RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Nezařazené»Jordánsko – ohlasy od Mrtvého moře
    Nezařazené

    Jordánsko – ohlasy od Mrtvého moře

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý17.4.2011Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Jordánská soutěž byla v důsledku opožděného příjezdu lodi s materiálem a výbavou týmů výrazně zkrácena. Přesto nabídla nejtěsnější souboj v historii světového šampionátu.

    Sébastien Ogier: "Závěr byl hodně náročný. V dopolední sekci závěrečné etapy jsem brzy pochopil, že půlminuta nemusí stačit. Musel jsem přidat a vlastně pak jel na hraně až do samotného konce závodu.
    I přes obrovské nasazení nás v dalším průběhu držel v šachu fantastickými časy Jari-Matti Latvala. Už jsem si myslel, že nemám recept, jak na jeho nástup reagovat. Ale v závěru nám pomohlo otočení pořadí do Power Stage, proto jsem o vítězství v žádném případě nepřestal bojovat. Nakonec se na naši stranu přiklonila paní Štěstěna."

     

    Jari-Matti Latvala: „Byl to fantastický závěr soutěže, ale jsem zklamaný, že jsem nevyhrál. Když bojujete tak tvrdě a prohrajete o tak malý rozdíl, zamrzí to. V závěrečné rychlostní zkoušce jsem udělal několik drobných chyb, neměl jsem však jinou možnost než jet naplno. Celý den jsem hodně riskoval a téměř se to vyplatilo. Několikrát jsem měl namále, protože nechybělo mnoho, abych trefil velký balvan. Na druhou stranu Jordánsko pro mne znamená čtvrté umístění na stupních vítězů v řadě i cenné body. Vůz si po celý víkend vedl skvěle, což mi dodává hodně jistoty pro následující šotolinové soutěže."

     

    Sébastien Loeb: „Snažil jsem se hledat limity a s tím souvisely drobné chybičky, které mě srážely. Neustále jsme pracovali na nastavení. Zejména pro technické pasáže, kde jsem čekal, že budeme získávat. To se ale zcela nepodařilo."

    Mikko Hirvonen: „Byl to náročný víkend. První den jsem hodně ztratil kvůli čištění trati, nicméně jsem rád, že jsem z toho vyšel se silnou pozicí v průběžném pořadí šampionátu. Dvě vítězství v rychlostních zkouškách jsou pro mě velkou oporou a také poukazují na velmi konkurenceschopnou rychlost vozu."

    Matthew Wilson: "Je skvělé, že jsem navázali na výsledek z Portugalska a opět se umístili mezi pěti nejrychlejšími posádkami. Často jsem však hledal ten správný rytmus, ale postupně jsem s novými pneumatikami Michelin získával ten optimální pocit. A když byla dobrá přilnavost, byl jsem schopen zajíždět i kvalitní časy, to se sebou souviselo."

    Mads Östberg: "Jsem zklamán, podruhé v řadě jsem dokončil závod jen díky superally. To je frustrující. Cílem bylo zajet bezproblémový závod, soutěž v klidu dokončit s výhledem na následující závody. Bohužel se to opět nepodařilo. Nyní se už moc těším domů a pevně věřím, že Sardinie bude konečně o něčem jiném."

    Henning Solberg: „Na tratích bylo hodně volných kamenů, přesto jsem měl z řady úseků pozitivní pocity. Proto byla škoda našich problémů a odstoupení. Dva časy mezi třemi nejrychlejšími jsou důkazem toho, že jsme nemuseli být v Jordánsku bez šancí na dobrý výsledek."

    Federico Villagra: "V pátek jsem nebyl příliš spokojen s nastavením, ale postupně jsme na tom zapracovali. Zejména musím speknout před Michelinem, na trati bylo opravdu mnoho kamenů, proto jsem byl překvapen, že v průběhu se jezdcům vyhýbaly defekty. Ještě před Sardinií nás čeká start na domácí půdě, hned příští víkend."

    Dennis Kuipers: „Devátá příčka při debutu v Jordánsku je určitě mnohem víc, než jsem očekával. Startoval jsem s novým navigátorem, což bylo hodně speciální, ale přesto jsme to zvládli."

    Khalid Al Qassimi: „Byla to náročná soutěž. Snažil jsem se najít správnou rychlost a pak si držet zvolené tempo celý víkend, a můj plán fungoval. Povrch ale nebyl snadný a několikrát jsem měl opravdu štěstí."

    Podrobný průběh soutěže naleznete zde.

    WRC/Mistrovství světa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Sezona 1982. Muž vs. žena. Röhrl kontra Mouton.

    WRC Croatia Rally 2022

    Rallye de Portugal 1986 – Damoklův meč nad skupinou B

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.