Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023

      Miki Biasion & Safari rallye 1988 – Kdo mi ukradl Lancii?

      23.3.2023

      Mise SAFARI RALLYE – nesmlouvavý maraton

      12.3.2023
    • Lifestyle

      Kimera EVO37 Martini 7 Limited Edition

      16.4.2023

      Limitovaná edice Alpine A110 vzývá ducha rallyové sezony 1973

      14.4.2023

      Tričko RALLYE DESIGN: Roman Kresta, Škoda Octavia WRC & Barum rally 2001

      10.8.2022

      III. Rallye Kroměříž 2021 – divácký průvodce + mapy

      29.9.2021

      Barum rally Zlín 2021 – RECCE rychlostní zkouška HALENKOVICE

      23.8.2021
    • Fotogalerie

      Herbst rallye Dobersberg 2023

      30.10.2023

      Herbst rallye Dobersberg 2023 / M-SPORT

      23.10.2023

      Rentor-Partr Rally Vsetín 2023

      20.10.2023

      Rally Hungary 2023 ERC

      19.10.2023

      Test Toyota Yaris GR Rally2 – Semetín-Podhoran 2023

      30.9.2023
    • Soutěžáky

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022

      BMW E30 M3 Rally – německá pila s britskými zuby

      16.3.2022
    • Osobnosti

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023

      Walter Röhrl – Co na srdci, to na jazyku

      12.2.2023

      Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

      22.3.2022

      Zemřel Walter Treser. Stál u zrodu legendárního Quattra.

      17.11.2021
    • Závody

      Průvodce TipCars Pražský Rally Sprint 2023 – RALLY Life Journal & Subaru

      25.11.2023

      AKTUALIZACE! – Rally Show Zlobice 2023 – hanácké ukončení sezony je zpět!

      15.11.2023

      Průvodce Rallye Kroměříž 2023 – kam vyrazit za zážitkem?

      20.9.2023

      Rallye Kroměříž 2023 odtajňuje základní informace

      29.8.2023

      STAR Rally Historic 2023 Zlín napíše patnáctý příběh

      25.7.2023
    • FlatOut

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – mapy rychlostních zkoušek

      7.8.2023

      Barum Czech Rally Zlín 2023 – seznam přihlášených posádek

      7.8.2023

      Star Rally Historic 2023 Zlín – seznam přihlášených posádek

      6.8.2023

      Bohemia rally 2023 – mapy rychlostních zkoušek a časový harmonogram

      3.7.2023

      Eifel Rallye Festival 2023 – představení soutěžních speciálů

      2.5.2023
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Journal»Osobnosti»Bujáček s Omelkou vítězně na Kopné
    Rallysprint Kopná 2011
    Osobnosti

    Bujáček s Omelkou vítězně na Kopné

    By Tomáš Plachý18.5.20116 Mins Read

    Osmé místo absolutně, třetí ve třídě 3 a hlavně vítězství mezi juniory – to je vynikající výsledek uherskobrodského juniorského závodníka Martina Bujáčka a jeho spolujezdce Marka Omelky na Rallysprintu Kopná.

    Martin s Markem na start nastupovali s cílem poprat se o stupně vítězů ve třídě 3 a samozřejmě také mezi juniory. Oba tyto cíle splnili, proto v celém týmu BH CAPO Car Racing zavládla veliká spokojenost. Mitsubishi Lancer evo IX po celou soutěž fungovalo výborně, za což patří dík především přípravci vozu – týmu K.I.T. Racing. K celému závodu a vlastně i dosavadnímu průběhu sezony se vyjádřil nejprve Martin, který zodpověděl pár otázek.

    Martine, Kopná je za zdárně za tebou. Den před startem to ale nevypadalo moc dobře. Připomeň, jaké jsi měl vlastně potíže a jak moc ovlivnily tvou jízdu na druhý den?

    "Na Kopnou jsem se velmi těšil, protože tento závod mám moc rád. Jsou tu krásné tratě, hodně fanoušků a navíc se jede skoro doma. Den před závodem mě ale postihla menší viroza a nebylo mi vůbec dobře. Během závodu už bylo vše v pořádku a nijak to můj výkon nepoznamenalo."

    Po celý sprint jsi jezdil stabilně časy mezi sedmým a jedenáctým místem. Nenecháš se někdy vyprovokovat třeba extrémně rychlými domácími jezdci ze stejné kategorie, nebo volíš růst svým vlastním tempem? Najet kilometry je důležité a tobě se to daří moc dobře…

    "Úvodní zkouška se nám povedla a čas byl super, takže na úvod panovala spokojenost. V cíli zkoušky jsem viděl problémy Mirka Jakeše, který následně odstoupil, takže tím pro nás byl plán do cíle jasný – udržet první místo mezi juniory. První sekce byla i přesto opatrnější. Další dvě sekce jsme si ovšem pořádně užili a také pobavili diváky, protože časové rozestupy kolem nás byly už celkem velké."

    Musím říct, že u trati jde vidět, že diváci se na tebe hodně těší a stylem jízdy jsi rázem mezi nejpopulárnějšími jezdci. Během pár letošních závodů jsi dokázal, že na posádku Bujáček – Omelka se vyplatí počkat. Nejsou dlouhé smyky někdy přeci jen na úkor nějaké té sekundy?

    "Tak určitě to stojí nějaké vteřinky, ale jak jsem říkal, teď na Kopné byl závod rozjetý tak, že naše ztráta na posádku před náma byla veliká a náskok na další posádku za náma byl dostatečný, takže nějaká ztracená vteřinka nebyla nijak důležitá. Určitě nás s Markem těší podpora fanoušků a jsme moc rádi, že se jim náš styl líbí."

    Jak vnímáš zvýšený zájem o vaši posádku u trati i v servisu?

    "Je to velmi přijemné a jsem rád, že nás podporují a drží nám palce. Je to vždy velká motivace nezklamat diváky a zajet slušný výsledek. Všem fanouškům určitě patří velký dík za podporu!"

    Po úvodních závodech se dá odhadovat, kdo se jak připravil na sezonu. Jak tedy vypadají tvé cíle ve velkém i malém mistráku?

    "Plán je stejný jako na začátku sezony – dojíždět co nejvíc závodů, získávat zkušenosti a udržet takové tempo, jaké od začátku sezony máme. Pokud půjde ještě nahoru bude to fajn, ale hlavní je vždy dokončit a získat potřebné body do šampionátu, protože zatím máme oba mistráky velice slušně rozjeté."

    Několika málo otázkám neuniknul ani navigátor Marek Omelka. Marku, letos jste se s Martinem do toho obuli takříkajíc naplno. Co na to
    říká tvá žena, že tolik týdnů budeš trávit na závodech?

    "Moje žena samozřejmě po informaci, že s Martinem pojedu kompletně celou sezonu (tzn. malý + velký mistrák + 3 volné podniky) nebyla moc
    nadšená a ihned vyhrožovala rozvodem (smích). Přeci jen, kromě toho, že ji v daný okamžik mých závodů zůstávají na starosti nejenom naše dvě děti, ale taky chod mého autoservisu, nemá to holka vůbec jednoduché. Já musím konstatovat, že mám v tomto směru štěstí, že to tak skvěle zvládá."

    Jak pokračuje spolupráce s Martinem? Ty přeci jen vidíš pokroky v jeho jízdě asi nejlíp.

    "Spolupráce s Martinem pokračuje podle mě správným směrem. Pokud mohu hodnotit začátek sezony, tak si myslím, že plníme (zatím) vše na 105%. Valašská rally byla super svezení + super výsledek, Šumava zase smolná po všech stránkách (pro Marťu ale určitě taky dobrá zkušenost), protože nějaký ten výlet mimo trať taky musí být. Lužičky vyšly na opětovné získání jistoty za volantem celkem hezky a to i výsledkově a teď domácí Kopná opět svezení super a výsledek parádní. Zatím teda vše klape a doufám, že se nám bude takhle dařit dál."

    Nemusíš jej někdy upozorňovat, aby zas netahal za tu ručku, případně jej trochu mírnit z toho divokého stylu?

    "Na ručku Martina upozorňuji málokdy, protože přeci jen když už jedete nějakou střelbu tak ty smyky k tomu nějak patří. Já sám je mám rád a jsem na ně zvyklý ať od startů s Honzou Štěpánkem nebo Tiborem Cserhalmim, to všechno jsou střelci, kteří když to příjde tak to tam prostě dají a pak je to super jízda nejen pro nás, ale taky pro diváky. Samozřejmě pokud jedete vyloženě o čas, tak je potřeba jízdu tak nějak uhladit, ale pokud už je rozhodnuto, tak nějaká ta vteřinka ztracená rozevlátým stylem nevadí. Určitě to bylo vidět třeba teď na Kopné v posledních dvou RZ :-)"

    Stíháš vlastně při tak velkém soutěžáckém nasazení i provozovat svůj autoservis? S tím časem to asi nebudeš mít jednoduché.

    "Tady u této otázky byla odpověď částečně řečena, s časem bojuji neustále i v civilu, provozuji svůj vlastní autoservis, takže starostí mám někdy až příliš. Na druhou stranu ale nevím, kdo by mě zaměstnal, kdybych mu oznámil, že v průběhu roku budu zhruba 25 týdnů někdy od úterý a někdy od čtvtka na závodech nebo promoakcích. Takže s tím bojuji jak můžu a zvládám to především díky mé ženě."

    Před začátkem sezony se ti ozvaly bolesti zad. Jak je to teď, když už je sezona v plném proudu? Všechno už je v pořádku?

    "Jak už jsi řekl, začátek sezony byl pro mě dost těžký z pohledu zdraví (prostě po těch letech strávených v závodničkách a taky po nějakých karambolech tělo začíná trochu stávkovat). Záda bolí v závislosti na zátěži, takže když se hlídám, jsem v pohodě. Po závodech to bývá horší. Někdy dokonce i před – třeba při startu v Prešově před dvěma týdny jsem po tréninkových jízdách musel na druhý den na kapačku, jinak bylo vymalováno (ale nakapali mi to asi dobře z pohledu výsledku). Teď se chystám na dovolenku, takže doufám, že si trochu odpočinu a pak zas jedu na plno dál."

    Dalšími závody posádky budou soutěže v Krumlově, Hustopečích a Krkonoších. V jižních a severních Čechách se Martin představí premiérově, půjde tedy především o sbírání zkušeností na neznámých tratích.

    Rallysprint Kopná 2011
    Česko jezdci
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Tomáš Plachý

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    By Redakce RL.CZ25.11.2023

    Průvodce TipCars Pražský Rally Sprint 2023 – RALLY Life Journal & Subaru

    By Redakce RL.CZ15.11.2023

    AKTUALIZACE! – Rally Show Zlobice 2023 – hanácké ukončení sezony je zpět!

    By Jakub Skýpala13.9.2023

    Rally Vyškov 2023

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Prosinec
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
        12
    • Pražský rallysprint

      Celý den
      02/12/2023
      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko

      Vaníčkova 315/7, Břevnov, 169 00 Praha-Praha 6, Česko
      http://www.prazskyrallysprint.cz/

      Pražský rallysprint 2023

      Seznam přihlášených posádek
      Časový harmonogram
      Mapy …[Read more]

    3
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu (90) Audi (211) Barum Czech Rally Zlín (81) cestovní automobily (90) design (38) Eifel Rallye Festival (45) ERC (87) fanoušci (59) Ford (44) Group B (62) historici (174) historické automobily (173) historie soutěží (66) Interview (82) IRC (81) Itálie (77) Jan Kopecký (33) jezdci (488) Lancia (166) legendy (32) Německo (45) Peugeot (358) Porsche (38) Rakousko (81) Rallylegend San Marino (36) rallysprinty (35) seriál (41) Slovensko (43) spolujezdci (40) Star rally historic Zlín (32) Subaru (337) technika (71) technika WRC (49) testování (34) trekker (38) Valašská rally (42) Velká Británie (33) Walter Röhrl (40) WRC/Mistrovství světa (349) závodní automobily (160) závody (45) Česko (595) časopis RALLY (42) Škoda (48) Škoda Motorsport (40)
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.