RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Martin Rada: Chci Monte ještě jednou pokořit
    Osobnosti

    Martin Rada: Chci Monte ještě jednou pokořit

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ24.1.2014Updated:27.12.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Pátý start dvojice Agrotec racing teamu Martin Rada – Jaroslav Jugas na slavné Rallye Monte Carlo určitě neskončil tak, jak všichni členové týmu doufali. Červenobílá Alfa Romeo 147 sklouzla v závěru RZ5 Rosans – Ste Marie – La Charce z trati.

    Martin Rada startoval na Monte poprvé v roce 2009 a v cíli obsadil 21. místo. Loni, při čtvrtém dokončeném ročníku, z toho byla 24. příčka v absolutní klasifikaci WRC a vítězství mezi „dvoukolkami" ve skupině N (třída 8). A k podobnému výsledku určitě měla hustopečská alfa nakročena i v letošním ročníku, který provázelo nevlídné počasí. Vždyť z 68 dvojic na startu jich na cílovou rampu před knížecím palácem v Monaku vyjelo jen 40.

    Jezdec Agrotec racing teamu při předstartovních debatách naznačoval, že by páté úspěšné zdolání Rallye Monte Carlo zřejmě definitivně uzavřelo jednu etapu jeho závodění. A v Monte Carlu, ač přiznává, že se jedná o nejnáročnější závod ve světovém šampionátu, by už více nestartoval.

    „Pro každého, kdo jezdí rally, je Monte Carlo velkým pojmem. Neznám nikoho, kdo by si ho nechtěl zkusit. I proto jsme s týmem zahájili sezonu 2009 právě na tomto kultovním závodě,"
    vzpomíná Martin Rada.

    „Každý ročník je na Monte jiný. Každý je nějakým způsobem obtížný. V minulosti třeba množstvím sněhu, letos zase velkým množstvím vody a spoustou vytahaného bláta. I proto start byl vždy novou výzvou, byl neopakovatelný, nevyzpytatelný,"
    dodává hustopečský jezdec.

    Rada - Jugas  Rallye Monte Carlo 2014  Alfa Romeo 147

    V letošním ročníku Martin Rada s Jaroslavem Jugasem cíl závodu, jehož první ročník se jel před více než sto lety, nespatřili. Důvodem byla havárie v RZ5.

    „Nejvíce to odnesl levý zadní bok. Jinak to zase tak velká rána nebyla. Ochranný rám a další věci jsou v pořádku. Když jsme auto dostali z příkopu na silnici, nastartovali jsme a dojeli alespoň za nedaleký letmý cíl vlastní silou," popsal monacké „ztráty" Martin Rada.

    A právě tento incident notně pozměnil původní plány hustopečské stáje. A proto se zdá, že to pro Martina Radu nebyl poslední start na slavném závodě.

    ⇥

    „Byl jsem po výpadku hodně zklamaný. Navíc z toho, že jsme skončili tak brzy. Přece jen bych se chtěl s Monte rozloučit na cílové rampě u monackého paláce. Takže vše zůstává otevřené a udělám maximum pro to, abych další sezonu zahájil opět na startu Rallye Monte Carlo 2015," doufá Martin Rada.

    jezdci WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.