RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»Mexiko: První double tandemu Loeb – Hirvonen
    Nezařazené

    Mexiko: První double tandemu Loeb – Hirvonen

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý12.3.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Rally Mexiko 2012 si po klidnějším průběhu prvních dvou dní nechala do finiše pořádnou porci vzrušení. Sébastien Loeb a Daniel Elena zaznamenali další heroický počin, když si připsali už 69. vítězství ve své kariéře a Mexiko vyhráli pošesté v řadě. Citroën Total World Rally Team se nakonec mohl radovat z prvního doublu, o který se postarali Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen.

    A stejné pořadí vládne i v celkovém hodnocení mistrovství světa WRC pilotů, zatímco Citroën si upevnil svou pozici v čele hodnocení Poháru konstruktérů. I když poslední den mexické rally nedosahoval takové délky jako dva předchozí, na náročnosti nic neubral. Po předkrmu v podobě extra speciálky, která se jela na extra trati na autodromu v Leónu, čekala hlavní porce až poté – Guanajuatito a jeho 54,3 kilometru!

    Loeb – Skvělý víkend!

    Loeb s Elenou s pohodlným náskokem v kufru nechtěli zbytečně riskovat a nejeli zcela nadoraz s tím, že šetřili pneumatiky na Power Stage. A ukázalo se, že při náskoku 22 sekund to byla taktika správná. Mikko Hirvonen tak zajel o sedm desetin rychlejší čas než Loeb. Na Derramadero však Loeb stihl přidat ještě jedno prvenství. Osminásobní mistři světa se pak vůbec nešetřili na závěrečné Power Stage, na které předvedli druhý nejrychlejší čas a získali dva bonusové body navíc.
    „Byl to opravdu skvělý víkend," rozplýval se Séb po návratu do servisního parku. „Naše 69. vítězství hodně znamená pro Daniela. Rally to byla velice obtížná, musel jsem jet naplno, abych setřásl Mikko Hirvonena. Hned jak jsem si vytvořil náskok, byl jsem lépe schopen závod kontrolovat, nicméně pořád jsem musel dávat pozor. Nebezpečí přetočení nebo defektu pneumatiky se neustále vznášelo ve vzduchu. Sezona začala velmi typicky: vítězství v Monte Carlu, průměrný výsledek ve Švédsku a vítězství v Mexiku. Rád bych věřil, že zbytek sezony půjde podle stejných not jako v předcházejících letech!"

    Hirvonen – opět druhý

    Mikko Hirvonen skončil znovu druhý stejně jako ve Švédsku a byl očividně spokojený: „Je to skvělé pro tým, když se jako tady dosáhne na první a druhé místo. Séb byl silnější. Porazil mě po boji, nicméně i já měl šance. Tyto tři dny mně moc pomohly a já se zase zlepšil. Pomaličku měním svůj styl jízdy a stále lépe se přizpůsobuji specifickým vlastnostem DS3 WRC. Byl to skutečně dobrý víkend, který naznačuje, že další fáze by měla být zajímavá."

    Matton – spolehlivost DS3 WRC byla klíčová!

    „Obě naše posádky předvedly výkony, o kterých jsme snili," přidal se Yves Matton, šéf Citroën Racing Teamu. „Rally byla neuvěřitelně náročná právě až v závěru. Perfektní spolehlivost DS3 WRC byla obzvlášť důležitá v tak těžkých podmínkách. Dík za to patří celému Citroën Racing týmu, který sehrál klíčovou roli pro dosažené výsledky. Navíc bych chtěl ocenit, kromě našich dvou prvních vozů, také výkony Nassera Al-Attiyaha a Thierry Neuvilla. Nasser zajel velice inteligentně a získává díky takovým rally hodně zkušeností. Thierry měl smůlu, ukazuje se ale, že i pro šotolinu má velký potenciál. Doufejme, že využije zkušeností nastřádaných v Mexiku při dalším startu v Portugalsku."

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.