Close Menu
RALLY LIFERALLY LIFE
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    RALLY LIFERALLY LIFE
    • Historie

      Rallye Monte Carlo 1999 – Ledové Waterloo na první erzetě!

      14.1.2025

      Rally Australia – Zbožňovaná, trpěná i nenáviděná

      12.2.2024

      Tajemství turínských mistrů odhaleno – Kolik existovalo červených Lancií?

      19.7.2023

      Kliďas Juha Kankkunen. Černé, kulaté, Pirelli.

      5.5.2023

      Marcel Tuček: Janovická rána – Rallye Šumava 1997

      9.4.2023
    • Story

      KOMENTÁŘ: Rallylegend – už se ucho utrhlo?

      5.11.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 2. DÍL

      16.10.2025

      KOMENTÁŘ: Barumka 2025 – lesk i bída z pod komína – 1. DÍL

      10.10.2025

      VIDEO: Preview RZ Kateřinice – Pržno / „Prženské paseky“

      14.8.2025

      Benzínem vonící večer v depozitu INVELT – 2. díl – Na vlně nostalgie a naděje

      10.3.2025
    • Lifestyle

      Vychází kniha o MG Metro 6R4 Group B

      7.6.2025

      Mazej za pásku, Velký bratr Tě vidí!

      23.4.2025

      Dvě knižní publikace nejen pro fanoušky Subaru

      26.9.2024

      PREVIEW – RZ Bunč – „Svatební cesta“ – Barum Czech Rally Zlín 2024

      14.8.2024

      Na Barumce vyjde kniha o historii týmu Styllex

      25.7.2024
    • For Sale

      AUKCE – Ford Escort WRC – kastle číslo „4“ po Sainzovi

      21.8.2025

      Lancia Delta HF Integrale Evoluzione „Repsol“ Gr.A

      15.7.2025

      Lancia Delta S4 Gr.B – Boudo, budko, kdo v tobě přebývá?

      16.6.2025

      Tři turínské grácie Lancia Delta Integrale

      20.7.2024

      MG Metro 6R4 Group B – Machři jezdí do šichty Metrem!

      2.7.2024
    • Fotogalerie

      Rallylegend San Marino 2025

      4.11.2025

      Polski Rajd Legend 2025

      9.10.2025

      Barum Czech Rally & Star Rally Zlín 2025

      11.9.2025

      SECTO Rally Finland 2025

      29.8.2025

      EKO Acropolis rally Greece 2025

      22.7.2025
    • Soutěžáky

      Audi Quattro S1 E2 „PDK“ – číslo 15 žije!

      21.5.2024

      Diamantový jednorožec míří do Plzně

      20.4.2023

      Mitsubishi Lancer EVO III „M5 MRE“ – bojovník ze země, kde se probouzí slunce

      10.8.2022

      Nissan Sunny GTi-R – odvrácená strana Slunce

      18.7.2022

      Opel Ascona 400 RA40 „Safari“ – nespoutaný Django

      29.6.2022
    • Osobnosti

      VIDEO: Pavel Valoušek jun. – vzpomínka na projekt BF Goodrich Drivers Team 2008

      31.7.2025

      Ciao, capo! Odešel Claudio Bortoletto, “velký šéf” Jolly Clubu

      13.7.2025

      Zemřel Dieter Basche, bývalý šéf Audi Sport

      29.12.2024

      Odešel krotitel francouzského lva CORRADO PROVERA

      6.11.2023

      Markku Alén zpět v Lancii Delta S4

      16.4.2023
    RALLY LIFERALLY LIFE
    NACHÁZÍTE SE/YOU ARE AT:Home»Komentáře/Recenze»Kia Track’ster vs. Nissan Juke-R
    Komentáře/Recenze

    Kia Track’ster vs. Nissan Juke-R

    By Roman Fluxa8.2.20122 Mins Read

    Kia Track’ster & Nissan Juke-R

    90% vynikající

    Kia má výhodu oproti Nissanu v tom, že mohla čerpat z realizace japonského sportovního crossoveru. Minimálně po stránce designu vyhrála na plné čáře. Což je však dané především stylistickými kvalitami originální modelu Soul. Ryze sportovnímu výsledku by rozhodně slušela pořádná porce koní navíc. Nissan vytvořil světový unikát. Myšlenka implementovat ducha a výkon populárního modelu GT-R do malého crossoveru je vynikající. Ani to však nedokáže vyspravit celkový dojem z poněkud rozpačitých linií původního modelu Juke. Jedničku s hvězdičkou pak zaslouží propracovaná kampaň na Youtube a sociálních sítích.

    Nissan Juke-R

    Jedinečný projekt spojil přednosti vlajkové lodi Nissanu modelu GT-R a populárního crossoveru Juke. Ne zrovna krásou oplývající malý Juke dostal to nejcenější od svého silného sourozence, motor o objemu 3.8 litru a výkonu 390 kW respektive 530 koní. Ve srovnání s Track’sterem věnovali inženýři v Nissanu mnohem více pozornosti technice. Výsledkem je plnohodnotný koncept supersportovního městského crossoveru. Jedniného svého druhu na světě. O co však převyšuje Juke-R studii Kia po technické stránce, stylisticky prohrává minimálně o délku parníku.

    Další osud Nissanu Juke-R závisí na zájmu veřejnosti. Zaboduje-li, není vyloučeno jeho zařazení do výroby. Tuto alternativu živí také intenzivní a chytře vedená kampaň, která běží na Facebooku, videoserveru Youtube a na oficiálních stránkách.

    Článek a videa Nissan Juke-r ZDE

    Nissan Juke-R

    Kia Track’ster

    Výtvor kreativců z California Design Studio čerpá v základu z městského vozu Kia Soul. S malým rozdílem. Sériové SUV korejské automobilky a sportovní studii odlišuje 250 koní výkonu, redukovaný počet sedaček a dveří. To vše v stylisticky nármaně povedeném kabátku.

    Podle oficiálního vyjádření výrobce stojí za výsledkem, který se bude jen těžce zařazovat, snaha o zdůraznění sportovních rysů modelu Soul. Z pohledu provedených úprav nás Track’ster zaujal především výrazným přiblížením se k charakteru závodního vozu. Svými rozměry by klidně mohl splňovat předpoklady pro nasazení v rallysportu. Se sportovním vzhledem ladí i použitý motor. Pod kapotou studie bude totiž pracovat třílitrový šestiválec o výkonu 184 kW (250 k).

    S jistotou se dá však předpokládat, že v představené podobě vůz na silnici nevyrazí. Už se také objevily spekulace, že by Track’ster mohl být, podobně jako Nissan Juke-R, pouhým marketingovým nástrojem.

    Článek a video Kia Track’ster ZDE

    Nové trendy v reklamě?

    Obě studie vykazují až podezřelou podobnost v jednom směru. I s malou dávkou selského rozumu lze spatřit snahu marketingových oddělení obou automobilek, budovat silnou image zančky u mlaší generace. Zda se jedná o využití pravidel moderního marketingu, především virálu a WoM (Word of Mouth – šeptandy), se může jen spekulovat. Bude-li tento tren pokračovat stejným způsobem s výsledkyjako v případě Juke-R a Track’steru, pak se máme na co těšit.

    design Kia Nissan sportovní vozy
    Share. Facebook Twitter Email WhatsApp
    Roman Fluxa
    • Website

    Zakladatel portálu. Profesí designér. V rallysportu angažován od roku 1997. Majitel agentury INUA vlastnící ochrannou známku RALLYLIFE a provozující stejnojmenný server. Autorsky se podílí na obsahu v rubrikách AUTOMOBILY, OSOBNOSTI. LIFESTYLE a RECENZE. Aktuálně se zaměřuje na historické sportovní vozy. Od roku 1999 člen realizačního týmu magazínu RALLY, kde má na starost grafickou přípravu časopisu.

    SOUVISEJíCÍ PŘÍSPĚVKY

    9.0
    Ivo Nowi Novák27.5.2021

    KOMENTÁŘ: Rallysprint Kopná 2021 – Slušovický zázrak

    9.3
    Ivo Nowi Novák13.5.2021

    KOMENTÁŘ: Rallye Šumava & Vltava 2021: Jak to jede?

    6.5
    Ivo Nowi Novák2.4.2021

    KOMENTÁŘ: Valašská rally – soutěž, CO VIDěli fanoušci on-line

    Leave A Reply Cancel Reply

    Nadcházející události

    Lis 29
    Celý den

    Mikuláš rally Slušovice 2025

    Pro 6
    Celý den

    Pražský rallysprint 2025

    Zobrazit kalendář
    RALLYLIFE.cz

    RALLYLIFE

    Užití obsahu včetně převzetí, šíření a dalšího zpřístupňování publikovaných materiálů (článků, fotografií, videa a audio záznamů) je bez písemného souhlasu INUA s.r.o. zakázáno.
    Use of content, including receipt, distribution and access to other published material (articles, photos, videos and audio recordings) without the written consent INUA Ltd. prohibited.

    Stránky
    • Kalendář
    • Kontakt
    • O rallylife.cz
    • Ochrana osobních údajů
    • RALLYLIFE mainpage
    Facebook Instagram
    Copyright 2010-2025 (c) INUA s.r.o. | ISSN - 1804-5219 | O rallylife.cz | Autoři | Ochrana osobních údajů | Kontakt | Sitemap | Správa webu sharkdigital.cz

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.