difuzor. Sportovní charakter zvýrazňuje přítlačné, na dvě části rozdělené, křídlo nad pátými dveřmi.

    Interiéru GT-Rko „věnovalo" některé přístroje, mezi nimi sedmipalcový displej. Ikonická středová konzole inspirovaná motocyklovými nádržemi zůstala zachována. Sportovní parametry naplnily dvojice závodních sedadel s pětibodovými pásy a ochranná klec dle řádů FIA.

    Nissan Juke-R

    Další osud Nissanu Juke-R závisí na zájmu veřejnosti. Zaboduje-li, není vyloučeno jeho zařazení do výroby. Tuto alternativu živí také intenzivní a chytře vedená kampaň, která běží na Facebooku, videoserveru Youtube a na oficiálních stránkách. To hlavní, foto a video z „výroby" Nissanu Juke-R, si můžete prohlédnout na našich stránkách.

    Video seriál – díly 1. a ž 7.

     

     

    cestovní automobily
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

    Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

    Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Únor
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728     
    FOTOGALERIE
    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala12.1.2023

    Jänner rallye 2023

    Galerie Rally
    By Ivo Nowi Novák27.12.2022

    VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala22.11.2022

    Zemplén rally 2022

    Galerie Rally
    By Jakub Skýpala11.11.2022

    Rallye Kroměříž 2022

    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.