RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Závody»Jiří Navrátil po Rally Vrchovina spokojený
    Závody

    Jiří Navrátil po Rally Vrchovina spokojený

    Redakce RL.CZBy Redakce RL.CZ12.4.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře3 Mins Read

    Interaction Ford Czech Rally Team se na Rally Vrchovina představil v oslabené sestavě, ale přesto v daleko lepším světle než na Valašské Rally. 11. místo absolutně a 3. místo ve třídě 2 je důvodem ke spokojenosti.

    Rally Vrchovina se jel na náročných a rychlých tratích v okolí malebného městečka Slavonice. Celý víkend provázelo proměnlivé počasí a nízké teploty. Fiesta prošla po Valašce jen běžnou kontrolou a výměnou všech náplní. Výrazně se ovšem zapracovalo na detailech vybavení interiéru jako jsou odkládací tašky do dveří, intercom pro přejezdová sluchátka a další sice drobnosti, ale pro pohodu posádky uvnitř auta velice důležité. Pro první letošní podnik rallyesprintového šampionátu, byl tým poměrně výrazně oslaben. Absentoval jak šéf týmu Václav Arazim (operace oka), tak i šéfmechanik Jan Mikšátko (nemoc) a pracovně zaneprázdněný byl také mechanik Jirka Korec. Vše leželo na dvojici mechaniků Petru Pipotovi a Tomáši Novákovi pod vedením závodního inženýra Víta Kouřila. Svoji práci odvedli velice dobře a Fiesta po celý závod fungovala na jedničku. Je zajímavé sledovat jak se tým s autem učí a přichází na drobné finesy, které mu usnadňují práci. Posádka Jiří Navrátil – Julius Gál zvládla všechny nástrahy prvního letošního sprintu a svou rychlostí navázala na dílčí úspěchy z Valašské Rally. Časy stabilně na rozmezí první a druhé desítky plus jeden čas v top 10 ukazují, že Jirka udělal na Vrchovině další krok v učení se s technikou S2000 a tak, jak sliboval před sezónou, postupně zrychluje.

    Jiří Navrátil

    „S naším výkonem jsem velice spokojen! Od kamarádů, fanoušků i odborné veřejnosti na nás byl po Valašce vyvíjen tlak, že je potřeba jet rychleji. My jsme si to vzali k srdci a pokusili se začít tam, kde jsme na Valašce skončili. První RZ jsme projeli opatrněji, ale hned od druhé jsme se snažili dostat do kontaktu s první desítkou. Ve druhých průjezdech jsem si ještě více věřil a tomu odpovídali i časy. Za velký úspěch považuji RZ6, kde jsme zajeli osmý čas absolutně. Na poslední RZ byly hodně proměnlivé podmínky, chvíli bylo sucho, chvíli vlhko a na několika místech vyloženě mokro. Proto jsme zvolili opatrnější přístup a vše podřídili tomu dojet do cíle pro pěkný výsledek. Odjíždět domů s pohárem ze třídy 2 je mnohem víc než jsme od první soutěže rallyesprintového šampionátu, který je pro nás prioritou, čekali. Samozřejmě velké díky patří Juldovi a týmu, všichni dělají pro dobrý výsledek vše, co je v jejich silách. Opět se cítím s autem více sžitý a řízení Fiesty S2000 mě moc baví. To, že ve zrychlování postupujeme opatrně, dokazuje, že jsme stejně jako na Valašce neměli žádnou krizovou situaci. S Fionou se určitě dá jet výrazně rychleji, ale před sezonou jsme si s Vaškem Arazimem dohodli plán na celý rok a nechci ho teď narušit zbytečnou chybou. A ta se při tomto tempu, které se po úzkých okreskách jede, dá udělat opravdu jednoduše."

    Julius Gál

    „Jirka udělal zase krok dopředu a o kousek zrychlil. Myslím, že teď už jel velice pěkně, už začíná rozumět tomu, jak se s Fiestou S2000 musí zacházet. S tímhle autem se musí jet brutálně a pak neuvěřitelně funguje. Na brzdách to Jirkovi jde, zejména když tam vidí nebo při druhých průjezdech. Těším se na Hrádek, myslím, že už bychom si mohli více sáhnout do první desítky."

    Více informací najdete na www.jiri-navratil.cz nebo na www.facebook.cz, profil: Jiri Navratil

    Česko
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redakce RL.CZ

    Related Posts

    IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    Rally Vyškov 2022

    Barum Czech Rally Zlín 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.