RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Soutěžáky»Kia Track’ster – nabušený Soul
    Soutěžáky

    Kia Track’ster – nabušený Soul

    Roman FluxaBy Roman Fluxa9.2.2012Updated:22.8.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Designéři z Kia Motors America (KMA) zažili silnou chvilku. Výsledkem je studie Track’ster. Muskulaturní sportovní kupé postavené na bázi úspěšného modelu Soul.

    "Myšlenka byla, navrhnout a postavit Track’ster tak, aby vypadal jako buldog," přiblížil Tom Kearns, Chief Designer KMA. "Nicméně výsledek je použitelný také v reálu. Naším záměrem bylo představení vozu, ve kterém lidé poznají původní Soul. Zároveň ale ukázat, jak silného sportovního ducha může Kia mít," dodal Kearns.

    Mise splněna

    V základu zůstaly zachovány proporce i základní tvary produkčního modelu Soul. Výrazný rozdíl představuje otvor v předním nárazníku s atraktivní mřížkou. Sportovní rysy podtrhují kulaté světlomety opatřené systémem LED diod určené pro denní svícení.

    Dvě koncovky výfuku posilují agresivní vzhled zádě vozu. Otvory pro chlazení a vytažené blatníky ideálně doplňují vysoko umístěná koncová světla tvaru písmene C. Bílý odstín karoserie Whiteout doplňuje oranžový odstín Inferno. 19ti palcová kola vychází ze sériového modelu HRE-K1 od výrobce ráfků HRE. Modifikované disky obuli designéři do pneumatik Michelin Pilot Sport PS2 o rozměrech 245/40 vpředu a 285/35 vzadu.

    Kia Track'ster

    Interiér kombinuje šedou, bílou a oranžovou barvu. Sportovní sedačky jsou čalouněny kombinací semiše a kůže. Stejný materiál nejdeme na volantu a výplních dveří. Ukazatele teploty oleje nebo napětí baterie jsou umístěny nad sedmipalcovou obrazovkou navigace a multimediálního systému.

    Kia Track'ster interiér

    Příkaz "amputovat" zadní sedačky s vervou využili designéři. Výsledkem jsou ukázky excelentního produktového designu v podobě uchycení náhradního kolo a servisní sady pro opravu auta. Oko příznivce motorsportu potěší prostor pro helmy, rukavice a kombinézy pro posádku.

    O pohon se stará přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 184 kW (250 k), který pohání všechna čtyři kola. Převodů naleznou sportovně založení řidiči celkem šest. Sportovně laděný podvozek doplňují kotoučové brzdy Brembo s 356 mm kotouči ašestipístkovými třmeny vpředu, vzadu pak 345 mm s čtyřpístkovými.

    Rozměry

    Oproti Soulu sice přišel Track’ster o jeden pár dveří, rozvor však nabyl o 20 mm a ve výsledku činí 2 570 mm. "Tuningovými" úpravami, při kterých došlo k celkovému rozšíření vozu o 13 cm!, získala studie celkovou šířku 1 918 mm.

    I když nejsou k dispozici žádné informace o zařazení Track’steru do sériové výroby, tým designérů Kia neskrývá nadšení z tohoto projektu.

    ⇥

    "Koncepční automobily jsou třešničkou na dortu," řekl Kearns. "Umožňují týmu designérů z KMA, snít a přemýšlet o tom, co by mohla přinést budoucnost. Zda se tento sen se stane realitou, nebo ne, je už jiná otázka. "

    Video – představení Track’steru

     

    cestovní automobily
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    Related Posts

    Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

    Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

    Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.