RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook Twitter Instagram
    Z obsahu
    • Jänner rallye 2023
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)
    • Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)
    • VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design
    • Zemplén rally 2022
    • Rallye Kroměříž 2022
    • IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce
    • GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách?
    RSS Facebook Twitter
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Journal
      1. Závody
      2. Osobnosti
      3. Soutěžáky
      4. Lifestyle
      Featured
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      Recent
      By Ivo Nowi Novák2.1.2023

      Eifel Rallye Festival 2022 – Hvězdné nebe nad Daunem (2.díl)

      By Ivo Nowi Novák29.12.2022

      Eifel Rallye Festival 2022 – Vulkanický benzínový jukebox (1.díl)

      By Ivo Nowi Novák1.11.2022

      IV. Rallye Kroměříž 2022 – divácký průvodce

    • Komentáře/Recenze
    • Galerie
      Featured
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      Recent
      By Jakub Skýpala12.1.2023

      Jänner rallye 2023

      By Ivo Nowi Novák27.12.2022

      VAZ 2105 VFTS – Facek/Drda – by Rallye Design

      By Jakub Skýpala22.11.2022

      Zemplén rally 2022

    • Kalendář
    • Časopis Rally
      1. RALLY magazín 2019
      2. RALLY magazín 2018
      3. RALLY magazín 2017
      4. RALLY magazín 2016
      5. RALLY magazín 2015
      6. RALLY magazín 2014
      7. RALLY magazín 2013
      8. RALLY magazín 2012
      9. RALLY magazín 2011
      Featured
      By Tomáš Plachý8.7.2019

      RALLY magazín 06 / 2019

      Recent
      By Ivo Nowi Novák1.5.2021

      RALLY magazín 03 / 2021

      By Ivo Nowi Novák23.3.2021

      RALLY magazín 02 / 2021

      By Ivo Nowi Novák1.2.2021

      RALLY magazín 01 / 2021

    RALLY LIFERALLY LIFE
    You are at:Home»Journal»Osobnosti»Jaroslav Orsák se letos soustředí na třídu 3
    Osobnosti

    Jaroslav Orsák se letos soustředí na třídu 3

    Tomáš PlachýBy Tomáš Plachý15.3.2012Updated:27.12.2016Žádné komentáře2 Mins Read

    Jak naznačila úvodní soutěž MMČR v Rakousku, posádka Jaroslav Orsák – David Šmeidler se letos soustředí na zisk titulu v kategorii produkčních vozů.

    K dispozici má nově postavené Mitsubishi Lancer Evo 9 sk. N. Tým Orsák Motorsport má v plánu rovněž účast ve slovenském šampionátu, kde Orsák nastoupí s loňským vozem. Více už sedmadvacetiletý valašský jezdec v krátkém telefonickém rozhovoru:

    Proč nepokračujete se specifikací R4?
    „Po loňských zkušenostech víme, že specifikace R4 je rychlejší než produkční vůz skupiny N. Ve třídě 2, kam je od loňska zařazena, je však proti speciálům Super 2000 nekonkurenceschopná. Rozhodli jsme se proto soustředit na třídu 3, kde máme reálnou šanci bojovat o nejvyšší příčky. Zůstáváme u modelu Lancer Evo 9, se kterým máme dostatek zkušeností i náhradních dílů. Auto je zbrusu nové s maximálním využitím úprav v rámci platné homologace. Všechny důležité komponenty jsou nové, použili jsme nejnovější specifikaci tlumičů pérování Reiger."

    Design 2012

    Jak se připravujete na nadcházející Valašskou rally?
    „Od pondělka jsme začali testovat. V plánu máme trojici testů na Valašsku. Chceme především dokonale vyladit podvozek. Navíc jsem na asfaltu s výjimkou Mikulášské rally téměř půl roku nejel a potřebuji si na asfaltový povrch znovu zvyknout. Přes zimu jsem trénoval fyzičku s Leo Pavlíkem, se kterým od léta spolupracuji. Nechybělo lyžování a využil jsem každé příležitosti zajezdit si autem na sněhu. S manželkou Andreou jsme jeli Stopu Valašské zimy jako předjezdci."

    V Rakousku jsi ve třídě zvítězil. Jaké máš cíle na letošní sezonu?
    „Naši prioritou je kompletní seriál MMČR. S Davidem Šmeidlerem bychom chtěli vybojovat titul ve třídě 3. Díky úspěchu na Jänner rally máme sezonu dobře rozjetou. Stejně jako v minulých letech budeme startovat i na Slovensku, kde se také pokusíme zapojit do bitvy o mistrovský titul. Bohužel, dvě soutěže v Rožňavě a Topolčanech kolidují s českým mistrákem, kterému pochopitelně dáváme přednost. Vyloučeny nejsou ani další zahraniční starty."

    Jak se vám daří v současné těžké době naplnit potřebný finanční rozpočet?
    „Máme věrné partnery, díky kterým se nám podařilo zabezpečit celou sezonu. Navíc nám pomohli dovybavit i servisní dílnu a týmové zázemí. Za to jim samozřejmě patří náš velký dík."

    jezdci
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tomáš Plachý

    Related Posts

    Znovuzrození legendy – BMW M3 Rally od (Rem)Branda

    Žigulík v zebřím pyžamu pro Rudiho Stohla

    Toyota Celica ST185 „Safari“ – vzpomínky na Afriku Yoshia Fujimota

    Leave A Reply Cancel Reply

    Motoristické akce
    <
    < 2023 >
    Leden
    >
    Měsíc
    Měsíc
    Seznam
    Týden
    Den
    PoÚtStČtPáSoNe
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031     
    Témata na RALLYLIFE.cz
    3x od pasu 40 let MS Audi Barum Czech Rally Zlín cestovní automobily design Eifel Rallye Festival ERC fanoušci Ford Group B historici historické automobily historie soutěží Interview IRC Itálie Jan Kopecký jezdci Lancia legendy Německo Peugeot Porsche Rakousko Rallylegend San Marino rallysprinty seriál Slovensko spolujezdci Subaru technika technika WRC trekker Valašská rally Velká Británie Volkswagen Walter Röhrl WRC/Mistrovství světa závodní automobily závody Česko časopis RALLY Škoda Škoda Motorsport
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Autoři
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • Portál RALLYLIFE
    RALLYLIFE.cz on INSTAGRAM
    [instagram-feed]
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz
    Copyright 2010-2023 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.