Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025

      Agrotec Petronas Rally Hustopeče 2025

      5.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Nezařazené»Jordánsko – ohlasy od Mrtvého moře
    Nezařazené

    Jordánsko – ohlasy od Mrtvého moře

    By Tomáš Plachý17.4.20113 Mins Read

    Jordánská soutěž byla v důsledku opožděného příjezdu lodi s materiálem a výbavou týmů výrazně zkrácena. Přesto nabídla nejtěsnější souboj v historii světového šampionátu.

    Sébastien Ogier: "Závěr byl hodně náročný. V dopolední sekci závěrečné etapy jsem brzy pochopil, že půlminuta nemusí stačit. Musel jsem přidat a vlastně pak jel na hraně až do samotného konce závodu.
    I přes obrovské nasazení nás v dalším průběhu držel v šachu fantastickými časy Jari-Matti Latvala. Už jsem si myslel, že nemám recept, jak na jeho nástup reagovat. Ale v závěru nám pomohlo otočení pořadí do Power Stage, proto jsem o vítězství v žádném případě nepřestal bojovat. Nakonec se na naši stranu přiklonila paní Štěstěna."

     

    Jari-Matti Latvala: „Byl to fantastický závěr soutěže, ale jsem zklamaný, že jsem nevyhrál. Když bojujete tak tvrdě a prohrajete o tak malý rozdíl, zamrzí to. V závěrečné rychlostní zkoušce jsem udělal několik drobných chyb, neměl jsem však jinou možnost než jet naplno. Celý den jsem hodně riskoval a téměř se to vyplatilo. Několikrát jsem měl namále, protože nechybělo mnoho, abych trefil velký balvan. Na druhou stranu Jordánsko pro mne znamená čtvrté umístění na stupních vítězů v řadě i cenné body. Vůz si po celý víkend vedl skvěle, což mi dodává hodně jistoty pro následující šotolinové soutěže."

     

    Sébastien Loeb: „Snažil jsem se hledat limity a s tím souvisely drobné chybičky, které mě srážely. Neustále jsme pracovali na nastavení. Zejména pro technické pasáže, kde jsem čekal, že budeme získávat. To se ale zcela nepodařilo."

    Mikko Hirvonen: „Byl to náročný víkend. První den jsem hodně ztratil kvůli čištění trati, nicméně jsem rád, že jsem z toho vyšel se silnou pozicí v průběžném pořadí šampionátu. Dvě vítězství v rychlostních zkouškách jsou pro mě velkou oporou a také poukazují na velmi konkurenceschopnou rychlost vozu."

    Matthew Wilson: "Je skvělé, že jsem navázali na výsledek z Portugalska a opět se umístili mezi pěti nejrychlejšími posádkami. Často jsem však hledal ten správný rytmus, ale postupně jsem s novými pneumatikami Michelin získával ten optimální pocit. A když byla dobrá přilnavost, byl jsem schopen zajíždět i kvalitní časy, to se sebou souviselo."

    Mads Östberg: "Jsem zklamán, podruhé v řadě jsem dokončil závod jen díky superally. To je frustrující. Cílem bylo zajet bezproblémový závod, soutěž v klidu dokončit s výhledem na následující závody. Bohužel se to opět nepodařilo. Nyní se už moc těším domů a pevně věřím, že Sardinie bude konečně o něčem jiném."

    Henning Solberg: „Na tratích bylo hodně volných kamenů, přesto jsem měl z řady úseků pozitivní pocity. Proto byla škoda našich problémů a odstoupení. Dva časy mezi třemi nejrychlejšími jsou důkazem toho, že jsme nemuseli být v Jordánsku bez šancí na dobrý výsledek."

    Federico Villagra: "V pátek jsem nebyl příliš spokojen s nastavením, ale postupně jsme na tom zapracovali. Zejména musím speknout před Michelinem, na trati bylo opravdu mnoho kamenů, proto jsem byl překvapen, že v průběhu se jezdcům vyhýbaly defekty. Ještě před Sardinií nás čeká start na domácí půdě, hned příští víkend."

    Dennis Kuipers: „Devátá příčka při debutu v Jordánsku je určitě mnohem víc, než jsem očekával. Startoval jsem s novým navigátorem, což bylo hodně speciální, ale přesto jsme to zvládli."

    Khalid Al Qassimi: „Byla to náročná soutěž. Snažil jsem se najít správnou rychlost a pak si držet zvolené tempo celý víkend, a můj plán fungoval. Povrch ale nebyl snadný a několikrát jsem měl opravdu štěstí."

    Podrobný průběh soutěže naleznete zde.

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Tomáš Plachý

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    Redakce RL.CZ19.5.2015

    CTM Trophy CZ 2015 v Krumlově s osmi vozy

    Redakce RL.CZ17.3.2015

    Citroën Total Michelin Trophy CZ 2015 se představuje

    Redakce RL.CZ24.11.2014

    Agrotec racing team 2014: Obhajoba titulu, nové zkušenosti i zklamání

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.