Stejně jako loni míří do Saaldfeldenu v podhůří Alp sedm českých posádek. Tři z nich se po loňských dobrých zkušenostech do Rakouska vrací, pro zbytek členů KHSA bude Gr.B Rallyelegenden 2015 novinkou.

Nejnižší startovní číslo obdržel Martin Hrachovec se Škodou 130 RS. Loni ho v sobotu odpoledne těsně před cílem vyřadila porucha rozdělovače a tak se bude snažit napravit reputaci. Pro technickou závadu musel tehdy odstoupit i českobudějovický jezdec Marcel Suchý. Přes zimu prošel jeho Ford Escort RS Cosworth důkladnou repasí a tak letos funguje bez problémů. Při Rallye Český Krumlov však Suchý poslal ve zrádné zatáčce eskorta mimo trať, takže si na nedostatek práce nemůže stěžovat.

Pouze Karel Horník absolvoval při úvodním ročníku Gr.B Rallyelegenden kompletní trať včetně atraktivní městské okruhové vložky Hexenkessel. Do Rakouska se opět vypraví s originálním prototypem „bastarda“ Škoda 160 RS MTX.

Jaromír Helis byl v Saalfeldenu přihlášen už loni, ale pro poruchu motoru na předcházející soutěži v Hustopečích se musel omluvit. Letos už si start se svou Škodou 120 S určitě nenechá ujít. Brněnský jezdec Petr Vlašín přrdstavil věrnou replikou ruského soutěžního Moskviče 412 už v Českém Krumlově, ale vinou problémů s přívodem paliva se téměř nesvezl. Určitě by nechtěl, aby cestoval 500 km zbytečně, a na spolehlivosti vozu usilovně pracuje ještě týden před startem.

Naši diváci dobře znají i modrobílý Ford Escort 1800 RS Martina Sopucha, který vyráží do Rakouska na zkušenou. Sedmým statečným týmu KHSA je Stanislav Bláha s Wartburgem 353 známý svými atraktivními průjezdy.

Sdílet

O autorovi

Komentáře